Nou Roanna, ik kan het me voorstellen, dat je een paar schietgebedjes hebt gestuurd, ik zou ook helemaal in de stress hebben gezeten…
Ik heb het een keertje gehad in een dolmus…we zaten in Ulas net voor Alanya, en kwamen vanaf de haven in Alanya, dus die dolmus gaat richting Ulas, daar heb je zo’n grote rode rots aan de rechter kant, gaat die sukkel van een chauffeur inhalen net voor de bocht, je zag dus geen ene mallemoer, zitten we net naast die andere auto, komt er in tegenovergestelde richting een vrachtwagen aan met allemaal rotsblokken, dus we reden met zijn drieen naast elkaar de bocht door, ik zat met mijn hoofd tussen mijn knieen en mijn handen over mijn hoofd achter in die dolmus…hubs zei tegen mij, als hij niet normaal kan rijden, dan neem ik straks het stuur over…en schreeuwde door die bus heen take it easy you dombo…achteraf konden we er wel een beetje zenuwachtig over lachen maar op het moment zelf dacht ik dat mijn laatste uur geslagen had…
IDEAAL VOOR ALS U IETS MEER VAN MALEISIË WILT ZIEN DAN DE PRACHTIGE STRANDEN Stad & Strand is de ideale vakantie voor mensen die wel iets van het land willen zien, maar daarna lekker aan het strand gaan liggen.
U logeert de eerste twee nachten in de hoofdstad Kuala Lumpur, waar u op eigen gelegenheid de stad kan ontdekken. Breng een bezoek aan Chinatown, de Petronas Towers of de Batu Caves.
Vervolgens vliegt u naar het populaire Penang voor twee geweldige dagen op het altijd levendige Penang.
Na al deze indrukwekkende dagen gaat u naar Langkawi. Een heerlijk tropisch eiland met witte stranden en helderblauwe zee. Aan het einde van uw vakantie wordt u weer opgehaald voor uw transfer naar de luchthaven. U verblijft tijdens uw vakantie in goede toeristenklasse hotels op basis van logies-ontbijt.
Uiteraard kunt u dit Stad & Strand-pakket per nacht verlengen in uw strandhotel op Langkawi.
Roanna, dit is een pakketreis, met veel mogelijkheden om zelf wat te ondernemen, ik heb ze wel eens anders gezien, dan heb je geen tijd om met goed fatsoen naar de plee te gaan…
Net als dat mokkeltje met dat kopje in de hand? :lol: Kan ook geen minuut stil zitten!
Zo, broodje op en we gaan zo even naar de Medi* markt. Even kijken voor een leuk MP 3 of 4 spelertje. Heb geld voor mijn verjaardag gehad, dus kan weer een deurtje intrappen.