Ja VAUDT!!! Zo fout is het,…
ohh ikke dus om 16 uur vrij…
Ja VAUDT!!! Zo fout is het,…
ohh ikke dus om 16 uur vrij…
Sorry voor de vraag hoor ! Zwijg al!!!
Toos : da’s lief hoor, kom maar werken dan, heb nog wel wat klusjes liggen hoor en viva kan dr hart ophalen hier. Magazijnen en tuin en buitenboel poetsen hihihihi. Ga ik wel naar Turkije:wink:. Wowwwww jij gaat morgen helemaal in charlestonstijl. Gaaf hoor en voorpret is ook al leuk he.
Roanna : we gaan zeker genieten;)
@toos
Dat gaat vast een heel leuk feestje worden, heel veel plezier!
Dames ik ga de computer sluiten tot maandag, neem nu ff de kleinkids mee naar karate. Hele fijne dagen allemaal en weet het wel te vertellen hoe het was:kus:
@Raak: :dag: :kus: :vak01:
Dames, wat hebben jullie toch weer lekker ouderwets veel gekletst vandaag.
@Beps: Oh Beps, als dat maar geen vaute boel is? :lol: :biggrin:
Nog een uur… Dan lekker 2 dagen vrij!! Zie net dat mijn kalender verzonden is… maar ja… er komt nu 2 dagen geen post :crybaby: nou ja dan vrijdag wellicht!
Kokkie even met een paar oudjes die niet meer zo goed ter been zijn, naar de Lid** en ik net terug van de chinees. Ik kook vandaag, ha, ha. Eet lekker foe yong hai met nasi erbij en wat pisang goreng. Sedap!! ![]()
Kaylo: Was niet naar bedoelt hoor, ik schrijf het nog anders dan Toos het zei!!
Zo Meiden, geboekt en al
DUS WE GAAN!!!
@Beps: Gefeliciteerd!!! Lekker idee he
Beps,GAAFFFFFF toch nog een weekje naar Kusadasi lekker hoor,en een mooi appartement heb er voor dit jaar ook naar zitten kijken maar tis toch weer een hotel geworden.
Raak,heel veel plezier in Praag,geniet ervan.
Toos,leuke outfit hoor.
Zo ik vanmiddag naar Arnhem geweest en het was me daar druk zeg niet normaal…Maar ja was wel ff lekker om eruit te gaan.
Heerlijk Beps en familie. :vak01:
Toch nog een weekje weg! http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/Piscine.gif
@Toos: Jullie ook een hele fijne dag morgen. :dag: :kus:
@Viva: Asperges? Waar ken ik die van?
Eet smakelijk hoor!
O ja en die worden niet geplukt, maar gestoken. Lekker belangrijk! ![]()
Heerlijk hoor asperges
Wij pizza, hubbies pizza, die koop je niet, maar maak je JAMMIEEEEEEE
Net in het centrum hier zitten ze al met stoeltjes op plekken om het vrij te houden he,… OM 5 UUR AL!!!
Maannnnnnn maar goed
wij nu eten, dan hondenschool, House, en dan een rondje lopen!
morgen ook, dus meld me dan niet
:dag:
Heel veel plezier dan Beps. :dag: :dag: :biggrin:
Wij nu ook ff eten. :dag:
hihihihi…Roanna, ik dom blondje hoor, weet ik veel asperges groeien ergens en sla wordt gesneden, en appels geplukt, oke asperges gestoken, weer wat opgestoken hierzo.
Kaylo vaut vaudt, dat is een nederlandse uitdrukking…je schrijft fout, maar als het fout is, is het fout dus maken wij er nog meer voudt van…hihihihi
Beps oooooo heerlijk meis, alles geboekt heerlijk gevoel is dat.
Tlr…lekker even uitgewaaid…doet een mens goed…
koninginnenacht nou dat wordt het dus niet, regen dus niet lekker, gaan we lekker naar de bios, ben ik geloof ik al 2 jaar niet meer geweest…is ook wel eens leuk…
@Viva: Weet je al welke film jullie gaan?
goedeeee avond!!
allemaal lekker gekletst:
@ viva, whahaha asperges!! laat roanna het niet horen
@ toos, heel veel plezier morgen, maar dat gaat cker lukken met zoveel voorpret… je broer weet niet wat ie ziet (al is een lesbisch stelletje al opmerkelijk ;)) laat je dochter wel ff een fotooke maken!!!
@ filiz, luiwammes!!
@ roanna, goed zo, sleur je mannie maar mee!!
@ cyn maak je maar niet druk om die post hoor! bij mij heeft het 2,5 week geduurd voor ik de 1e kreeg… t duurt ff voor je in de molen zit enzo (neem aan dat je het hiervoor bedoelde)
uhm… denkdenk…owh ja
@ raak, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in praag
@ kaylo, werk ze morgen
@ mk, hoe is het allemaal met jou? neem je de kids ook mee het dorp in?
poe da was em wel he?
ikke weer bij de paardjes geweest… wow machtige beesten zeg (dit zijn rasdressur paarden!! wel ff wat anders dan die mongoolse paardjes)
nu shoarma op maar was nie zo lekker, verkeerde broodje… maar ach… heb nog een lekker toetje
@ beps het is gelukt!! off course
gelukkig heb je het op tijd gered en is het voor deze dagen geboekt!! kun je lekker genieten van het vooruitzicht… succes/sterkte morgen ![]()