@Bloem: Je hebt het maar druk met die beestenboel. Foto’s komt goed hoor, wordt voor gezorgt
@Bloem: Mijn petje af hoor. Doe het je niet na. Twee konijntjes lijkt me zwaar om op te passen. Maarja… je doet het weer voor het goede doel he! :biggrin:
de twee konijntjes zijn van mij hoor roanna
die sta ik noooooit meer af
en die paardjes zijn idd groot en snel en onvoorspelbaar, maar gaat lukken, weet t cker!!
@ toos, daar gaat echt nog jaaaaaren over gepraat worden, dit wordt een zoveelste-trouwdag om nooooit meer te vergeten!
Hihi, dat is precies de reden dat wij weg gaan als we 25 jr getrouwd zijn… ik wil die poespas NIET!!!
@Bloemmie: Jij kan dat, kleine paardjes, grote paarden… no problemo!!! ![]()
Wij hebben er ook weinig aan gedaan, waren trouwens net 2 dagen daarvoor verhuist
Volgend jaar wordt hub 50, hij kan vast wat terug verwachten
@ toos tis jouw broer… misschien moet jij meer voorzichtig worden ![]()
@raak: veel plezier in praag
@toos : alvast gefeliciteerd met trouwdag van je broer en schoonzus, veel plezier morgen
@beps: sterkte morgen
whaahha
kreeg net foto van het zoontje van vriendin… hoe hij keek toen ze hem vertelde dat ze niet alleen naar NL komen voor de zoo en de efteling, maar dat hij ook gaat schaatsen in THIALF!! ahahahaha
weet je wat hij zei? dat ie niet kon wachten tot het schaatsseizoen weer begon zodat hij zn grote vriend, havard bokko, kon vertellen dat hij voor zn 8e zowel in t vikingsskipet als in it thialf heeft geschaatst… owhhhh :wub: dat is toch wel errug schattig (en slim)
@Bloem: Dat is zeker heel bijdehand gezegt. Hi hi. Ach ja, als moeders zo’m grote schaatsfan is, kan het haast niet anders, dan dat het overslaat op de kinderen. Leuk hoor!
http://www.prorun.nl/index.aspx?FilterId=1048&ChapterId=3418&ContentId=30591
als je dan op de site, bij vind je uitslag linda en mijn achternaam intypt zie je een filpmje aan einde van het filmpje zie je mij over de finish komen in roze mouwloos hempje
@ linda: leukkkkk je wordt een superster!!
@ roanna, ja ik denk t… al heeft het joch wel uitzonderlijk veel talent
en da heeft ie vast niet van zn moeder
whahahaha
@Linda: Leuk zeg!
laat morgenvroeg nog effe mijn volledige naam erin daarna moet ze maar effe pb sturen voor achternaam
@ linda dat is wel echt super leuk dat ze dat zo doen!! ik bedoel: hoe vaak zie je jezelf terug?
echt leuk
Morgen vrij, donderdag werken elke fulltimer heeft of morgen, donderdag of 2e pinksterdag vrij
@Bloem: leuk die reactie van het ventje en leuk dat ze naar nederland komen.
@Linda: Hoe is het met vaders en je zusje?
@bloem: eerste jaar dat ze t zo bij enschede marathon doen, als je naar zelfde site gaat en gele balk aanklikt startnummer 1550 intypt krijg je nog een paar foto’s van me te zien filmpje hadden ze twee weken geleden ook bij wedstrijd speelt t wel bij mijn zusje af maar hier niet
@toos: met zusje ging t vandaag alweer beter, met paps ook wel alleen nog moe
Net even nagekeken ga over 34 dagen al op vakantie, heb er echt zin in