TTT deeltje 79

Roanna,je kan hier toch alles neerzetten dat weet je toch

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

TRL: Dat heb ik haar al een paar keer verteld… en ze heeft ook het reisprogramma. maar ik denk wel dat zij die 2 dagen in de zon gaat… haha

Als ik alleen voor de zon zou gaan, dan maakte het me ook niet uit. Maar wij gaan ook om vanalles te zien…
Dus dit jaar, behalve Istanbul dan, geen turkije. Hubbie ziet geen turkije zeg maar. We komen er nu kleine 20 jaar, zijn er minimaal 25 keer geweest… Het is genoeg geweest… Als we voor de zon gaan…gaan we zo weer, geen punt…

Roanna, vertel waarom zouden wij jou uitlachen om een reden die JIJ reden genoeg vind om geen rondreis te maken…

Beps wat zijn jullie plannen dan dit jaar…of is dat alleen de B5 eind van het jaar

Ik moet niet aan een rondreis denken, alleen het idee alleen al maakt me chagerijnig…ik ben niet zo’n bereist type…vakantie is voor mij en mijn hubs EFFE NIETS alleen maar zon, zee, strand en elkaar…dat is genoeg, heerlijk flaneren langs de winkeltjes s avonds en lekker op een terrasje zitten…maar een kerk, klooster, kathedraal, berg, grot, hut…oude gebouwen…nee is niets voor ons…en rondreizen zijn daar op gebaseerd, een dag hier en een paar dagen daar, en dit bekijken en dat bezichtigen ik zou er niet goed van worden, maar zo zie je maar iedereen vind wat anders leuk, en gelukkig maar anders liepen we allemaal achter elkaar aan en werd het wel errug druk met al die rondreizen.

ik ga werken tot vanavond

zo vind ik 1 excursie in 2 weken meer dan genoeg, ben 1x vanuit Bodrum, naar Dalyan geweest, naar de koningsgraven met een bootje, naar turtleeiland en dan ook nog naar de modderbaden…vreselijk…bah…

2 en een half uur in de bus, met dat warme weer, dan snel hier, een uurtje daar allemaal gekwebbel aanhoren van de gids…vervolgens dat modderbad in, en een zwavel badje erna…iedereen stonk naar de rotte eieren, (2dagen later rook ik het nog) en dan weer 2 en een half uur terug in de stikhitte in die bus…weer dezelfde weg…weer hetzelfde verhaal van een andere gids…en dan uitgeput, en over verhit terug komen bij het hotel…NO WAY…nooit meer…

Linda werkse, en maak je niet druk voor de funcitoneringsgesprekken die je krijgt, lekker boeiend wat ze te vertellen hebben.

Viva: zo is iedereen weer verschillend!!!

Cyn gelukkig wel, anders werd de wereld zo eentonig nietwaar…:nod:

Viva,hahahah lig in een deuk hier,hoe jij het omschrijft hahaha.

Linda,werk ze

viva : ik denk er net zo over als jij.
Er moeten er van “soort” zijn hè ?

Tlr…:lol:…ja lach maar, maar zo voelt het echt…zoals ik en mijn hubs altijd roepen…WIJ ZIJN CULTUURBARBAREN…vroeger gingen we naar Spanje, en als ik ergens een hekel aan heb is het de spaanse mentaliteit, maar ja de zon was er wel…Barcelona ik ben er geweest, maar echt niet naar die kerk van Goudy ofzo iets…of die winkelstraat daarzo…

hihihihhi Mijn zoon is er geweest, wil er nooit meer naar toe, het stinkt daar vind hij…hij heeft echt dezelfde genen als hubs en mij, terwijl zij vrouw het helemaal geweldig vind, nou hij gaat echt niet mee naar Barecelona, als ze wil, gaat ze maar met een vriendin vind hij, hij walgt er van…hiihihihih…o wat klonk dat bekend in mijn oren…:hihi:

Net broodje kip curry binnengewerkt. Zat scheel van de honger ! En heb nog zin om te knabbelen, alleen niet op een appel ! Heb mijn "chips"goesting weer ! :crybaby:

Kaylo, lekker broodje gehad, ik heb mijn bruine boterhammen ook al weer op…nu ff niets te doen…ga zo maar eens even een peukie doen buiten…moet hier echt blijven zitten tot een uurtje of 3 bah…

Een excursie of een jeepsafari doen wij soms wel eens. Zijn ook 1 dagje vanuit Bodrum naar Kos geweest en vanuit Marmaris naar Rhodos. Viel wel goed mee. Maar Kos vond ik zoooo vies !
Zetten ze de mensen daar natuurlijk ook af aan die vuile stranden ! En op 1 dagje heb je het wel gezien !

Oke, zal het vertellen maar nie lachen he? Ik heb een trauma overgehouden van met bussen in de bergen rijden. Door omstandigheden heb ik dat een keer mee MOETEN maken en heb 3 kleuren strt geschen. Ik heb er zo’n angst aan over gehouden he, dat wil je niet weten. Ik was hystirisch in die bus in Italie op 2200 m hoogte in zo’n haarspelden bocht. Echt waar!

Nu, wil ik dus ooit een rondreis Indonesie of Maleisie doen… zal ik toch veel door bergen moeten om iets te zien en ergens te komen. Zeg niet, het valt wel mee, want ik heb flims en foto’s ervan gezien van mijn familie en daar zag ik het al …niets voor mij. Dat zegt mijn familie zelf ook die mij kennen, juist van de vakantie’s. Niets voor jou An.

Daarom vroeg ik vorig jaar ook aan jou Beps, toen we naar Kusadasi gingen, van moeten wij vanaf het vliegveld door de bergen naar Kusa, want dat had ik gehoord en jij hebt mij toen gerustgesteld dat het wel mee viel en dat was gelukkig ook zo. Maar als ik echt van te voren weet, dat ik erg omhoog moet en dan ook nog met zo’n gammele bus (vaak in die Azielanden)…dan zoek ik het beslist niet op.

Ik denk dat jullie misschien nu denken … is dat het? :confused: Ja, dat is mijn grootste angst! :tear:

viva : peukkie heb ik ook al "“binnengezogen”. :smoke:
Ikke zit hier te NIKSEN tot 16 u ! :mad:

roanna : denk dat je niet alleen bent met die angst hoor ! Toch niks om je over te schamen ?