TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

zal bij mij toch wel geen bikini zijn hoor, de andere mensen hebben ook vakantie haha

Raak,heb jij een burkini dan:slywink:

Heb Bloem,hier ook nog niet gezien,ben wel benieuwd hoe haar sollicitatie ging.

Goede middag!!!

@TRL
Moest inderdaad vanmorgen naar Nm*n. Heb een heel boekwerk met vragen beantwoord, waren er 2.5 uur mee bezig. Maar het zit erop nu.
Klopt, is de cursus van turks.nu, heb hier ook al 2 jaar een cursus van de NHA liggen maar dat werkt voor mij niet. Deze stimuleert me omdat je direct kan zien of je het goed of fout hebt. Je hoeft dus niet te wachten tot de opgave gecorrigeerd zijn.

@Damber
Vreselijk virus waarmee je besmet bent.

@Roanna
En … hoe was de belastingconsulent, prettig om tegenaan te kijken?

@Beps
Geen goede plek vandaag dat is balen!

@Filiz
Een beetje te laat op vandaag, ik zat met hetzelfde probleem.

@Viva
Wat jammer dat je het niet geworden bent. Notuleren, ook niet mijn sterkste kant. Vooral niet omdat ik dat niet zo vaak hoef. Denk dat het gemakkelijker is als je van alles wat er speelt goed op de hoogte bent. Maakte bij de thuiszorg ook regelmatig de verslagen van de werkbesprekingen en had er daar niet zo’n moeite mee.

@Toos
Weer bijna die vervelende nachtdienst in maar dan zitten de extra uren er ook op voor je.
Zus ook weer in actie. Zou ook op tilt slaan van dat mens dus maar goed dat je haar geblokkeerd hebt, geen spam van haar meer in je mailbox.

@Raak
Nog even naar de kapper en onder het zonnetje vandaag. Vind het altijd zo relaxed maar wil het niet te vaak doen, verkleur vrij snel en vind dat zo nep in de winter.

Marion,2.5 uur vragen beantwoorden en nu maar hopen dat ze er mee verder kunnen.Ik heb thuis ook een cursus turks liggen,maar is met cassette bandjes had achteraf beter met cd’s kunnen nemen…Op Turks.nu ben ik ook wel eens bezig maar niet echt consequent…Ben ooit tot les 4 gekomen en toen een hele tijd niks meer aangedaan en dan zakken de punten ook,dus ben ik paar weken terug weer opnieuw begonnen…Maar ja die punten zullen nu ook wel weer gezakt zijn…Vindt de naamvallen erg moeilijk.

Pfff tijd kruipt
:ninja:

TRL
Ben ook niet altijd even consequent hoor maar probeer wel elke dag een paar oefeningen te maken. De ene keer gaat het vlot en de ander keer wat langzamer maar ik krijg het erin en dat ving ik al heel wat op mijn oude dag :slywink:. En de naamvallen zijn idd moeilijk, denk dat je die alleen goed onder de knie krijgt door heel veel te oefenen. Daarom vind ik die herhalingen ook wel prettig.

Marion,ga er toch maar weer eens aanbeginnen,kan ik askim eens een keer wat later horen hahaha

Zo ik ga opruimen en afsluiten hier.Tot vanavond…

Trl : geen burkini, maar scheelt niet veel hoor, de maat van mijn badpakken:vak02:
Hi Marion zijn lange testen he, mijn kleinzoon van 6 heeft adhd had eerst ook r.tal.n maar nu c.nc.rta en dat bevalt beter bij hem
Met mijn turks is het allerbelabbert gesteld, mijn “zoon” spreekt perfect engels en zijn ouders waren bij het onderwijs en zijn vader was leraar frans, dat is heel grappig kunnen wij samen zitten smoezen in het frans en de rest begrijpt er geen jota van:evil:

Beppie : nog ff volhouden he
Ik ga nu ook sluiten en wens jullie smakelijk eten en fijne avond.
Tot morgen, is mijn laatste daagje doei doei

Raak: Nog even en dan…http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/badkleding/vakantiekaartje.gif

@Marion: Hele vragenlijst ingevuld, hoop voor jullie dat het niet voor niets was
@Beps: Nog effies

Tja wat zuslief betreft, belastingaangiftes is je eigen verantwoording en kan je niet op een ander steken. Ze moest nog even natrappen. Maar goed, laat maar hopen dat het nu echt over is. Ik heb eindelijk een beetje rust gevonden en dat wil ik graag zo houden.

Raak lekker boeiend…ikke wel in bikini hoor, in een zwempak ben ik net een orka…
wel met een normaal broekje…niet zo’n ding met touwtjes…dan loopt het strand leeg.

