Beps toch nog een weekje weg???
Raak, dat is lekker zeg ff naar het zonnetje…
hopelijk vlieg je niet met *rkefly
Dat hoop ik ook niet… want dan kun je als je pech hebt de vertrekdatum wel alvast een dag later zetten…
Goedenmiddag.
Ben nog steeds opgewonden, maar nu omdat ik JILL weer hier heb gezien. Welkom terug meisje. Ik heb ook zovaak aan je moeten denken, maar had net als sommige anderen het lef niet, om je aan te schrijven. Maar ik vind het heerlijk dat je er weer bent en ook fijn te lezen, dat je zelfs alweer op vakantie was geweest. Super en hopenlijk blijf je weer een tijdje hier bij ons. Groetjes en dikke kus. ![]()
Zo, ook weer thuis van boodschappen doen en ff tanken. Heb ook al ff bijgelezen en zag ook dat Crazymar weer even was geweest. Tof!!!![]()
Heb ook vanmiddag nog even een poging gewaagd de aannemer te bellen om te vragen waarom ze niet geweest zijn, maar er werd niet meer opgenomen, Nouja, maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. :evil: K*tzooi!
@Raak: Heerlijk meid, nog zo even een weekje er tussen uit. Gelijk heb je! Geniet van het leven. :zon:
Oh leuk Raak, een weekje naar Egypte! Veel plezier alvast.
Ben dus op de fiets naar het dorp gegaan. Heen ging prima, windje mee…maar terug werd ik (ja ik met dat grote lijf) zowat omver geblazen door de stormwind die hier staat. Nou ja, toch heelhuids thuisgekomen.
Net een witlofschotel klaargezet, nu nog even stofzuigen en dan hou ik t wat de klusjes betreft voor gezien voor vandaag! Trouwens, dochterlief slaapt nog steeds, al bijna 10 uur! Had ze toch echt wel iets in te halen.
@Viva: wie weet… of niet… hihi!
Zo ik ben weg. Eten maken, en dan naar de hondenschool om 18.30
Daarna nog tot 21.45 theorie, dus…
tot morgen
Hihihi Crazy, zou haar niet te lang laten liggen nu nog…anders slaapt ze vannacht niet…
en toch nog met de grote lijf heelhuids terug naar huis gekomen…
Beps veel plezier op puppycursus…Damber gaat straks ook met Jessy daarnaar toe…
@Beps: Veel plezier vanavond en wel weer goed opletten hoor.
Tot ziens.
Hier ook veel wind. Hoor de hele tijd de platen van de carrpoort klapperen. Grrrr.
Goedemiddag,
Raak,ook lekker nog een weekje naar de zon.
Beps,succes vanavond.
Crazy,dochter heeft dan inderdaad wat in te halen,als ze nu vannacht ook maar kan slapen.
Ik net terug van boodschappen doen met de oppaskids,die liggen nu voor pampus op de bank,hadden vanmiddag ook nog helemaal niet geslapen.Dus heb ff rust.Straks spaghetti maken.En vanavond de vrienden hier wat drinken.
Hihi, geen puppy cursus hoor, martin denkt daar iets anders over…
tot 16 wkn leren ze makkelijk, dus train ze maar…dan hoef je niet te drillen…
Dus gewone cursus, met los volgen hierkomen af en blijf alles
Leuk hoor, Damber wil ook met Jessy naar de hondenschool…
http://myjessy.come2me.nl/ is de website van Damber over Jessy…moet nog wel helemaal opgezet worden…
schaatsen staat aan,op zoek naar Bloemmie
@Viva: bij jullie in de buurt zitten er 5!! Redelijk in de buurt dan…(van martin G bedoel ik) Heel apart, maar ik moet zeggen het werkt beter dan ik ooit met mn labradors heb gehad!! nu al, zo klein ze is!
Ja hier ook, nog geen Bloemmie, of banner van mr M gezien…
Eten was lekker, zo een hollands potje, zelf ingredienten, sausje van mag*** ofzo!! Met broccoli en gehakt…jammie!!
Hier helaas geen schaatsen opstaan maar Bassie en Adriaan:so:
Ja tkl, je kan nie alles hebben he? :lol: :lol: Veel plezier.
hihihihi…Tlr…dat is heeeeeeeeel lang geleden…
website van Jessy staat nu wat op…