@ trl vele plezier met je televeetjeee
@ roanna, owh ja mp3… heb ik ook nog ergens liggen, ik ga ook nog niet aan de ipod, te veel gedoe,… cd speler werkt nog goed zat en kan nog niet alles luisteren!
:ITALY:**Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!:ITALY:
**Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Marion,wat een gedoe zeg allemaal en dat N weer volledig aan het werk moet met de whiplash zeg,zal zeker een tegenvaller zijn voor haar.En dan nog dat van de moeder erbij,jullie zullen de pap wel op hebben nu.Sterkte ermee.
Vanavond nog niet genieten van me nieuwe aanwinst,moet nog ff angesloten worden en ff een kabel doortrekken van de meterkast,maar kan nog wel wachten hoor heb a bijna 2 jaar zonder tv gedaan op de slaapkamer.
@marion: hoor als t goed is aan eind vd week meer
@TRL
Denk dat N. straks de kn*llen wel gaar heeft ja. Ze belde net en ze zijn nog met moeders bezig. Hebben wss met aanprikken de wand van een grotere ader geraakt en de chirurg is nu bezig met hechten.
@Linda
Spannend zeg … hoop dat je het gaat worden.
forza italia
forza italia
forza italia
forza italia!!!
![]()
:ITALY:**Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!:ITALY:
**Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
En dan de verjaardagen nog …
14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
@Marion: He bah dan… Jullie hebben het vandaag wel voor de kiezen gehad dan en met name die arme N. Jeetje wat schrikken weer. Nou, wens haar ook namens mij sterkte. Wel fijn dat ze zo’n goede vriendin aan jou heeft! Super! :kus:
Maarre Marion… dat reisje heb ik nog niet geboekt hoor! Alleen even bij mij favo’s gezet.:lol: Maar dat is wat ik mij ervan voorstel dus en zou willen gaan doen.
@Linda: Ja, ik vroeg het me ook al af over je sollicitatie. Dat wordt weer spannend van de week dus. We gaan weer duimen met z’n allen.
@Bloem: Daar (discman) doen wij het ook nog even mee hoor. Moet eerst nog uit figelieren hoe ik muziek op mijn bestanden krijg en het dan alsnog op dat MP3 dingetje krijg. Hi, hi.
@Trl: Leuk zo’n lcdschermpje voor op je kamer. Hebben wij sinds vorig jaar ook. Hier (Deventer) was het ook best wel druk, maar ik denk dat de meeste drukte wel s,avonds zal zijn. En morgen dan he! Dan zijn de PC’s en alle bijbehoren zonder BTW.
@ trl, je weet het he? alle leuke mannen gaan daarnaartoe
@ roanna, muziek op t dingetje zetten is nie zo’n probleem, maar het omzetten van gewone muziek naar mp3… that’s the question
Roanna,ja morgen gaan me ouders kijken voor een laptop,maar ze hebben al besloten om vroeg te gaan,dus ben benieuwd…
Bloem,liep hier niet zoveel bijzonders rond:hihi:
Vanmorgen weer drie sollicitatiebrieven de deur uit gedaan en 4 open sollicitaties
@Trl: Oh, dat zou best kunnen van die drukte. Ik zag en hoorde vanmiddag ook een echtpaar aan die verkoper vragen of ze een of andere laptop mochten reserveren voor morgen, maar hij moest dat eerst aan zijn chef vragen, dus denk ook wel dat het druk zal worden.
@Bloem: Nou, kies es an dan, nog ingewikkelder van die muziek. :lol: Wacht wel ff tot de zoon weer back in town is.
@Marion: Dat van werken en een whiplash, die ken ik. Dat doen ze zo maar…MAAR… je kan wel meer met een whiplash dan je zelf denkt(en ik heb een behoorlijke whiplash, met behoorlijke beperkingen!!!) Alleen voor het in je hoofd om is, daar ligt het…(en je weet hoe je je energie moet verdelen) Wens haar sterkte ook met haar mams…
Zo meiden, ikke is op!!! en dus
Ik ga :slapen:
:dag: tot morgen :kus: :dag:
@beps; Truste en tot morgen
Weltrusten Beps en slaap lekker. :kus::dag: Ook nog niet teveel “bijbabbelen” hoor! Lekker gaan slapen dus! ![]()
Weltrusten Beps.
@roanna: succes morgen met de controle van hub!
owh ja, bij die mediawinkeltje hebben ze natuurlijk die actie van geen btw
is nogal wat voor de gewone consument, gewoon 20% korting eigenlijk…
ikke helemaal gaar
zucht
heb mn nick bordje af, nu nog ff wat karton zoeken zodat die andere morrison ook een bordje hebt
vreemd… in trento 10 gr en regen
en in baselga 2 gr en sneeee sneeee sneee (en zondag zonn
)
@Linda: Goh, dat je daar nog aan denkt!
Ja, zijn wel weer benieuwd wat ze nu weer zeggen. Laatst al een echo gemaakt en morgen moet hij ook fietsen(test) dus…Ook spannend weer. En over 3 a 4 maanden mag ik weer.
Jij ook succes met al je sollicitatie’s hoor!
Nou dames… ik ga er ook weer vandoor. Wens jullie nog een fijne voorzetting van de avond en voor straks alvast weltrusten. :slapen:
@Bloem: Knipse, plakse en scheur ze nog een poosje. Per slot van rekening is het voor het goeie doel. Komt het hier ook op tv? Zo ja, dan ga ik kijken of ik je nog zie! :paranoid: