TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

Ik zal ook eens even gaan kijken Viva. Had vanmiddag ook al even gekeken en zag een verhaaltje en een foto. Nu meer? Oke, ik ga ff kijken.

ja je kunt ook tekenen in het gastenboek, het is allemaal nog pril, maar er wordt aan gewerkt, nooit geweten, dat het zo’n werk was…

Heel leuk Viva en Damber. :thumbsup: Heb ook al even getekend.

Zo … de buik weer strak, gemakkelijk vandaag … de frituurpan aan!!! Was al zo lang geleden.

Roanna, nog steeds opgewonden
Damber heeft ook een eigen website, krijgen het druk hier als we alles bij willen houden.
TRL kijkt Bassie en Adriaan in plaats van schaatsen. Eet spagetti en gaat vanavond gezellig drinken met de vrienden.
Beps met Aiji naar school vanavond.

En ik krijg N op bezoek vanavond, hub is kaarten, het huis voor ons alleen dus. Gezellig vrouwen onder elkaar, bakkie thee met wat lekkers. Wat zullen we het weer weten samen :lol:.

ik heb Bloemmie nog niet voorbij zien komen, het is al wel weer een feestje daarzo in Heerenveen…

Hoorde net wel weer op het journaal dat de Turken, Irak zijn binnen gevallen…8 gewonden en 2 turkse soldaten gedood…ach ach ach…dat schiet toch allemaal niet op…

yes…Bloemmie in een flits gezien, druk aan het smsen…(al lachend) na de rit van Morrisson, en Kramer…

@viva: waar moet ik bloemmie ong zoeken ben ook druk aan het kijken maar heb haar nog niet gezien

tja waar op het rechte eind ergens in het midden volgens mij, maar is niet goed te zien…

Ikke nog niks gezien. Hier staat voetballen op.

@Marion: Oh, gezellig een avond klessebesse met N. Veel plezier meiden. :wink: Waarover spraken zij, tis over… la, la, la… NA*** Joehoe…:dag:

@Viva: Misschien is het handig dat Damber ook even onder haar handtekening de link naar haar site zet.

Ga me best doen om te kijken of ik bloemmie zie als ik haar gezien heb laat ik t hier weten

Ik heb hem onder haar handtekening gezet…

Bloem draagt geloof ik een zwarte trui met over haar schouders iets van rood.

Thanx voor de info ga goed opletten

@Viva: Handig! :zon:

jammer schaatsen weer afgelopen…staat nu zorro op bleh…

@Cyn,ik hoop niet dat het griep is in elk geval beterschap meid!

Hey Jill. :dag:Ik vind het zo fijn, dat je er weer bent. Klassse! :thumbsup:

Jill, heb je al weer plannen voor aankomend seizoen om naar turkije te gaan…enne heb je al weer een nieuwe poetsvrouw…

Thanks meiden!!!
Maar hoe is het met jullie?