TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

zo het ‘luie zweet’ er weer af gespoeld

Hi allemaal, ff ego ben pislink geweest. kreeg om 18.00 uur telefoon van reisbureau dat hotel overboekt was !!! hadden een of ander flutalternatief en verder was er niks meer bij.maar reis had ik al betaald dus heb gezegd wil uiterlijk morgen voor 12.00 uur geld terug op mijn rekening hebben en ben weer helemaal opnieuw alles gaan boeken. nu los en zelf via internet.
1 dag voor vertrek daar word je niet vrolijk van hoor dames.
zo : dat moest er even uit. verder gaat het wel goed met mij hoor en ik vertrek zoals gepland in de vrijdagmorgen vroeg om 05.20.dit ter info:D
Toos wat een schattige wens weer, dank je wel
Roanna weet nu ook weer wanneer ik vertrek he
Linda weer helemaal fris
Viva : Orka ??
Damber : nog 2 nachtjes he
Marion : veel sterkte met met het onderzoek, is goed hoor dat je daar aan meewerkt
en toen was ik het kwijt en gelukkig mijn boosheid ook:vak02:

Zo jullie hebben wel weer even zitten kleppen vanavond zeg…
Lekker hoor zo’n dochter, verteld hier even van mijn elegante landing in het zwembad…
heb nog wel eens zo’n landing gemaakt…
heerlijk een boottochtje langs de kust van Alanya, wilde niet dat mijn haar nat werd, je kent het wel lekker blond geverfd en dan het zeewater in en dan de hele verdere dag lekker bakken in de zon op het dek…dus ik heel voorzichtig het trappetje af (spijltjes)…maar dat is natuurlijk van ijzer, en nat en iedereen met zonnebrandcreme/olie ingesmeerd, dus ik zet mijn voet op het bovenste spijltje…glij uit…en donder zo van bovenaf die trap het water in, mijn hubs was al in het water…ik kwam proestend en hoestend boven, en zei alleen maar dat ik mijn haar niet nat wilde maken…hubs kon je weggooien van het lachen…ik lachte ook als een boer met kiespijn, de hele verdere dag met kapsel windhoos gelopen…en 6 weken lang een mega blauwe plek op mijn scheenbeen…en had toen ook weer een zwart met witte bikini aan…vanaf die tijd zijn mijn bikini’s anders van kleur…kan beter een schuiver maken met bloemetjes op mijn zwemkleding…dan lijk ik misschien nog iets van een waterlelie…hihihihih

@Raak: Daar wordt je niet vrolijk van, het is te hopen dat ze gehoor geven om je geld meteen terug te storten. Wat voor hotel ga je nu??

Raak, dit is toch te gek voor woorden…belachelijk…begrijp ik dat je boos was, is toch ook niet te begrijpen dat je zelf wel wat leuks kan boeken, en het reisbureau je een flutalternatief aanbied.

@raak: wat een reisbureau zeg! Naar wat voor hotel ga je?

woog toen 20 kilo meer dan nu hoor!!!

@Viva::D:D, ik zie het al voor me

@viva: van je dochter moet je het maar hebben he

we gaan nu naar Iberotel club Fanara en resorts, ziet er ook goed uit hoor

reisbureau was Ad.travel, nooit boeken!!

@Viva: Ik geloof je meteen. :unibrow:

@Raak: Nouja zeg! Dat is dan ook wat. :finger: En wat nu dan zo kort dag?

Hmmmmmmm??? Ken ik helemaal niet.

Raak, zo dan dat ziet er goed uit…
die Ad* travel, komt er bij Radar ook al niet goed uit…

Oh wacht even. *dotravel? Die ken ik wel van naam.

nou gewoon alles opnieuw nu zelf online geboekt.was wel weer de hele avond mee bezig

Roanna, kijk maar bij tros radar bij *do travel…

Raak kan dat wel dan zo kort van tevoren???

:so:

ja hoor, alles is al geboekt en weer betaald, maar nu heb ik zelf de bevestigingen al hoor, beetje stressen he