TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

goeiemorgen dames !

orka’s, paling, zakken en dikke voeten ! Leuke onderwerpen !

Viva : moet leuk zicht geweest zijn !

Dikke voeten : heb daar ook altijd enorme last van. Hier als het wat warm is en dan in Turkije is het dubbe zo erg ! Had ik vorig jaar enorme last van. Zal eens een fotootje opduiken als het lukt.

Lukt dus niet : is een .bmp bestand

Kaylo, foto hernoemen en opslaan als een jpeg…

Beps lekker relaxed naar het werk dus…
Tlr…collega lekker in zijn/haar sop gaar laten koken, jij gaat weg…lekker belangrijk allemaal

Viva : je bent een kei ! Is gelukt !
Mag ik mijn sexy voetjes tonen ?

Niet verschieten zenne :

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/TURGUTREIS2007_063.jpg

Zo heb ik dus 3 weken rondgelopen in ADR ! Kon enkel slippers aan en had 4 paar schoenen mee. Lekker hé ?

Sodejuu Kaylo,die waren zeker dik,niet echt lekker denk.
Viva,precies ik ga:biggrin:, nog 8 dagen en dan is het zover.

Gezwollen en vocht in. Deed ook veel pijn, kon er bijna niet op steunen ! Hoop dat het dit jaar niet zo is !

Veel met de voetjes omhoog zitten/liggen of helpt dat niet.

Goede morgen.

@Beps
Denk niet dat hub iets speciaals gedaan heeft. Als de mannen iets zeggen maakt dat denk ik meer indruk met hun zwaardere stem.

@TRL
Wat slap van je afdelingshoofd dat hij er tegen haar alleen maar een grapje over maakt. Jij krijgt nog meer te horen dan zij terwijl je helemaal niets fout gedaan hebt. en het ergste van al is dat ze er gewoon niets van leert en ze je hetzelfde geintje een volgende keer weer gewoon flikt.

@Kaylo
:eek: dat ziet er niet zo mooi uit. Houd ook altijd meer vocht vast als het warm is maar zo extreem gelukkig niet. Had het alleen aan het einde van de zwangerschap en idd het doet ECHT pijn.

@Bloem
ALLES GOED MET JE???
Het is zo stil aan de overkant!!!

Voetjes omhoog, koude baden, wisselbaden, plaspilletjes, … hielp allemaal niet.
Had van die elgante sandaaltjes en schoenen bij met van die fijne riempjes. Kreeg er mijn grote (dikke) teen nog niet door ! :o

Goedemorgen all.

@Viva: Ben jij eigenlijk wel naar bed geweest? In je vakantie alweer zo vroeg present. :unibrow:

@Kaylo: Jeetje, ik heb het ook wel iets, (meestal van de lange reis) maar zo erg niet en bij mij is het na 2 dagen ook weer weg. Volgende keer toch maar eens IJsland naar of Groenland op vakantie gaan Kaylo. :wink: :unibrow:

Zit even aan mijn 1e bakkie en nog in de doll. Krantje al bijna uit en nu zo even poedelen.

@Beps: Goed plekje kunnen bemachtigen? :ninja:

@Raak: Laatste dagje. :zon:

@Trl: Gaat hier vaak ook zo hoor. Ze zullen er wat van zeggen , maar vaak ook met een omweg, zodat het in mijn ogen ook niet serieus over komt. Maargoed, maak je druk!! Jjij gaat en dat is het belangrijkste. :wink:

:dag: Marion :dag:

Goede morgen Roanna :dag::smiley: :dag::smiley: :dag:

Kaylo auwwww…zo erg heb ik het niet maar kan wel s ochtends mijn voeten niet zo soepel buigen, in de loop van de dag gaat het dan wel weer.

ennuh…ik ben niet een kei, jij !!! Je hebt toch echt zelf gedaan…

Roanna, het is of de duvel er mee speelt…altijd als ik vrij ben zooooo vroeg wakker.

meiden waar gaat dit over, dikke voeten…
Ik weet niet of jullie het weten, ik kan al 2 jr mn juwelen niet om, schoenen niet meer aan, slik zware plaspillen en mijn voeten zien er elke dag zo uit… laat staan dat ik in turkije kom!!! dan zijn ze 2 keer zo dik!!
In 3 mnd tijd ben ik 25 kilo aangekomen waar meer dan 75% vocht van is!!!

tjeetje Beps…auw…kan jij s ochtends wel lopen:frown:

Heey meiden…

Ik ook weer even langs… voelde me vanmorgen zooo beroerd… dacht echt dat ik doodging… zo’n pijn in mijn buik… Heb nu nog last als ik opsta… maar als ik lekker even blijf zitten dan gaat het wel… Wat het is, geen idee… misschien niersteentje of blinde darm of… ehmm kweet het echt niet… Maar goed maar even aankijken en anders misschien naar dokter… Maar kan en wil niet ziek worden, ga woensdag weer vliegen en wil zeker wel mee!!!

Gisteren nog even lekker gewinkeld… 3 dvd’s, accu voor camera, tasje voor camera, lippenbalsem en schoenen… mega lelijke schoenen!!! Maar met een mega-goed profiel onderop en enorme steun aan mijn enkels! Ga ze ook alleen in Maleisie aantrekken, omdat ze zo lelijk zijn… Maar wel goed voor mijn enkels, maleisie op krukken lijkt me niet zo’n goed plan… Turkije was ook al geen pretje op krukken… had trouwens maat 42… schrok er zelf van!!!

Net mijn mail gechecked, en kreeg een nogal pikant fotootje van een jongen… zal verder niet in details treden… en nee het was geen naaktfoto :wink: :wub: hahaha

Verder weet ik het ff niet meer. Ga maar eens wat doen op mijn werk… moet nog 11 uur… en heb zooo geen zin!!!

:dag: