TTT deeltje 79

beps : is nog even geduld oefenen, inderdaad. Maar je weet nu al tamelijk “pijnloos” rond te lopen. Is wel goed voor je dat je tot die tijd in de ziektewet kan blijven ! Weet niet hoe het bij jullie toegaat, maar is wel goed nieuws toch ?

En verder misschien WAT RUSTIG AAN DOEN !!!

Zal moeilijk worden hé, morgen met jullie schatje ?

goedemiddag dames, heb ook weer ff tijd gehad om bij te lezen.
Beps : nu gaat het toch wel heel erg opschieten he,spannend he
Toos : welkom thuis en schrijf maar flink boze brieven, hier kunnen
ze echt niet mee wegkomen
Filiz : morgen werken in het zuiden ?? hier is het ook stil hoor en toen ik
vanmorgen vertrok voelde ik mezelf echt Remy
Roanna al weer lekker naar huis toe?
Kaylo weer thuis?is echt niet goed he meisje, hoop dat ze vinden waardoor het komt he
Ga zo eens kijken of ik me door het feestgedruis naar huis kan wurmen
haha, maar moet toch altijd beetje beter opletten want helaas pakt niet iedere carnavalsvierder de bus
Prettige avond allemaal:kus:

Roanna: die foto’s op de hyves van R… Pfff wat heerlijk!!! Haha en met een polonaise door dat schip heen… Mooi hoor :thumbsup:

De eerste werkdag van de week zit er weer op,dus de kop is eraf.

Roanna,zoon weer heelhuids thuis en het erg naar zijn zin gehad.
Kaylo,ziet dubbel hoop dat de oogarts woensdag wat meer kan zeggen.
Raak,in het carnavals gedruis…
Beps,bijna nog 1 nachtje slapen…

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif

**Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif

**

Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

@TRL: Nog 20 uur en dan is ze er net hoop ik…:wink:

Beps: komen ze haar brengen? Of gaan jullie haar halen??

Beps,lekker he om in uren te tellen,vanavond vroeg naar bed,des te eerder is het morgen :wink:

Goede middag :dag:

Heb even snel alles bijgelezen maar geen verslag… ga namelijk weer afsluiten… druk, druk, druk…

@Cynthia: Ik heb nog lang niet alles gezien, dus ben wel benieuwd. Ik zit niet op hyves, maar hij stuurde even de link van zijn hyves door, via MSN aan mij en daar had ik een paar foto’s gezien, maar ga toch van de week even naar hun toe, kan ik alles van dichtbij bekijken. Hi, hi.

@Beps: Hoelang nog? :dag: :kus:

@Damber: :dag: Ook al druk?

Ik ga eten. Jullie ook allemaal eet smakelijk!

Ze komen haar brengen. Dan zien ze meteen waar ze komt te wonen!

Nu nog 19 uur(ze zeiden er ong 13 uur te zijn)

Kaylo meissie toch, is niet echt lekker zeg dat dubbele zicht.
Beps…aftellen…
Raak, doe voorzichtig meis…idd met de carnaval zou er eigenlijk een totaal rijverbod moeten gelden, iedereen met de bus…in plaats van plat gereden te worden door een dronkenman…

Hoor net dat me boven buurjongetje afgelopen donderdag is overleden…Wist wel dat hij die vreselijke ziekte had,was al een been geamputeerd maar de laatste maand ging het slechter met hem,hij was altijd zo vrolijk en nu is hij er niet meer…Is wel schrikken zeg…Straks condoleren.8 jaar veel te jong…

alooo allooo

me is backkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

ik zie dat het grote puppie aftellen begonnen is…
nou ja, voor die tijd hebben jullie allemaal nog tijd om mn log te lezen, incl foto’s!! stuiter stuiter doink doink…
het was mega, boven alle verwachtingen in en ontzettend cool en er zijn een x aantal dingetjes gebeurd die ik niet kan/ mag/ ga online zetten, dusseuhm… :smiley: vette pech
ga er maar van uit dat het super was!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Bloem,goed om te horen dat je het geweldig heb gehad,je maakt me nu wel nieuwsgierig hoor met de dingen die je niet kan/mag zeggen,maar ga ff je log bekijken…Heb je nog last gehad van je hoofd,schouders,en of rug of is het helemaal verdwenen…

nou ja
had 1e dag vreselijk veel pijn
en toen ik ook nog 2x mn rug stootte aan het stapelbed was ik helemaal in de halleluja stemming, want zat tegen het plafond… heb nu een groot paars/ blauwig ei op mn rug, maar de pijn binnenin is weg, alleen nog steeds vreselijke hoofdpijnen…

Klinkt niet goed Bloem,nog steeds hoofdpijn misschien toch eens naar de dokter gaan…

Ja mop dat lijkt me wel een strak plan…
Want dat is echt niet gewoon, al 2 weken hoofdpijn(of is het nu van de nog niet verwerkte lambrusco??)

trl : is slecht nieuws meid. Jammer voor die jongen en zeker ook voor zijn familie. Sterkte en voor die mensen ook !

Ben ook naar mijn bedje toe. Is vroeg, weet het, maar hoop eens een “goeie” nacht te hebben en morgen te kunnen gaan werken ! Thuis zitten verveelt ook maar hoor ! :drugged: