TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

Even een egootje van mij. Zijn net gebeld door het ziekenhuis. Kokkie moet volgende week woensdagochtend 8 uur komen voor de catheterisatie en moet dan ook een nachtje blijven. Ga nu even mijn werk bellen, want ik wil dan vrij.

Doeg

beps : klinkt pijnlijk !

Cynnie, beterschap…ff aankijken en anders toch even naar de huisarts…
Roanna…spannend, je zal toch wel vrij hebben…we gaan duimen voor jou kokkie…

roanna : wens je kokkie veel sterkte ! En voor jou natuurlijk ook ! :kus:

Roanna: sterkte wijffie!!! :kus: ook voor kokkie!

Zo meiden, ik ga richting zoetermeer, koffie drinken bij mijn zoon, hij is nu vrij en zijn vrouw moet werken…die is volgende week ook nog een weekje vrij, kunnen ze nog even samen zijn voordat hij naar Afghanistan vertrekt…
daarna alvast de boodschappen halen voor het weekend, je kan het maar weer in huis hebben allemaal…maar ik vind het altijd zo’n gesjouw…

@Roanna: Sterkte hoor… gelukkig is het dan voorbij! Al dat wachten is ook niets!!

Ja meiden, strak gespannen. Slik nu plasdingen en dan raak ik veel kwijt, maar pas sinds 2 mnd heb ik weer kuiltjes in mn handen, die waren 1 dikke vochtophoping

Ach pijn, is zooo relatief. Je went aan pijn
Ja stram, giga irri als je laarzen van verleden jaar niet meer aankan of dicht kan krijgen…
Doodgaan is erger!(ik houd niet van klagen, maar kan er daardoor ook niet tegen zeg maar)

Beps weten ze ook waar het door komt, dat je zoveel vocht vasthoud…

Goeiemorgen,
@Roanna: Wens kokkie alvast sterkte en jou natuurlijk ook
@Cyn: Zou er even naar laten kijken, klinkt niet goed
@Kaylo: Mijn voeten zien er net zo uit, kan niks meer aan alleen slippers
@Beps: We klagen niet hoor over onze dikke voeten, het is alleen moeilijk schoenen, slippers of weet ik veel kopen. Het zou te wensen zijn dat er door de schoenenfabrikanten op ingespeeld zou worden dat er mensen zijn die met dit probleem kampen. Verder is het heel lastig en soms ook een pijnlijke kwaal

Beps: dat lijkt me zoooo vervelend!!! Ik heb gelukkig nooit last van dikke/opgezette voeten!

toos : lopen we er lekker samen bij dan in ADR ! :tssk:
De waggelende pinguins ! Hihihi !

Zo, ook weer geregeld. Heb voor woensdag en donderdag vrij gevraagd en ze zouden het doorgeven.

@Beps: Inderdaad, dan heb je dat maar weer gehad, maar wat dan? Of draaf ik nu te ver door? Stel dat, stel zus of zo, zit ik weer aan te denken, terwijl het nu best goed gaat. Hoe komt hij hier uit? Moet er maar even niet aan denken, want het kan natuurlijk ook allemaal reuze meevallen.

Ik gebruik ook 1 plastablet per dag en dat, omdat ik vocht vast houd achter mijn longen en daar dan soms kortademig van word. Kun je niet hebben met ook nog een half werkend hart, maar tot nu toe gaat dat prima zo. Kan er mee leven, zeg maar! :biggrin:

@Cynthia: He bah, wat vervelend dan die pijnen. Zou er zeker niet te lang mee door lopen.

@Viva: Lekker even bij zoon bakkie doen. Gezelli. :slywink:

Nou, ga even ook nog even samen met kokkie een bakkie doen en moet dan alweer weg, want moet ook vandaag weer aan de andere kant werken.

Julie ook werkse allemaal nog en anders… iedereen een fijne dag verder.
:dag:

roanna : :dag:

Roanna,datum bekent,wordt je hubbie in apeldoorn geholpen? Zal aan jullie denken die dag :kus:

Cyn,pijn in de buik,misschien toch de dokter bellen.

Viva,lekker bakkie doen bij zoonlief.

uhmmm voor de rest ben ik het even kwijt Sorry

goede morgen…!!

@roanna…hopen dat je vrij krijgt volgende week dan…!! sterkte woensdag!!
@damber…morgen is het zover…!!!

@kwaaltjes…zo zie je maar weer dat er altijd mensen zijn die het erger hebben…mijn mamz heeft dr altijd ingestamp…>>je moet kijken naar wat je wel hebt, wat je wel kan en niet naar de negatieve dingen int leven…

sorry rest ben ik een beetje kwijt…
iedereen weer een beetje te werk geloof ik…
viva…op de koffie bij haar zoon…

ikke dadelijk ook weer werken…iedereen een fijne dag…!! xx

filiz : gelijk hoor ! Er zijn altijd mensen die het zoveel moeilijker en slechter hebben.

@Filiz: Ik krijg zowiezo vrij, want ik heb dit al weken geleden aangegeven dat als …enz, enz. Nu is het dus bijna zover en anders blijf ik gewoon thuis. Maar gelukkig doen ze er over het algemeen met zulke gevallen, niet zo moeilijk over.

@Kaylo: :dag: terug.

@Toos: Vannacht crocken toch? Tja, die DDD ook he! :lol:

@Trl: Ja, gewoon in A’doorn en als hij eventueel wel daarna gedotterd of geopereerd moet worden, wordt het Zwolle. Voor ons het dichtsbij. Doen ze nog niet hier.

TRL: Ja ik kijk vandaag nog even aan… als het echt niet gaat dan bel ik morgenochtend dokter… maar zolang ik op mijn stoel blijf zitten gaat het nog wel…

@Roanna: Al ze een beetje menselijk zijn doen ze naar niet moeilijk over. Hopen maar dat er niks ernstigs aan de hand is.
Goed onthouden!!! vannacht aan de crock:crybaby:

Ik ga in de douche springen, vanmiddag een teamoverleg, boodschappen voor het weekend doen en de toko glad trekken.