Nou lekker dan, 2x betalen…moet je maar wel hebben…ook al krijg je het terug…zou gewoon morgen eisen…via een telefonische overboeking…
viva : is al mail uit hoor, voor 12.oo uur wil ik het op mijn rekening hebben anders stappen he
consumentenbond,vakantiereiswijzer,radar enz. en dat willen ze niet graag hoor.
laat ik dan mijn dochter doen die is daar goed in, in schelden
Bij wie heb je nu geboekt dan Raak? A*otravel gaat toch ook via het internet?
Zal eens kijken Viva, want ben daar ook best vaak te vinden.
IK ook Roanna, vreselijk al die berichten van die mensen met al die vakantie ellende…
Bloem trouwens vandaag niet verder langs geweest, ik ben benieuwd…
Roanna : dat zijn online reisbureaus, ik heb nu geboekt bij bookings.com.als je in dollars betaalt is er een dubbel voordeel
Nee, die laat ons lekker in het ongewisse. ![]()
In dollars betalen??? HOe doe je dat met een creditcard of gewoon internetbankieren???
wist niet eens dat dat kon…
Ja ben ook benieuwd naar Bloem
Beps, jij nog iets vernomen van Bloemmie…
@Raak: Die ken ik wel van hotels boeken ja. Daar kun je dus ook pakketreizen boeken neem ik aan? Waarheen en wanneer gaan jullie nu dan?
met mastercard, dat moet want internetbankieren duurt altijd wel een kwartiertje, met je master card weten ze meteen of het gedekt is.en je betaalt dan nog niet he, ze houden dat bedrag alleen in borg. je betaalt gewoon bij het hotel zelf als je aankomt
En het vliegen dan? Hoe heb je dat dan geboekt. Ook daar of apart?
oke…ik begijp het
alles hetzelfde, vlucht ook apart geboekt, wel dezelfde als ik al had, bij cheaptickets.nu ben ik wel goedkoper uit natuurlijk omdat ik alles zelf heb gedaan maar had er eigenlijk geen zin in voor een weekje. als ik 3/4 weken naar azie ga doe ik ook alles zelf en naar cuba heb ik dat ook gedaan.losse vluchten en alle hotels en auto’s huren. als ik naar antalya ga doe ik dat ook zo want heb ik niet altijd ai nodig
@Viva: Welke pagina op trosradar??
@Raak: Een heel gedoe, wist trouwens ook niet dat het zo kon
we zijn hier dus bij de juiste site he dames : wereld wijzer haha
zo leert iedereen elkaar weer wat, dat is toch leuk he maar wij,mijn hubs en ik en mijn 3 kinderen met aanhang zijn hele fervente reizigers hoor
ik ga een glaasje raki pakken en de bold kijken en dan lekker slapen na al die inspanning hihi
slaap lekker allemaal en tot morgen doei doei
Ja wij toch ook wel Raak, maarja ook nog niet verder geweest dan Turkije hoor en het dan altijd ook nog hetzij via reisburo danwel via het net geboekt. :unibrow: Dit is wel wat anders.
Nou proost dan he Raak ! Weltrusten voor zo en tot morgen weer. :dag: