TTT deeltje 79

Ja he! :vak02:Nou, wie weet!

Dames, nog ff beetje werken he, hou de moed er in.
Roanna shopse en Maleisie ziet er goed uit alleen regenseizoen in Langkawi in de gate houden, zou zonde zijn
Viva is je bezoek er al ??

Zo docent geweest, ikke richting huis…

meld me wel weer…toedels…meiden.

viva : :dag:

Viva:dag:

Wat zou onze Toos nu aan het doen zijn ? Zich opmaken voor het diner of zo ? Of al lekker aan het schransen ? Het is daar toch 6 u later dan hier he ?

En Miere en Mar ook al op het vliegtuig ?

Ben jaloerssssssssssssssssss !!!

Ohoh Kaylo, waar kom je vandaan ??? Belgie misschien:lol: Is er 6 uur eerder, als het meezit zit ze nog aan het ontbijt hihi

Roanna,shop ze…Zal wel druk zijn bij de Mdim*rkt hebben vandaag en morgen aktie geen btw op tv’s e.d vandaag en morgen op notebooks

raak : ja, inderdaad uit België :redface: Hihihi ! 6 uur eerder of later, wat maakt dat nu uit ? :lol::lol:

Kaylo richting Azie is het 6 uur later… richting Carribean vroeger…

cyn : dat weten we dus ook weer, maar of ik het zal onthouden ???

Waar zit Hans trouwens ? Al een tijdje niet meer gezien hier ? Hij zal ons beu zijn zeker ? :hihi:

Nog 5 minuutjes en naar huis ! EINDELIJK ! :biggrin:

Vanavond gegrild kalfslapje met broccoli en worteltjes bij !
Spring vanavond nog wel eens binnen !
Daaaaaaaaaaaag !!! :dag:

Wel thuis Kaylo,ik nog 10 minuutjes

idd dames de heren laten het afweten hier, hebben het druk zeker:so:

@Kaylo wel thuis
en de rest ook voor strakjes : fijne reis en eet smakelijk !

Zo meiden, ik ga zo wel bijlezen, maar ik ben er weer…
Geslapen, booschapjes enzo gedaan…

Morgenavond ga ik met een vriendin naar de mak*o en dus verder rustig houden!

Hi Beps, lekker geslapen ? Doe maar rustig aan he, is ook wel een keer lekker toch om je te laten verwennen

Ja is wel wennen Ik ben meestal de verzorger als iemand niet lekker is(en hubbie ook natuurlijk hihi)

Maar stap voor stap, dan gaat het goed. Vanmiddag nergens last van, tot ik met hubbie boodschapjes ging doen…pfff painnnnnn

Ja zal best wennen zijn, maar gewoon goed naar je lichaam luisteren en niets forceren he