TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

Ja als alles goed gaat gaan we eind maart nog een dag of 10.
En heeeel misschien ga ik in binnekort eens alleen kijken of dat te doen is met de koffer de rolstoel ach je weet wat ik bedoel.

dat meen je niet helemaal alleen…

O ja ik heb al een tijdje een nieuwe,een goeie ook alleen vertelde ze gisteren dat ze zwanger is,hartstikke leuk voor haar maar ja ik zit dan weer een tijdje zonder straks

Ja waarom niet?Lijkt me heerlijk.
Het is zo dat ik me daar veel beter voel en mijn man moet nog werken,dus eens even uitproberen

Hier alles goed hoor Jill. :biggrin:

Nou, dat zal een hele onderneming worden, jij alleen met rolstoel en al op vakantie. Ik vind het knap van je, dat je dat durft. Ach, over het algemeen helpen ze je wel goed op de vliegvelden. (Hopenlijk)

Nou de reis met koffer en rolstoel moet niet zo’n probleem zijn, ik geloof dat als je het van te voren meld, dat ze je dan naar de gate brengen en in turkije dan weer van de gate halen, met zo’n speciale wagen…en tuurlijk is het heerlijk dat je daar niet zoveel klachten hebt, dat is alles waard. En ja je man kan natuurlijk niet steeds vrij nemen… een taxi in turkije, die je bij je verblijf afzet, en je bent er…ja proberen kan altijd…maar het is wel alleen…

maar als je het niet probeert weet je ook weer niets natuurlijk…

@jill: welkom terug!

Precies. :vak02:

Ja ik krijg nu ook altijd assistentie tewijl dat eigenlijk niet nodig is.
Maar daar terplaatse moet ik dan nog regelen en een goede kennis haalt me op in Antalya dus het zal wel lukken.

Thx Linda! Met jou ook alles okidoki?

Fijn te horen dat alles goed gaat Roanna!
Hebben jullie al vooruitzichten op vakantie?

@Jill: Ja hoor. We gaan in het voorjaar (juni) een weekje naar Spanje en voor het najaar nog geen concrete plannen, maar gaan dan ook nog even weg. Ik denk, lastminute en heb geen idee waarheen.

Zo weer thuis, Bloemmie geniet, smste net dat ze een giga luxe kamer hebben… Verhalen gaan vast volgen!

Wij gaan zo maar naar bed!

Weltrusten Beps, hubs en de kleine krummel. Tot morgen weer. :kus::dag:

Heyyy Beppie!!!
Ahummmm handen boven de lakens he!

Heb bloem ook een sms gestuurd

@jill: alles goed hier, momenteel erg druk met de studie en ga per 1 maart beginnen met een nieuwe baan

@beps: weltrusten en tot morgen

@Wat leuk Linda,wat voor job is het?

@jill: administratief medewerkster bij een drukkerij