Toos, knuffels meis van deze kant…laat maar waaien zou ik zo denken…ze komt zichzelf nog wel tegen zoals we al voorspeld hadden…het begin is er…

Zo nog 10 minuten, ik sluit vast af
Vanaaf naar de hondenschool, meld me als ik terugben
:dag:

Raak
Hebben ook over Ccer gesproken maar J heeft naast ADHD ook PDD-NOS. Nu gaat hij mee doen met een onderzoek van een aantal ziekenhuizen in Nederland naar de werking van Sttter bij kinderen met een autismespectrum stoornis. Het is al bewezen dat het helpt bij ADHD, tijdens een pilot zagen ze ook goede resultaten bij kinderen met een autismespectrum stoornis. Nu moet dus alles goed vast worden gelegd. Vandaar dat we nu opnieuw door de hele papierwinkel heen moeten maar dat is niet erg, is voor een goed doel toch?

@Viva
Een orka … is weer z’n echte leuke vivaopmerking :crybaby::smiley:
Maar zo erg is het ECHT niet hoor.

@Toos
Helemaal mee eens. Haar belastingaangifte is niet jou pakkie an.

@Beps
Veel plezier met Aiji op de hondenschool.

@Damber
Ben je er al helemaal klaar voor want morgen komt JESSY!!!

Viva, jammer zeg voor je! Maar niet getreurd, er komt vast een nog veel leukere baan op je pad! En jij een orka in een badpak??? hahahaha, kom op nou zeg…eeen lief klein dolfijntje vind ik beter bij je passen.
Bloem, hoe ging het vandaag met de sollicitatie?
Raak, bijna op vakantie, heerlijk hoor. Geniet ervan!
Damber komt om in haar werk?! Je werkt om te leven hoor meis, je leeft niet om te werken…
Beppie, veel plezier vanavond, je bent waarschijnlijk al weg, maar tis goed bedoeld.

Ik ga vanavond ook maar weer eens een poging wagen om het turks beter onder de knie te krijgen…pffffff, ik vind het dus echt zo moeilijk, maar tegelijk ook zo leuk. Enfin, maar weer even mijn best doen, steekt er altijd wel weer iets van op.
Vandaag gewerkt, nu 2 dagen vrij en dan het weekend weer. Volgende week hoef ik ook maar 1x te werken, maar dan wel weer in het weekend. Moet toch niet gekker worden nu!

Iedereen een fijne avond, slaap lekker alvast en tot morgen!

goede avond ladies…

ikke terug vant werk…fijne dag gehad…:smiley:

@viva…wat jammer…(K)
@beps…veel succes op de honden school…
@toos…van je familie moet je het hebben ja…
@crazy…succes met leren

sorry rest ben ik alweer kwijt…hoop dat het met iedereen goed gaat :wink:

slaap lkkr alsvast voor straks…en tot morgen…!!

Goede avond :dag:

Jullie zijn vandaag volgens mij erg aan het aftellen geweest!!! Dagen die niet omkomen… heb ik niet echt last van… Tenminste… overdag!! Op mijn werk is het echt megadruk, maar vindt het werk zo leuk dat ik dat niet erg vind. De tijd vliegt daar echt voorbij… Vandaag tot 15:30 uur gewerkt, daarna naar de paarden en nu thuis… net gegeten en ga strakkies douchen. Omkomen in het werk… valt wel mee hoor… ben een beetje een workaholic… Volgende week woensdag om 11:00 uur evaluatiegesprek waarin ik te horen krijg of mijn contract wel/niet verlengd wordt.

Turks… verstaanbaar kan ik me niet maken hoor :smiley: Ik vind het heel knap als je Turkse lessen volgt… al denk ik wel dat je het goed moet blijven oefenen om het te blijven kunnen spreken en verstaan. Als ik terugdenk aan mijn Franse lessen op school… denk ik aan ook groot zwart gat hihih weet daar niets meer van… al had ik toen best goede cijfers. Maar ook wiskunde… was een van de beste van de klas… maar als ik nu een bepaald iets moet uitrekenen… moet ik lang nadenken voordat ik de formule ken hihi

Orka te water… dat was de opmerking van m’n broer en mij toen Viva in het Tikibad van een glijbaan ging (mag ik wel vertellen :smiley: ) Viva probeerde heel elegant van een glijbaan te gaan… zo’n glijbaan waar je uiteindelijk in een trechter belandt en dan dus rondjes gaat draaien totdat je het midden hebt bereikt en dus het water in word gelanceerd… Viva probeerde in haar zwart/witte bikini heel elegant het water in te gaan… Gevolg: hoofd gestoten tegen de glijbaan en met een nog grotere smekker het water in… Als Viva nu dus op een iets minder elegante manier het water raakt… roepen wij al… Orka te water hihi

Toos… lekker laten l*llen… Vrienden kun je kiezen… familie krijg je ‘cadeau’.

Nog 2 nachtjes slapen hihi