TTT deeltje 79

Tlr…jeetje meis, wat vreselijk en wat je al zegt veeeel te jong…pff dat valt niet mee om daar heen te gaan om te condoleren…veel sterkte.
Bloem…gemeen zeg…hihihih … ons wel een tipje van de sluier geven maar we mogen er niet onder kijken…beter dat je rug binnenin niet meer pijn doet…maar die hoofdpijn zint mij ook niet hoor, 2 weken pijn in je hoofd is niet normaal, misschien aan een bril??? Of je hele nek zit vast en moet je een bezoekje brengen aan de fysio…

@Bloem: Welkom terug. Ik heb net met veel genoegen je log zitten lezen. Dat was weer een weekend vol vreugde en genot, zo te lezen. Inderdaad zijn jullie diehards, want ik doe het je niet na om in die kou, regen en sneeuw te gaan staan. Brrrrr. Maarja, jullie hadden natuurlijk wel een doel he. Gaaf joh! :thumbsup:

@TRL: Jeetje, dat is wel even schrikken dan he van je buurjongen. Dit hoort toch eigenlijk niet. Heel erg voor die mensen. Jij ook sterkte ermee.

@Beps: Zal ik ff meetellen? Nog 17 uur? En … dan… is het zover. She is yours! :king: :dag:

@TRL: Ik heb niet goed gelezen…wat erg :crybaby: En jij heel veel sterkte met de moeilijke trap die omhoog loopt naar je buren toe!

:smiley: gracia gracia… t was errug leuk
vooral het jatten van dat mega spandoek… ding is echt huge!! hihihi…

nu koud en moe en hongerig, dus ga maar es wat nuttigs doen ofzo

Bloemmie heb je log gelezen. gaaf meis die foto’s met al die lekkere dingen…hihihhihi…en idd spandoek is mega…hahahahah voor het zelfde geld houden ze je vast voor diefstal bij de douane…hihihihihi lul je daar dan maar eens uit…

ja cultureel erfgoed dat je jat enzo… hihi
nee maar ff serieus, we hebben em meegenomen, zonder te vragen en nee, we gaan em ook niet terughangen, maar we hebben nix vernield, hoog uit zo’n plastic bandje, maar die moet je toch kapotmaken, touw en stokken ligt ernog
en de datum en alles staat erop, tis echt niet dat ze ze nog een x hadden kunnen gebruiken

we hebben alleen mazzel gehad dat er nix gebeurd is, midden in de nacht, in de sneeuw, lege tank, wijn achter de kiezen, en dan 50 km rijden…
dat zet ik maar niet op mn blog, maar ben blij dat we gegaan zijn
we wilden er 2, maar die ene was ook al weg… dus tja…

in calgary jatten we er wel 1 met de canadezen :wink: hahahahaa

denk dat ik vandaag de 15.000 berichten wel ga halen
maar nu eerst douchen!!

@Trl: Wat een vreselijk bericht, zo jong nog. Wens je sterkte met condoleren
@Beps: Hoe is het met de pijn?? Nog uhhhh een nachtje slapen en een half dagje doorworstelen voor rolmopsje komt
@Bloem: In ieder geval een leuke tijd gehad in italia, zo lang hoofdpijn is niet goed. Even naar laten kijken als ik jou was
@Roanna: Bedankt voor je post over arkefly. Ik heb even verder gelezen en ze hebben aan passagiers die 78 uur vertraging hadden het “fantastische” bedrag van 200 euri’s aangeboden. Dan kan ik ongeveer wel bedenken wat wij krijgen met 41 uur vertraging.

@Toos: Pijn gaat goed. Vanaaf gewoon giga slecht voor maagje gegeten(ooh zo lekker kaasfondue!) maar toch meer dan houdbaar… nog een goed uur dan mag ik mn ‘snoepjes’ weer… Ben zo braaf… heb nu de molletjes naar 3 keer daags, en dan 2 keer die ibu’s … keurig he…

Nou Toos, dan krijg je misschien iets meer dan de helft, nou die kunnen ze toch mooi in hun haar smeren nietwaar…

Jeetje Beps…begin toch te twijfelen over galstenen, het nijgt meer naar een maagzweer of iets dergelijks…afwachten meis op de uitslag van je onderzoek de 15e…

Ik weet dat het NU mn maag is… Maar ze willen weten of het zweer of ontsteking is…
De stenen zijn eruit, dus dat probleem is over

@Viva: Nee zou daar nooit mee accoord gaan. Ik ga een eis neerleggen van minimaal de helft van de reissom. Volgens de regels van de ANVR zouden ze alleen voor de vertraging 600 euro moeten betalen, dan hebben we het nog niet over de rest van het verhaal.

@Toos: Het is toch eigenlijk van de zotte, dat jij na, van wat je dacht een weekje er even tussenuit vakantie, zelf hier na je vakantie weer achteraan moet. Maar meid, ik zeg ook… laat het er niet bij zitten en haal er uit wat er uit te halen valt, op welke manier dan ook. Trek ze een poot uit, want dit is echt niet normaal. Neem geen genoegen met een waardebon of een schijntje aan geld. :angry:

mmhhh lekker gedouchet!!

en toos terug… ellende met d’r gelijk krijgen… wat is er gebeurd? hoe was de vakantie? buiten de vertraging en de stopover??

15.000

@Bloem: Kampione :thumbsup: 15 duuzend :dope:

tis wel echt heeel veel he? weet niet of het een extra sterretje waard is…
hoe is het hier allemaal? geen zin om bij te lezen…

Toos…heb ook nog ff gegoogeld voor je…lees dit even…ik weet dat je er ondertussen gek van wordt, maar er is echt nog hoop.

http://www.euclaim.nl/Performance_Arkefly_december%20_2007.pdf

Bloem gefeliciteerd met je 15000ste post…:lol:

kletskous…