@damber: schiet op he
Morgen werken tot 16 uur daarna naar de kapper, dan naar paps en mams toe daar gezellie eten en de auto om te ruilen want als t goed is is mijn auto vrijdag weer klaar maar dan moet ik, op mijn laatste dag werken van 9.30-21 uur, dus geen tijd om auto op te halen en op zaterdag is schadeherstel gesloten en volgende week ophalen is ook geen optie he dus gaat mams dan de auto ophalen en ga ik met hun auto naar werk toe is wel fijn hoor een leenatuo maar zal blij zijn als ik mijn eigen auto weer heb gister en vandaag gemerkt dat ik wel heel erg gehecht ben aan mijn eigen auto
@Damber: Had Viva wel van de glijbaan af willen zien gaan :D. Als je je W.E.R.K graag doet en geen moeite hebt met lange dagen, is alleen maar positief. Je bent tenslotte nog jong
Enne nog 2 daaggies, spannend he
@Crazy: Ook weer op de koffie. Wel een relaxt rooster
@Roanna::dag::dag:
@Bloem: Hoe ging het vandaag
Goedenavond allen.
Zo, ben weer bij.
@Marion: Inderdaad, je moet maar zo denken, al die moeite zal heus niet voor niets zijn. Je wilt toch het beste, niet dan? Ik heb zoals jullie wel weten, ook ooit meegedaan aan zo’n dergelijk project om medicijnen te testen. Worden ze meestal alleen maar wijzer van. Op een uitzondering na dan.
@Toos: Ook weer lekker die zus van je he? Nouja, je hebt al genoeg adviezen hier gekregen en gelukkig weet je zelf ook hoe te handelen. Wat een tr*t he! :finger:
@Beps: Weer de hort op vanavond. Ook weer voor het goede doel.
@Raak: O jee, bijna al op vakantie he. Wanneer ook alweer? Weet jij het nog Toos?
@Bloem: Laat ons nog lekker even in onzekerheid. Wel of niet, die baan? Ik denk van wel. :unibrow:
Ikke dus naar de belastingconsulent geweest samen met mijn broer. Ik had van mij de jaaropgave nog niet, maar ze zei dat ik dan maar de laatste loonstrook van Dec.2007 mee moest nemen, maar helaas staan daar bij lange na niet de gegevens op die ze nodig had. Moet ik alsnog weer op de opgave wachten en die ff doorsturen. Pfffffffff, wat een gedoe.
Mijn broer had een nieuw autootje gekocht. Zo’n leuke Peugeo* 107. Gaaf ding zeg!
@Roanna: Ik heb geen idee wanneer Raak op vakantie gaat, iets van uhhh ergens deze week
Ik moet mn belastingpapieren nog in laten vullen, kreeg vandaag pas de laatste gegevens binnen, dus morgen een afspraak maken.
Ik ga douchen :dag: Alvast een fijne avond en slaap lekker… morgen ben ik er weer!! :kus:
@Damber: Ik zie het helemaal voor me van Viva en die glijbaan. Viva kan ook zo goed vliegeren op het strand, hebben we gezien. :unibrow:
@Toos: Oh, dus jij weet het ook niet precies wanneer Raak gaat? Naar Japangypte ging ze toch?
:wereld:
@Damber: :dag: Tot ziens en weltrusten zo :dag: Nog 2 nachtjes en dan…
Nee volgens mij was het india
@Damber: :dag:
@Linda: Ook lekker aan het aftellen. Wat een feest hier toch! ![]()
Wij tellen ook af toch, weet alleen niet hoe lang nog
Ik heb ook niks om af te tellen eigenlijk. :frown:
meeting 30 maart, blof
@roanna: ja morgen nog van 9.30-16 en vrijdag van 9.30-21 en dan is het voorbij vanmiddag nog even koffie gedronken op nieuwe werk heb er zin in
Nog 96 dagen voor je naar spanje gaat
@Toos: Gelijk heb je. Heb meteen ff mijn handtekening aangepast.
@Linda: Wat een fijne gedachte he? Heerlijk hoor!
@Linda: De laatste loodjes, leuk vooruitzicht toch
@ Linda:Zal heel anders zijn dan de hele dag achter de kassa bij BC*.
Alhoewel? Ook weer beeldschermwerk?
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/werken/beroepen-05.gif
@roanna: ja idd heel wat anders, straks achter een bureau en ook achter de computer ja maar op een hele andere manier dan de laatste vier jaar, maar wel leuk, er is zelfs kans vrij te zijn tussen kerst en oud en nieuw dat zal wennen zijn na vijf jaar heel veel uren te hebben gewerkt in december
ga effe douchen ben zo terug