Roanna slaapse meis…
Ga over 1,5 week beginnen bij C**** Oegstgeest. Maar nu heb ik het ook erg naar m’n zin, zou hier eigenlijk wel willen blijven, maar is een bietje verweg, elke dag.*
Maar wel leuke lokatie.
14 maart opening van het nieuwe werk door de koningin :king:, gaan wij ook bij zijn, wel leuk.
Maar er is nog heel weinig bekend over hoe en wat allemaal. Hoor het wel als het zover is, maak me er niet zo druk om, heb wel andere dingen om me druk over te maken ![]()
spannend mierre…afwachten maar.
Zo meisjes ik ga mijn mandje opzoeken…voor iedereen welterusten…
@Roanna: Welterusten
@Miere::kus:
@Viva: Ik heb kaboutervoeten, maat 35/36 vandaar het probleem
JA hoor, ik ga ook, eerst de woeffies weer uit en die K**kattenbak, en dan ook naar het WW zakje, truste allemaal, en sweet dreams voor iedereen die al slaapt! XX
Goede nacht allen, zijn jullie ff lekker te keer gegaan vanavond!!!
@Damber
:D:D orka te water, zie het helemaal voor me
@Viva
Leuk he als je dochter mee kletst? Zo horen we nog eens wat … zwart-witte bikini’s en Viva gaan dus echt niet samen ![]()
@Linda
Voel me ook nooit zo prettig in een auto van iemand anders. Niet dat ik zo aan mijn eigen auto gehecht ben maar meer de schrik dat ik er een deuk in rijd.
@Roanna
Wat zijn ze laat bij jullie met de jaaropgave!! Heb hem al een hele poos binnen.
@Raak
Ook jij gierende hartkleppen vandaag!! Zou ook flink pissed zijn zo kort voor vertrek. Gelukkig heb je zelf nog een goed alternatief gevonden en gaat je reisje gewoon door!!!
@Toos
Duiken is best leuk hoor, als je tenminste geen instructeur hebt die je naar beneden trekt terwijl je aan geeft dat je last van je oren hebt. En duiken met lenzen in gaat prima hoor, ben ook net een mol zonder en heb ze tijdens het duikenn gewoon ingehouden.
@Miere
Heb je al iets gehoord van Beiing?
En nu ook het bed in … truste en tot morgen :kus:.
@Miere: Spannend en misschien ook wel goed om je verstand ergens anders op te zetten
@Viva:http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/1059958nj.gif
Kan je vertellen dat het geen prettig gevoel is hoor, gierende hartkleppen. Bij mij doen ze het weer gewoon
Miere: Hou je taai en http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/tekst20welterusten.gif
Ik ga ook mn mandje opzoeken, dusssss meisjes
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/welterusten252520292d49au.gif
:idea:
Ik heb weer het nodige voorbij zien komen:
@Slippers…Viva het is niet voor iedereen zo makkelijk als jij denkt…jij denkt Gbor is duur…nou woky’s zijn nog duurder en die zijn 1 van de weinige die mt 43 hebben(en die heb ik) en dan ook nog voor hoge wreven… en ik kom niet onder de 80-90 euro uit… En ook nog dikke voeten van vocht(hier al laat staan in een warm land!)
@Raak: Tjongejonge… wat een TOESTAND maar jij zou dus jij niet zijn als je het niet kon oplossen!!! Toch lekker weg morgenochtend!
@Damber: Pas op hoor, zulke verhalen over je lieve moedertje zeggen…anders mag je straks Jessy niet halen :unibrow: :hihi:
Ik was doodmoe… Aiji deed het PERFECT!! Ik weet niet wat hubbie gedaan heeft met haar, maar luisteren als de beste!
Nu ff aan de thee en straks mag ik weer:retard::crybaby: werken tot 16.15
Morgen nog tot 12.15 en dan weekend!!
Hopelijk tot straks!
mornink
Goedemorgen,
Zo jullie hebben aardig wat gekletst heb niet alles terug gelezen,maar een paar dingetjes…
Bloem,hoe is het gegaan gister?
Viva,heb gelachen hoor om het verhaal van Damber jij(de orka) in de trechter in het zewembad,zag het helemaal voor me.
Raak,wat een gedoe zeg,maar gelukkig heb je toch zelf nog wat kunnen boeken.Ik boek losse hotels ook meestal bij bookings,losse tickets vindt ik bij cheaptckts vaak nog wel duur.Nu hopen dat ze je snel het geld terug storten.
Miere,ook nog langs geweest…
Beps,Aiji doet het goed lekker hoor.
Fijne dag allemaal
http://files.dogster.com/images/common/emoticons/puppy.gif
**Damber:29 februari - Jessy komt!!!
http://www.getsmile.com/catsanddogs/dog33.gif
**
Raak:29 februari - Sharm el Sheik ![]()
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen
:NETHERLAN
Brenniej:4 maart - Marmaris 4 evahhh
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Goedemorgen :dag:
Welke slippers aan… ikzelf heb qua schoenen het liefst de winter, heb altijd laarzen aan en nooit ergens last van… voor al het overige liever de zomer hihi… ik kan gewoon niet op slippers, sandalen, instappers lopen zonder blaren te krijgen…
Aiji is superlief geweest :wub:
Bloem!!! Vertel nou eens
Wij de hele dag gisteren in spanning… en jij alleen mornink zeggen:crybaby:
DDD is weer toegeslagen bij sommige…
Linda nog 2 dagen werken…
Ikke weer op het werk… heb straks een klein overlegje… dus ik ga even wat doen
Goedemorgen…
Aiji…kanjertje…hubbie heeft haar alles al geleerd…(onder de duim gehouden…stiekum als Beps aan het werk is hihih(geintje))
Bloemmie ook al weer wakker…weinig spraakzaam…nou ja komt wel weer goed.
Tlr…collega gisteren nog gezien…je weet wel die “lekkere pffff”
Voor de rest…ikke weer vroeg wakker…bleh…
Viva,ja heb haar wel gezien,ze zei ja is gewoon een misverstand,en onze afdelingshoofd zou haar ook nog apart nemen,nou dat is ook niet gebeurt wat ik al verwacht had,hij zei er alleen wat van met een grapje.Maar goed ik ga me er verder niet druk om maken.
Zussie,nog 1 nachtje slapen en dan komt ze JESSY!!!
Bloem,gaat het wel goed??Je bent zo stil…
Zo meiden ikke fris gedouched…zo de kleurtjes erop.
Alles verder klaar en zelfs nog lekker rustig met hubbie ontbeten…(jaja lekker hoor hij zo thuis en ikke te werk…hij doet alles!!!)
Tot straks hoop ik
:dag: