Ik ook nog niet uitgekeken
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,maar wil soms ook nog wel meer zien van de wereld :drugged:
Ik ook nog niet uitgekeken
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,maar wil soms ook nog wel meer zien van de wereld :drugged:
Marion,lekker shoppen in D.Bosch?Hoe is het met N is ze al weer gewend hier
marion : foto :nod: denk ik !
TRL: dat is het bij mij ook! Wil nog zoveel meer doen!! Had al veel meer kunnen zien, maar in plaats daarvan ben ik nu 22 keer in TR geweest… en voorlopig is het mooi geweest!!! Zeg niet dat ik nooit meer ga, maar voorlopig even niet!
wil ook nog wel eens naar de can. eilanden, maar eigenlijk ga ik alleen voor de zon, en cultuur ed. kunnen me gestolen worden…en als ik dan de prijzen naast elkaar leg, kies ik toch weer voor turkije…en om nu 9 uur in de vliegtuig te gaan zitten voor zon in de zomer, terwijl het me geen lor kan schelen wat daar te zien is, pak ik toch het goedkoopste, dan ga ik liever een paar keer per jaar als 1x.
Cyn,22 keer :retard:???Wow dan heb ik ik nog wat te gaan zit nu op 14
@TRL
Ze is al weer gewend hoor. We gaan niet shoppen, N. moet op controle bij het C**.
Marion,gelukkig vindt het zelf altijd wel moeilijk om dan weer terug te zijn,maar gelukkig gaat dat bij mij ook wel snel.Doe N de groeten maar.
@TRL
Zal haar de groeten doen. Heeft ze je trouwens niet meer gebeld? Was ze van plan namelijk maar daar heeft ze dan denk ik geen tijd meer voor gehad, ze vond het zo lief dat je haar een sms gestuurd had.
Marion,misschien heeft ze wel gebeld,ben wel een paar keer gebeld door een onbekend nummer op me huistelefoon,maar me huistelefoon is niet helemaal goed,als de beller hem al hoort overgaan hoor ik dat dus nog niet pas na een aantal keer overgaan.Dus weet niet of zij gebeld heeft…
TRL: ja 22 keer… dus dan is het wel weer mooi geweest… Ben er nu 8 jaar geweest, en gemiddeld 3 keer per jaar… zelf een keer 4 keer!
Goedemorgen allen.
Zo, alweer een nieuw deel. Ach ja, zat er aan te komen he! Goed gedaan Kaylo.
Nou, over vakantie’s gesproken. Ik ga het liefst 2 x per jaar een korte vakantie doen en dan als het kan naar verschillende oorden. Ik ga ook enkel en alleen voor de zon en relaxen en een bietje shoppen enzo.
Ik ben dus nog niet uitgekeken op Turkije, maar vind het ook weer heerlijk om nu weer een keer naar Spanje te gaan. Trouwens Portugal was ook heel leuk!
En wat je zegt Viva, als ik 9 uur of meer in een vliegtuig zou moeten zitten voor een beetje zon, ga ik ook niet als het hier hoogzomer is, maar zou juist iets zoeken voor als het hier koud is.
Zo, hoef lekker even niet naar het werk. Heb net hier gedweild. Had er weer een hoop krassen bij op het laminaat na al die drukte van gister. Toch maar eens naar een houten vloer op zoek gaan.
Cyn,ik ga ook 2 á 3 keer per jaar.Vorig jaar een uitschieter van 5.
Als ik verder weg zou gaan,ga ik niet voor de zon,maar dan neem ik een rondreis,als ik zolang in het vliegtuig moet zitten wil ik wel wat van het land zien.Strand heb je ook dichterbij…
Er is inderdaad nog heel wat moois te zien in de wereld, maar de lange vlieguren schrikken mij ook af. Zou heel graag eens naar Mexico of Australië gaan. Maar ja …
Dus gaan we altijd 3 weken naar Turkije. Misschien in september ook nog een weekje, we zien wel. Is ook om uit te rusten en te genieten van zon, zee, lekker eten en drinken, vrienden daar, enz… en shoppen natuurlijk niet te vergeten !
En dan is er natuurlijk nog de prijs/kwaliteitsverhouding. En dat is prima in Turkije !
Prijs/kwaliteit in turkije meestal wel goed, al moet ik er bij vertellen dat ik wel een een mega bedrag heb betaald voor een hotel in turkije, en dat was bar slecht…je moet het treffen.
TRL: ja inderdaad… Wilde heel graag naar Azië… maar dan wel ook wat zien!! Als ik zon wil ga ik wel naar Griekenland, Turkije, Portugal ofzo… Mijn schoonzusje heeft het steeds over haar bikini enzo… nou daar hebben we bijna geen tijd voor haha… Maar 2 dagen ofzo… en wij (mams, paps en ik) willen naar de excursies maken… naar o.a. een olifanten-weeshuis!! Dus voor mij geen bruin bikini lijf haha
Kaylo,Mexico erg mooi ben daar 5 jaar geleden geweest heb toen een rondreis gemaakt.
Cyn,ojee dan mag je dat wel tegen je schoonzusje zeggen,straks valt het haar tegen dat ze niet zo vaak in de zon kan liggen,dan ze opgerekent had:)
heb vanmiddag of donderdagmiddag functioneringsgesprek heb altijd een enorme hekel aan zulke gesprekken
@TKL: Daar heb jij ook wel weer gelijk in, maar ik heb redenen waarom ik geen rondreis zou doen en al helemaal niet in die Azieatische landen. En die redenen durf ik hier niet eens uit te spreken… want dan gaan jullie waarschijnlijk lachen. :hihi: Denk ik!
Maar heb al wel een mooie reis uitgezocht naar Maleisie die echt wel wat voor mij is en die wij waarschijnlijk volgend voorjaar wel gaan doen.
@Kaylo: Ik heb een vrindin in Australie wonen en die belde nog met mijn verjaardag en vraagt steeds wanneer wij nu een keer komen. Kunnen bij haar logeren, maar het trekt mij niet en wat jij zegt…zolang in het vliegtuig. Ook niks voor mij.