TTT deeltje 79

Oke ikke bijgelezen…

Ikke ook geen held, met bussen en haarspeldbochten enzo. 2 jr geleden op kos, naar een ander eiland geweest…NOT MY THING… bergen, bochten enzo, dat je over de rand ging zeg maar… pffff
Kos vies??? nou dat vind ik wel meevallen. Turkije is minimaal even smerig! Nooit meer Kos, maar dan meer omdat het klein is en niet veel te beleven…
Excursies maken wij eigenlijk NOOIT!!! doen we zelf. Met bus/auto/trein veel leuker, en je doet je eigen ding. Alleen in de zon liggen niet ons ding.

Wij gaan dit jaar dus alleen in december. Is duur genoeg. Wel saampjes met Bloemmie dus naar Istanbul een klein weekje… Dit jaar is er om Aiji op te voeden(hihi ook duur) en daar gaat tijd in zitten

Zo ik geloof dat ik weer bij ben…

Ikke nog aan het werk… Geen overwerk vandaag!!! WOEHOEEEE… ga vanavond de buurvrouw van oma haar haar verven… :tongue: Van alle markten thuis :wink:

Go for it girl…al ben je al thuis denk ik hihi

ikke thuis
geen puf om bij te lezen… poehee
mag ik al bovenaan??

zucht, sorry voor de afwezigheid, maar ben echt niet helemaal bij de laatste tijd… uhm… well… tja, what you gonna du bout it…

wilde nog wat zeggen maar ben t alweer kwait…

owh ja
weet t alweer… heb mn nieuwe bordje al klaar :smiley: bij gebrek aan denny M, gaan we gewoon broer Jay M en amerikaan Nick P. aanmoedigen :smiley: :smiley:
hij weet niet wat ie mist :wink:

wow
mn site is ontploft!! hahaha
wat een bezoekers vandaag… freacking!!

Bloem: Alvast heel veel plezier in Balselga!!!

gracia gracia

Ontploft??? Hoeveeeeellllll???

Goeieavond allemaal !

bloemmie : je mag bovenaan hoor, denk dat Miere en Mar nu wel al op hun bestemming zijn ! (alhoewel, met mij weet je nooit qua tijdsverschillen ! hihihi !) :

:ITALY:Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!:ITALY:

Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

16 juni - 3 weken ADR !

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley24/REWatWaterSki03.gif

bloem : sorry hoor, maar is : grazie ! :hihi:

jac : :dag: Hoe is het ermee ?

Goedenavond ladies.

Zo, heb een MP3 spelertje gekocht. Eerst maar even niet zo’n dure, want moet eerst nog leren hoe dat allemaal werkt. Als het me gaat lukken, wil ik eigenlijk later wel zo’n I-podje. :wink:

@Bloem: Vind het zo tof voor je van je site enzo. :thumbsup: Ook ben ik blij, dat jij weer zo blij bent.

roanna : centjes uitgegeven !

Ik heb ook zo’n MP-3 spelertje, en weet bijgot nog niet hoe ik er muziek moet opzetten ! Erg hé !!! Dat moet ventje dan maar doen :frowning:

Ga soap gaan kijken !

Tot morgen allemaal ! Een leuke avond en een goeie nachtrust ! :kus:

Bloem,lekker bovenaan het lijstje…Nog 3 daagjes voor je…

Ik ook net terug van de MdiaMrkt,heb een kleine lcd tv gekocht voor op de slaapkamer,maar wat een drukte zeg daar…

@Roanna
Ziet er toppie uit je reisje naar Maleisië!
Mooi een mp3 gekocht van je verjaardagscentjes, kan je lekker van je favoriete muziek genieten straks op het strand van Maleisië.

@Kaylo
Denk dat de heren samen een forum begonnen zijn, gezellig als hanen onder elkaar.

@Beps
Goed gegaan vandaag maar de super was teveel. Je hebt hubs de kar toch wel laten duwen of niet?

@Cyn
Gaat kappertje spelen vanavond. Een keer iets anders dan overwerken.

@TRL
Ook naar de M-markt geweest. Vanavond lekker in bed genieten van je nieuwe aankoop?

Weer terug van Den Bosch en wat een rotmiddag hebben we gehad zeg. Flinke tegenvaller voor N., ze moet weer volledig aan het werk met haar whiplash, hoe ze het voor elkaar moet krijgen is me een raadsel. Onderweg gestopt om wat te eten en drinken, gaat de telefoon van N. De zorg, moeder van N. deed niet open en alles was donker. Vreemd want ze had rond 14.30 uur thuis moeten zijn en het was al 17.30 uur. Het taxibedrijf gebeld en toen bleek dat ze later klaar was met de dialyse en op dat moment nog onderweg was naar huis. Moest iets niet soepel zijn verlopen dan. Bleek later dat ze een bloeding had gehad. Maar vlug aan ons eten begonnen en daar gaat weer de telefoon, de moeder van N., ze had weer een bloeding. Zorg weer gebeld maar dat duurde 25 minuten voordat die er kon zijn. Wij waren nog een uur van huis dus een tante gecharterd die sneller bij moeders kon zijn. Wij dus vlug de boel naar binnen gewerkt en richting huis gescheurd. Nu zijn ze naar het ziekenhuis want ze kregen de bloeding niet gestopt. Vriendinneke krijgt het wel te verduren deze dag.

@marion: wens N veel sterkte met alles als je haar weer spreekt

@Linda
Zal het haar zeggen want als moeders daar moet blijven komt ze nog en anders belt ze nog even.
Heb je al iets gehoord van je sollicitatie?

@ marion, jaiks dat is schrikken zeg, en dan zit je er zover vandaan en kun je nix doen en de stress… poehee kan t mee levendig voorstellen

@ kaylo, patatoo pataato… whatever
@ beps :eek: echt gewoon vandaag al 75 man, en de dag duurt nog 4h, echt NIET normaal… had de dagen voor het wk maar liefst 8 tot 14 bezoekers en na t wk 25 a 30
dus… :smiley: :smiley:
ga meneer M maar eens ff-kes een leuk berichtje sturen