Jill wat akelig voor je, gelukkig heb je de moed niet helemaal laten zakken, en kruipt nu langzaam weer tegen de berg op…dikke knuffel voor jou…
Lekker hoor weer naar Alanya geweest, hetzelfde hotel als verleden jaar, je weet wel die je 2x hebt geboekt…
@Crazy: Ohhh honing met yoghurt…jammieee(walnotennnnnn!!!) Heb er zin an… ik ben er hoor, met bells on!!(kan ik je ff knuffelen, hihi)
O jammie jammie yoghurt met honing en walnoten…heerlijk…
zo ik ga stoppen, de supermarkt roept…echo in de koelkast…ik hoor hem al gillen…tot laters…
@Viva: hadden wij gister al gevuld, die echt…die hoorde je in Turkije helemaal haha!!
@Viva helaas is dat gesloten in de winter,we hadden nu een appartement van een particulier gehuurd,goed verzorgd,2 slaapkamers 2 badkamers wasmachine en afwasmachine.
Het is ons heel goed bevallen een minpuntje is dat er geen zon was op het balkon.
Jill: wat heerlijk weer even naar Turkije geweest!!
Raak: nee nog steeds niet helemaal fit… Ga morgen maar eens lekker onder de wol blijven denk!
@Cyn ben je ziek?
Jill: geen idee wat er met me aan de hand is… ben moe, misselijk en heb veel last van mijn hoofd… Weet niet… denk wel dat ik ziek moet worden!
Jill,ook namens mij welkom terug,we hebben hier veel aan je gedacht.Lekker naar Alanya geweest,ik ga over 2 weken.
Crazy,jullie het ook lekker gehad in Marmaris en morgen lekker een feestje.
Cyn,nog steeds niet fit.
Viva en Beps,het toetje al in gedachten,maar nog even geduld hebben.
Meiden, ik ben niet vooruit te branden, we zouden in huis opruimen, maar heb nog NIETS gedaan…HEERLIJK!!!
Zo maar wel eens me douchen en aankleden :lol:
Haha Beps, ik ken dat, zo veel van plan en er komt heerlijk niks uit je handen…moet kunnen hoor zo af en toe toch?!
Viva aan het boodschappen halen. Ik was gisteren geweest, maar ben natuurlijk weer wat dingen vergeten (zal de leeftijd wel zijn!). Dus straks nog maar eens een poging wagen.
Jill, heb bewondering voor je dat je nu weer positief kunt denken. En wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad in Alanya. Genieten wanneer het kan hoor!
Nou, ik ga maar eens storm en regen trotseren en op de fiets het dorp in! Alhoewel…met de auto is wel makkelijker natuurlijk, maar parkeren weer een probleem, mmmm, toch maar op de fiets dan?!Of toch met de auto?!
Goede middag … ben ook weer van de partij, het is echt ´zeg het met plaatjes´ vandaag!!!
It´s a beautiful day!!! Want eindelijk is daar onze Jill weer!
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/1179716450_www-animaatjes-nl.gif
Ben zooooooooooo blij weer van je te horen meissie!!!
Wat ontzettend *** dat je zo in de put hebt gezeten maar wel heel begrijpelijk, je krijgt zoveel op je bordje en ook al ben je meestal sterk, op een gegeven moment is het genoeg en gaat dat koppie dan toch even hangen.
Crazy
Fijn … ook weer een vette post van jou!
Roanna
In een opgewonden stemming vandaag. Heel vervelend als je op iemand zit te wachten en ze komen gewoon niet opdagen.
Filiz
Een klepdoos gekocht. Mooi … blijven we ook op de hoogte van jou wel en wee als je in Turkije zit.
Bloem
Te laat om je een fijn weekend te wensen in Heerenveen.
Toos
Een overvol dienstrooster na de vakantie.
Cyn
Vermoed dat er een griepje op komst is, zo begon het bij mij ook.
En toen … wist ze het niet meer.
Beps
Hub bezig met de bench van Aiji, en bij jou komt er niets uit je handen. Niets aan te doen, soms heb je van die dagen, komt vanzelf wel weer een keer goed hoor.
Crazy
En … ben je er al uit?! Wordt het de auto of de fiets?
Cynthia : wel zonde van je vrije weekend he, maar als het nodig is dan moet het maar he
Beppie nog niet eens wezen douchen???Wow lekker he zo’n luie dag na de slopende gelduitgevende dag gisteren
Marion :dag:is misschien mijn schuld wel al die mooie plaatjes ik zei gisteravond dat ik ze zo leuk vond, maakt alles echt vrolijk he
Dames ik ben druk bezig geweest, met reisje boeken:lol:wil dus even kort in de lijst : vertrek op 29 februari naar sharm el sheik voor een weekje zon
Turkije volgt ook snel maar nu nog beetje koud he en mijn hubs is duiker, vandaar
http://files.dogster.com/images/common/emoticons/puppy.gif
**Damber:29 februari - Jessy komt!!!
http://www.getsmile.com/catsanddogs/dog33.gif
**
**
Raak:29 februari - Sharm el Sheik ![]()
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen**
:NETHERLAN
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Raak
Lekker zeg, even een weekje naar de zon! Turkije is prachtig maar ook Egypte is ook heel mooi hoor. En zoals je al zegt, het weer is daar een stuk beter nu.
Marion : dank je wel. Ja is zeker goed, voor een weekje. Ik ben er al 2 x geweest. Maarre, het is geen Turkije he, daar ligt mijn hart en kom ik echt thuis. Niet getreurt hoor ik ga er wel 4 x per jaar minstens heen dus ik ben al zeer bevoorrecht vind ik
Raak
Ben nu 1x in Egypte geweest, in El Gouna en in Luxor en vond het echt heel indrukwekkend. Ook heel lieve mensen daar en er valt nog veel meer te zien maar Turkije blijft toch harder aan me trekken ![]()
Oke, praat nog ff door saampjes, dan weet ik waar ik heen ga als ik een weekje nog weg wil deez zomer haha