TTT....deeltje 82 alweer!!!!!

O ja, stond ook nog op nu.nl dat hotmail een ernstige storing heeft gehad.

Meisjes…ik ga. See you all later again.:dag:

@Toos: Hug back. :biggrin: Thx. :dag:

ach ik zit niet op een schopstoel…wacht rustig af…

Oh, die hug was natuurlijk voor Viva. :unibrow:

Viva,balen zeg…,zal volgende keer nog harder duimen
Roanna,denk dat hotmail nog steeds niet naar behoren werkt hier nog steeds problemen met inloggen.

ik kan ook niet inloggen op hotmail

thnx meiden…voorlopig blijf ik zitten waar ik zit…heb ook wel errug veel vrijheid…in mijn huidige baan.

Viva ::kus: dat is shit, je had het er echt op staan he
Ik ga morgenavond pas pakken hoor en zo meteen wel nog ff zonnebanken
Bloem : succes he

ik kan wel inloggen op hotmail…geen probleem.

hier doet hotmail het wel hoor, maar ik zit in het buitenland he haha

@Viva: Jammer hoor…op naar de volgende keer

Nog harder duimen voor Bloemmie dan is er tenminste 1 die slaagt!

Kan inmiddels ook weer inloggen op hotmail. Over belasting gesproken. Kreeg gister een mailtje van zuslief. Ze moest haar aangifte voor successierecht nog wegdoen. Ze was te laat en … het was onze schuld, natuurlijk. We hadden na de afrekening bij de notaris door een fout van de bank nog een bedrag op haar rekening gestort met uitleg. Ze snapte niet waar het vandaan kwam. Pffff kreeg er gierende hartkleppen van. Dus gemaild dat het bedrag wat ze nog gekregen had kwam omdat we zoveel van haar houden:unibrow: en dat ze op een domme vraag ook een dom antwoord krijgt. Vond ze niet zo leuk. Nu haar e-mailadres geblokkeerd, is niet bepaald goed voor mn gezondheid.

Toos : :kus:maak je niet te druk he bij sommige mensen kun je nooit goed doen, zelfs niet als het familie is

Juist bij FAMILIE is dat… en de zus van Toos is de Koningin van dat groepje :lol:

Wat een rust ineens hier!

Toos meissie maak je niet druk om* madam *het is haar probleem niet die van jou…:so:

Wow ik denk dit iedereen in het :zon02: zit

Raak,ik niet hier ben nog gewoon aan het werk,maar heb geen zin meer.nog 50 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag…

Trl : dat schiet toch al lekker op he. ik ben ook vroeg weg vandaag, moet nog ff naar de kapper voor de vakantie he.voor jou is het ook zo 7 maart hoor, ik kom dan alweer terug.
zou best meewillen naar turkije, heb vaak zo’n heimwee gevoel.zit dan de hele dag te sms-en of op msn.

zo zit ik er volgende week bij

Raak,Egypte lijkt mij ook wel lekker hoor,ben er nog nooit geweest.Lekker in je bikini op het strand volgende week wat een vooruitzicht he.