nou dat virus daar hebben we allemaal last van geloof ik…
tja ben vrij he, dan vroeg wakker.
Kijk nu snap ik waar ik last van had!!! En ik was er net vanaf…is weer snel terug hoor!!!
Goed over 15 minuten weg, nu de oorlogskleuren op, haartjes in model, nog ff de lucht van
W I J N of B I E R wegpoetsen…
Hopelijk tot straks!
Goede morgen meiden.
I am in a hurry dus voor nu alleen even …
Bloem en Viva succes vandaag! Duim voor jullie.
mornink
me too in a hurry
dusseuhm… succes? geen idee
:dag:
Goedemorgen dames.
Alleereerst wil ik even de sollicitanten van vandaag, heel veel succes wensen. Viva, ik hoop voor je dat jij het word. Bloem moet nog dus, toi, toi, toi. ![]()
Verder weinig te melden. Straks weer naar de andere kant om te werken en morgen dus ook. Vanmiddag naar de belastingconsulent.
@Viva: Jij had je belasting toch al weg? Nu blijkt dat er WEER een fout is gemaakt bij de BD en al de 7000000 mensen die het het al weg hadden, het opnieuw moeten invullen, hoorde ik net op de radio.
Virus??? :biggrin: Oh, dan had mijn PC daar gister zeker ook last van. :biggrin:
Ik ook even weer verder met showeren en kleedje aandoen. Ook even proberen me eigen nog een bietje mooi te maken, want ja, je weet maar nooit wat je daar op kantoor tegenkomt. ![]()
Meiden…werkse allemaal en voor de thuisblijvers…ook een fijn dag .
Roanna,had het ook gelezen
O nou daar ben ik dan lekker mee zeg, toen ik het voor mijn ouders heb ingevuld, kon ik het programma al niet downloaden, heb ik dus die van mezelf gebruikt…
He meiden bedankt!! Ik heb de boel weer opnieuw verstuurd…
HIHI ikke weer blij dus…
Wij moeten nog…
Klote plek, kom sporadisch
goede morgen…ikke alweer aan de late kant eruit.bahbah…
@damber…haha leuke ![]()
@viva…duim vandaag ook nog voor je!!
@beps…druk vandaag…
Wmarion…in les 1o al …knap hoor!!
ikke ga te werk…fijne dag allemaal…xx
Goeiemorgen,
Gisteren weer een crockdag. Vandaag een dagje vrij en dan mijn favoriete dienst, nacht en nog 4 ook:finger::finger:. Als dat gehad heb, zijn die weken met waanzinnig veel uren voorbij.
@Viva en Bloem: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif voor jullie allebei
Telefoon gehad, ik ben het niet geworden…reden: heb geen ervaring met notuleren…
@Roanna: Dipje weer gehad??
@Damber: Vervelend virus is dat toch W.E.R.K, gaat veel vrije tijd in zitten
@Beps: Weer naar de hondenschool en een kl*teplek vandaag
@Kaylo: Hoeft vandaag niet te sporen, vandaag geen last van dat virus
@Marion: Aan de turkse les.
@Viva: Wat jammer voor je
O Toos, vandaag lekker vrij dus
@Toos: Pfffffffff…Toos toch!!! Ge hebt het er maar zwaar mee. Zou zo weer aan vakantie toe zijn na al die zware nachtdiensten. ![]()
Mooie avatar weer. ![]()
@viva: jammer zeg!
Ja ben ook weer aan vakantie toe, maar ja kan niet alles hebben. Nog even geduld tot juni
@Viva: Oh meid, wat jammer. :kus: Ga je wel weer verder kijken voor ander werk?