Hoewel ik wel dubbel lig van je kleuren str**t ! :lol::lol::lol::lol:
Incontinentieluiertje aandoen dan maar ?
Hoewel ik wel dubbel lig van je kleuren str**t ! :lol::lol::lol::lol:
Incontinentieluiertje aandoen dan maar ?
Roanna, ik hoef er niet om te lachen, als je bang bent ben je bang, en dan kan een ander er heel lullig over gaan doen…het feit ligt er, en dan zou ik dat ook niet doen, van ze leven niet…
angst is niet iets waar je over kan lachen…natuurlijk grapjes worden er genoeg over gemaakt…mijn moeder is als de dood voor muizen, die wordt dus histerisch van een muis, rat of hamster…en ga maar vertellen aan haar dan het beestje niets doet, en pak hem maar uit een hok en ga aaien, mijn moeder is vertrokken…weg van dat enge ding.
Heb ik met spinnen ! Krijg bijna een hartstilstand als ik die potige gevallen zie ! Jakkes ! Durf er dan echt niet langs.
en nog wat Roanna, er zijn genoeg mensen die het eng vinden om de haarspeld bochten bijv. in oostenrijk, met een bus te berijden…de achter kant van die bussen gaan soms behoorlijk de rand over en als er dan zo’n lekker ravijn naast ligt, dan vind ik het ook niet echt leuk…
Ja zo heeft iedereen wat, de een vind vliegen eng, of varen of wat dan ook, een ander is als de dood voor spinnen, muizen ect…
Ik ben bijvoorbeeld als de dood voor paarden, vind het dus echt niets, maar dan ook helemaal niets die knollen…leuk hoor als je dochter dan helemaal paardenfreak is, dat is voor mij altijd een heet hangijzer geweest, zij vind het geweldig en ik krijg al kriebels als zo’n knol in de manege achter zo’n halve deur met zijn hoofd naar buiten hangt, en als je er dan langs loopt hij zijn hoofd ineen optilt…brrrrrr
aloowwwww
nieuw deel?
ik vind t allemaal best, kan er nie meer bij!!
ik sta bijna op een!! zit al heel de dag breed te grijnzen…
ga je nog carnaval vieren??
Neeee dan zit ik BASELGA!!! wahhahaa
kreeg net mailtje van dat meisje van die kamer, en de kamer is van mij!!!
vanaf april heb ik dus weer nieuwe woonruimte, zonder huisgenoten, in het centrum van B
en voor 10 mnd!! wahhahahaaa… me so happy!!
en mijn gevoel voor paarden wordt altijd versterkt…
heb
Damber de nodige keren moeten ophalen, met een hersenschudding omdat ze eraf gekieperd was…1x lag ze buiten westen in de bak, en heeft mijn vriendin haar toen naar de ehbo in het ziekenhuis gebracht, terwijl ik aan het shoppen was en mij van geen kwaad bewust was…toen had je nog geen mobiele telefoon he…
enneuhm ik weet niet hoor
maar moet er niet iemand anders bovenaan t lijstje staan???!!
![]()
Bloem gefeliciteerd met je nieuwe casa…
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris:TURKEY:
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Bloemmie hier de nieuwe lijst, maar Mar en Mar zijn nog niet weg, vanavond mag jij bovenaan…
Nou Viva, wij hebben met de voorkant boven zo’n ravijn gehangen en toen sloeg de moter ook nog af. We waren met 2 bussen en toen ik al zag dat de bus voor ons die bocht niet kan maken zonder eerst een paar te steken, zoals ze dat noemen, nou ik had het niet meer, want toen moesten wij nog.
Nou de rest zal ik jullie besparen, maar ik heb op mij mijn knieien gezeten op zo’n busbankje om te bidden of we goed beneden mochten komen. Gelukkig zijn mijn gebeden verhoord geweest. :lol: Nu kan ik daar ook wel om lachen hoor, want het komt natuurlijk nog regelmatig ter sprake hier in de familie. We waren toen met zo’n 8 man op weg Zuid-Franrijk.
