TTT deeltje 88, op naar de 100

[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/DSCN2976.JPG](javascript::wink:

Het uitzicht vanaf het app!!!

Beps : heel juiste beslissing en een zeeeer goede reden. Ik heb helaas mijn vader 1.5 jaar geleden verloren. Wees dus zuinig met de tijd en neem hem :kus:
Viva : hoop echt zo spoedig mogelijk. maar moet ff kijken. eerst gaat mijn dochter naar cuba tot eind mei en we kunnen niet tegelijk weg op de zaak

Beppie : dat wil ik nou ook. Wilde binnen een aantal jaren er ook wel een huisje kopen maar dat is voorlopig door de regering weer ff bevroren voor buitenlanders

O Beps wat lekker voor je, ja en je hebt ze nog dus geniet er van zolang het kan…nou duimen dat je vanmiddag nog kunt boeken. Reisbureau is tot 18.00 uur open toch…

Raak ik neem de honeurs wel waar hoor…

Raak juni is ook een mooie maand om naar turkije te gaan, niet zo heet…

viva : daarom gaan wij altijd van half juni tot de eerste week van juli. Anders inderdaad wel erg warm

@beps
Oooooh wat lekker, enne geef je het ook ff door aan die gezellige vrienden van je ouders dan kunnen zij ook boeken (hihi).

Viva : ja maar ik ga eigenlijk niet voor de zon hoor, dat is natuurlijk wel mooi meegenomen, maar meer op visite en lekker met hen de bossen en de natuur in, buiten picnicken en 's avonds lekker terrasje doen. Mmmmmm glaasje raki… waarom smaakt het daar toch altijd nog beter als hier

dat is de lucht van daar hoor Raak dat die raki lekkerder smaakt, ik vind het trouwens niet te drinken…

Dossiers eindelijk doorgenomen !

Beps : toch nog reisje, blij voor je. En inderdaad genieten zolang je kunt, als je je ouders nog hebt

Raki: wel lekker, maar niet TE veel !

Zo weer thuis van het shoppen:nod::biggrin:
@Beps: Fijn voor je dat je toch nog even weggaat. En geniet samen met je ouders zolang het nog kan en zolang je ze nog hebt. Het is zoals je zei morgen inderdaad een waardevolle dag. Het is zo lang geleden dat ik ergens met zoveel lol naar uit kijk.
@Raak: Geen probleem hoor, neem wel samen met Viva de zaken waar, dat kunnen wij wel. Wens je veel plezier in Praag.
Vanmorgen dus lekker wezen shoppen en zoooo goed geslaagd:D. Very grote bh gekocht en moest ook nog voute schoenen. Heb voor een prikkie schoenen met stillettohakken gevonden, kan er geen meter op lopen:biggrin::biggrin:. Dit is de jurk, met vooral veel opvulling

http://www.sep-feestartikelen.nl/images/4942.jpg

Goedemiddag.

Allereerst…RAAK: Ik wil jou en je familie ook een hele fijne tijd wensen in Praag. Maak er wat leuks van geniet ervan. Goede reis ook.

@Beps: Had ik toch al een bietje gelijk vorige keer! :lol: :vak01: Tuurlijk gaan jullie dit jaar nog even weg. :vak01:Fijn voor je hoor!

Meiden ik zie jullie allemaal later, want ik ga boodschappen doen bij Dirk en die woont een eindje verder weg.

Latersssssssss:dag:

@Toos: Gaaaaaaaffffff! :unibrow:

toos : sexy !!!

woehhhh Toos, wie ga je verleiden…ik hoop toch jouw hubs…
leuk hoor zo’n verkleed partij…

Ja en zoooo vout:biggrin:

@Viva: Dit wil Hub niet uitpakken hoor

vout ??? :confused: