@Roanna: Dus niet aan de http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/huishouden/108.gif vandaag
Roanna, ik zou ook even boos in de

klimmen
@Viva: Ik hou er geen extra dagen aan over, was dat maar waar. Had om 2 weken vakantie gevraagd en kreeg een extra week vrij. Is leuk, maar heb nu weken van 50 uur werken
tja dat is wat minder dan…had het niet goed begrepen.
Ik kan wel bellen en dan zeggen ze waarschijnlijk dat ze onderweg zijn, maar daar heb ik nu niets aan, want ik moet zo weg. Kijk, als ik weet dat ze later zouden komen, had ik vrij kunnen vragen.
Ik geef ze vandaag het voordeel van de twijfel en anders bel ik echt maandag op en zal ik hun even zeggen, hoe ik er over denk. Verdorie, als ze willen verkopen, staan ze dezelfde avond nog aan je deur en oh wee, als het om nazorg gaat. :finger:
Nouja, ik moet nu toch zo weg, dus ik wind me maar weer even af :tssk:, heeft momenteel toch even geen zin meer om me nog op te winden.
Jullie allemaal werkse nog of whatever en Toos… lekker weer crocken vandaag.
Bedankt voor jullie support.
:dag::kus:
@Roanna: Zou er ook behoorlijk link van worden, op je werk weer een beetje afkoelen. Werk ze straks he
@Toos: Ik ben daar simpel in, plannen ze me niet in, jammer dan, is niet mijn probleem…ik heb recht op mn uren…(en die hoef ik dan NIET in te halen!!)
Maar goed, ik ben ik…en ik ben wss nog minder makkelijk dan jij bent… En daarom ook vaker bij een baas weg! Meestal van mijn kant uit!
Hubbie is bezig de vari-kennel voor aiji schoon te maken, plank erin met kleed erop… is dat ook weer klaar. Die dingen kosten een VERMOGEN(voor die kleine grote dame, als ze volgroeit is dan, €90!). Maar ik had geluk, of zij, of wij… op M*rktpl**ts voor €40!!!
Weer iets van de To Do List af…
Goedemorgen iedereen!
Een hele tijd geleden dat ik nog hier ben geweest,ik durfde eigenlijk ook niet meer.
@Viva,bedankt meid voor je berichtje dat heeft me wel over de drempel gehaald!!!
hey Jill!!! Hoe is het met je??
JILLIE!!!(ik zie je wel eens online, maar heb net zo een drempelvrees als jij… :hihi:)
@Beps: Zo werkt het gewoon in de zorg. Je krijgt een contract van een aantal uur die ingepland kunnen zoals het uitkomt. Over 13 weken moet je uitkomen op het aantal contracturen die je hebt. Als je zoals bij ons iemand hebt die geen bal snapt van roosteren dan wordt je de ene week voor een paar uurtjes ingepland en de andere week werk je je het schompes. Zat naar mn nieuwe rooster te kijken, als ze mij voor hele diensten in zou plannen, in plaats van kortere diensten, dan zou ik 2 hele dagen meer vrij zijn.
Jill: welkom terug!!! En je weet je bent altijd welkom… Al kom je een jaar niet ![]()
Jilly meissie, gelukkig ben je er weer, en drempels die zijn hier niet hoor!!!
was een kleine moeite, enne ikke ben niet bang hoor!!!:redface:
Jill…hoe is het met je meis…vertel…nog even rot als altijd, of heb je weer betere momenten…enne zit er nog een reisje in, of heb je de moed opgegeven…wel heel veel vragen he…en als je ze niet wil beantwoorden ook goed hoor…
hallo allemaal,
Das een tijd geleden dat ik hier wat geschreven heb. Maar weet dat ik wel regelmatig ff lees hier en zo toch een beetje op de hoogte blijf van jullie wel en wee, lief en leed!
Fijn Jill dat je er weer bij bent! Hoe is het met je?
En Beppie die lekker druk is met haat Aiji. Leruk hoor, geniet er maar lekker van!
En Bloem wiens plannen anders geworden zijn…geen reis, maar een huisje voor jezelf! Top meid, een eigen plekje is erg belangrijk, geniet ook daarvan!
Viva, druk bezig met een andere baan vinden toch? Succes daarmee
Toos met een zeer onregelmatig rooster, Grrrrr…ik ken dat! Echt balen en helaas weinig aan te doen! Ik moet nu zelf 3 weekenden achter elkaar werken, terwijl ik voor 20 uur per week op het rooster zou moeten staan, klopt ook niet erg. Maar goed, ik wil aan de andere kant zo vaak vrij hebben en dat is dan meestal ook wel weer te regelen, dus zeg er maar niet teveel over.
Zoals jullie weten zijn Miere en ik alweer bijna 3 weken terug uit Marmaris. We hadden daar een hele fijne week, echt genoten van Marmaris in de winter. Heel bijzonder om mee te maken. Uitgestorven was het zeker niet, wel lekker stil en een leeg strand. Ik vond het wel iets hebben hoor. En voor mij is des te meer bevestigd dat ik eigenlijk dolgraag daar zou willen wonen. Dat gevoel had ik al, maar na deze week, zonder toeristen en alles wat daarbij hoort, des te meer! Maar goed, het wonen daar gaat vooralsnog niet gebeuren, wie weet over een paar jaar als er wat belemmeringen geen belemmeringen meer zijn!
Nu weer het gewone leventje hier, gezin en werk en lekker bezig zijn. Morgenavond ga ik met mijn nicht mee naar een bedrijfsfeest van haar werk in Rotterdam. Heb er zin in, feessie is nooit weg toch?!
Vanmorgen vroeg (5 uur) dochter opgehaald bij school. Die was een paar dagen in Engeland geweest. Ze ligt nu gesloopt op bed…moet even bijslapen haha.
Verder niet zoveel te melden eigenlijk. Hoop veel van jullie tegen te komen op de meeting 30 maart, kunnen we lekker bijpraten en lekker eten natuurlijk! Gaan we weer aan de yoghurt met honing Beps?
Iedereen een fijn weekend alvast. Dikke kus voor iedereen die em maar hebben wil…
Wat een warm welkom!
Ik ben ook benieuwd naar jullie en of het goed gaat met iedereen?
Voor de rest gaat het nu wel weer een beetje met mij,ik heb een vervelende tijd achter de rug en ben een beetje geschrokken van mijn reactie daar op.
Normaal ben ik een doorbijter en is er niet veel wat mij uit het veld kan slaan maar het is toch gelukt.
Ik voelde me zo ziek en ellendig dat het moeilijk was om positief te blijven,maar nu moet het gedaan zijn met dat gezeur en moet ik er weer tegenaan.
We zijn net terug van 2,5 week Alanya en we hebben genoten!!!
War heerlijk rustig,vrienden die nu veel tijd voor ons hadden en lekker kletsen in het zonnetje,heerlijk!!!
Crazy wat jij schrijft is heel herkenbaar,ik voelde me in deze tijd nog meer op mijn gemak dan anders ooooo ik wil er zoooo graag wonen.
Wat naar te lezen dat je nu moeite moet doen positief te blijven… Maar soms ist niet anders!
Ohhh weer geweest…ME JALOERSSSS
@Crazy: :kus: lafjoe!
Jill en Crazy:dag:
Bloem : al vertrokken lees ik, sorry te laat maar toch : heel fijne dagen en
genieten hoor !!
Roanna Denk je om je bloeddruk
Toos Is alweer aan vakantie toe geloof ik
Viva Wow wat een leuke plaatjes weer en nu lekker aan het shoppen
Beppie Is aan het genieten van haar laatste vrije dag en het weekend
lekker naar het strand
Trl Vanmorgen was het zelfs 5 uur dat ik opstond, eng he?
Filiz Nieuwe klapdoos, lekker meeklappen, ben jaloers, wil ook wel naar
Turkije
Cynthia Nog niet goed he meissie
Verder iedereen die ik vergeten ben : sorry