@Bloem: Geweldig… gefeliciteerd met je nieuwe huisje. :vak02:
goede middag dames,
heb het vrij druk, ook niet alles terug kunnen lezen
Beps nog rustig aan doen en de rest over vakantie kletsen,
heerlijk he alleen de verhalen al.Ook ik ben echt nog lang niet Turkije-beu hoor. Alleen al sms-en en mailen naar vrienden daar doe ik dagelijks.
Roanna : misschien een s aan Thailand denken. Is heel goed te
bereizen zonder in bergen te komen. In Maleisie hebben wij trouwens
ook geen problemen gehad. Ik ben zelf ook geen held daarin hoor.
Hoop dat je feestje geslaagd was gisteren.
Kaylo lekker rustig ?? en dat van onze belastingcentjes :lol: is op
maandag wel lekker om rustig te starten he.
Bloem ook weer huisje gevonden en heel druk.
Geen carnaval voor jou he? Nou voor mij een daagje as zondag de opstoet he enne…schrobbelaer natuurlijk.
Ik ga nu ff lunchen, heb ook goesting in wat lekkers, lees wel mee maar weet nog niet of ik tijd heb om te posten doei
Viva,ik heb het ook niet op paarden.Vind het echt niks en loop er graag een blok voor om.
Bloem,gefeliciteerd met je nieuwe kamer.Vanavond mag jij bovenaan,mar en Miere vertrekken later…
bloem : proficiat met je huisje ! Leuk !
raak : ja, de centjes moeten ERGENS naartoe hé ?
Even een bakkie en een boterhammetje.
@Viva
is back … heerlijk hoe je alles vertelt!
Gelukkig is iedereen verschillend, zou een saaie boel zijn anders. Vakanties … ik ben meer het van-alles-wat-type. Vind het heerlijk om in de zon te liggen maar heb ook geen vakantie gehad als ik niets van het land gezien heb. Gaan dus regelmatig met een jeepsafari, doe dat liever dan in een bus met allemaal oude taarten maar soms kan het niet anders. Of we crossen met de dolmus of de taxi de omgeving af.
@Roanna
Helemaal niet gek hoor, ben er ook niet gerust op als we met de bus door de bergen moeten. Heb al hoogtevrees op de bovenste tree van de huishoudtrap. Heb ooit achterin gezeten door de bergen op Mallorca, kijk ik naar buiten en hangt die bus net met de kont boven het ravijn. Schrok me rot en gillen dus. Alle ogen natuurlijk op mij gericht en iedereen lachen.
Ben op Zakynthos ook ooit de berg op gelopen. Was iets mis met de bus en we reden achteruit de berg af in plaats van omhoog, zag een eind verder de zee diep beneden ons. Toen ze stopten om te kijken wat er mis was heb ik J. gegrepen en ben snel uit gestapt. Pik me boven maar weer op zei ik tegen de reisleider, en ben aan gewandeld. Later bleek dat er iets met de remmen was. Kan je niet hebben dan he.
Ik helemaal GEK van paarden ! Kan er niet aan weerstaan als ik er eentje zie. Die oogjes hé ??
Dank u
![]()
Ikke even vluchtig alles bijgelezen… de stapels werk heb ik al behoorlijk weg kunnen werken, maar er is nog veel meer.
Ikke nu dus weer verder, want de pauze zit er alweer 10 minuten op :redface:
Oh ja, gisteren was gezellig, maar niet meer dan dat ![]()
@Bloem
De kamer IS voor JOU!!! Dat is goed nieuws.
@Raak
Gezellig dat je ook weer van de partij bent.
@Damber
komt ook nog snel even voorbij ![]()
He, gelukkig hebben de meesten van jullie er wel een beetje begrip voor. Bedankt!
:vak02:
Zo, ik ga ook maar even een broodje eten. Manneke is ff met oude mensjes naar de Lid** voor boodschappen.
@Raak: Leuk je ook weer even hier te zien en ja hoor mijn feestje was geslaagd!
@Marion: Ik zou hetzelfde als jou gedaan hebben. Uitstappen en de rest wel lopen. :lol: