TTT deeltje 79

Ik zou iets erin zetten van:

Ik vraag als schadevergoeding XXX ivm gederfde vreugde, zodat we als we een andere vakantie gaan boeken de kosten iets kunnen drukken. Want er is geen bedrag dat deze gevoelens weg neemt

juist!!! :thumbsup:

Nee zo is het ook. Het had een droomreis moeten worden en het hele gebeuren heeft toch wel een hoop inpact gehad. Ga jou zin zeker gebruiken Beps:thumbsup::thumbsup:. Denk trouwens niet dat Ark* er wakker van zal liggen. Als je even googled naar klachten arke en afhandeling daarvan:finger:

hey meiden…weer ff een berichtje van mijn kant…weet niet of er veel is blijven hangen, maar ik zal mn best doen:hihi:

@mk…de handen vol dus met de kids…

@beps…morgen is het dan eindelijk zo ver…:smiley: dan kan er de hele dag geknuffeld worden!!

@linda…wedstrijd gehad…ik bewonder je om al die kilometers…!!

@roanna…de kapper op bezoek…iets speciaals laten doen?

@toos…tis iets met die reis he…nog een broef schrijven…:(en dadelijk wordt je afgescheept met een fruitmand op de volgende reis…ofzo

@cyn…jij lekker lang geslapen…ikke jaloers;)

@marion…altijd lekker gourmetten:D…alles is dus weer goed met de mamz van N…?

p.r de V. ik heb niet gekeken…maar dus schijnbaar wel iets gemist…zal 't wel in de krant lezen :wink:

(oje…ondertussen zijn mn broodjes aangebrand)

sorry…de rest ben ik alweer kwijt…hoop dat verder alles goed is met iedereen…
niet veel carnavalvierders onder ons…ik heb er alweer een paar gezellige dagen opzitten…en als ik mn keel goed blijf smeren, gaat het daar ook prima mee:lol:
dadelijk weer het dorp in…en morgen weer gewoon werken…

voor iedereen een dikke:kus:en tot snel…

Toos, ik zou als ik jou ook even op de ANVR voorwaarden kijken… en idd…totale schadeloosstelling…ook omdat je totaal geen vakantie hebt gehad die je wel betaald en geboekt hebt.

Ik zou ook graag een keer naar een RIU gaan, echter die luchtvaartmaatschappij houdt me tegen… :thumbsdown:

Ach ik ga eens kijken wat wij kunnen doen met onze ‘speciale’ reis… Binnen kort maar eens met hubbie rustig om de tafel. Anders mss iets van zuid-amerika of ehhh zoiets… weet niet, rondreis Israël we willen nog zoooooveeeeeellllll

Ik zou zeggen dames, lees dit even.

ArkeFly houdt rekening met meer vertragingen op lange vluchten
01-02-2008
SCHIPHOL - ArkeFly, de luchtvaartmaatschappij van TUI Nederland, houdt rekening met meer vertragingen op intercontinentale bestemmingen. In een brief aan reisagenten geeft de maatschappij uitleg over de grote problemen, die er in december vorig jaar voor zorgden dat ArkeFly negatief in het nieuws kwam.

Door een technisch probleem op Punta Cana, een botsing met een lichtmast in Chania en het geplande onderhoud wat uitliep traden grote vertragingen op in het vluchtschema, met een uitschieter van 78 uur.

Volgens ArkeFly zijn haar toestellen niet oud of onveilig, maar blijft de langeafstandsvloot gevoelig voor vertragingen. De levering van de nieuw bestelde Boeing 787 Dreamliners laat nog een paar jaar op zich wachten. “We zullen er echter rekening mee moeten houden dat we tot aan de levering van de nieuwe langeafstandsvliegtuigen gevoelig zijn voor vertragingen op de verre bestemmingen”, schrijft TUI Nederland-directeur Steven van der Heijden in zijn brief.

Om te voorkomen dat passagiers, net als in december, lang op de luchthaven moeten wachten omdat hun toestel vertraagd is wil TUI haar klanten eerder gaan informeren, zodat ze al thuis op de hoogte zijn van een eventuele vertraging.

Meer vliegtuigen en minder vluchten
ArkeFly wil de komende zomer haar vluchtschema iets minder strak plannen, waardoor vertragingen minder snel doorwerken op de rest van de vluchten. Ook zijn voor komende zomer twee extra Boeing 737-900ER’s ingehuurd om meer capaciteit te hebben. Voor lange vluchten kan aanspraak worden gemaakt op een Boeing 767 die de Belgische zustermaatschappij Jetairfly in mei 2008 in gebruik neemt.

Schadevergoeding
Aan het eind van de brief refereert Van der Heijden aan de strijd die ArkeFly voert met claimbedrijf EUclaim, dat schadevergoedingen namens passagiers indient. Volgens de topman moet niet vergeten worden dat EUclaim een commercieel bedrijf is dat een commissie van 27 procent in rekening brengt over het uitgekeerde bedrag. “Als passagiers rechtstreeks bij ons claimen krijgen ze honderd procent van hun geld”, aldus de topman.

Overigens deelt EUclaim die mening niet, aangezien het bedrijf al tijden een meningsverschil heeft met ArkeFly over de rechten die passagiers hebben. “ArkeFly vindt vaak dat ze hun passagiers helemaal niets hoeven te betalen, daar zit hem het probleem”, zei EUclaim-directeur Hendrik Noorderhaven onlangs tegen Luchtvaartnieuws.nl.

Lees hier de brief.

Bron: www.luchtvaartnieuws.nl

Goedenmiddag allen.

Zo, ik heb het weer gehad voor vandaag!

@Beps: Nog ff he? :dag: Knuffel, knuffel, knuffel. :lol: Ik weet het weer! :dag:

Ja dat 100% van het geld…dat gaat om het geld van DE GEMISTE DAGEN!!! niet van de hele reis!!! Denk daarom!!

Man wat een toestanden…

Inderdaad, wat een toestanden. :smirk:

tja…lekker bijdehand zeg…zo’n brief, dit gaat over geannuleerde reizen, deze was niet geannuleerd…pffff daar wordt je niet goed van zeg…Meneer van Arkefly moet zich schamen…

Heel bijdehand inderdaad!!

Nouja meiden ik wou met dit artikel alleen even aangeven, dat Ark* dus zelf ook in de gaten heeft dat deze missstanden bestaan en daarom deze zomer minder vluchten gaat uitvoeren.

Wat niet wegneemt, dat je behoorlijk gedupeerd kunt zijn, als je het jezelf overkomt. :mad: Daarom is het goed, dat mensen er werk van maken en het er niet bij laten zitten. Ook dus niet in Toos d’r geval.

Goeiemiddag dames !

filiz : mooie update en broodjes laten aanbranden !

BEPS : Spannend hé ? MORGEN IS JE KLEINE ROLMOPSJE ER !!! :nod:

toos : hoop voor jullie dat er een degelijke vergoeding uit de bus komt hoor !

En wat betreft die kl**tz*k die “bekentenissen” heeft afgelegd i.v.m. met dat meisje op Aruba : volgens mijn ventje komt hij er mee weg. Jammer genoeg ! Een paar advocaten erop (bekentenissen zijn zonder zijn medeweten "afgedwongen) en bewijzen zijn er niet, enz… !!!
Wat moeten die mensen nu niet meemaken !
Heb er deze morgen een stukje van gezien in het nieuws op NL2.

Op welk ander forum kan ik het verhaal van toos nog lezen ?

P.S. : ben vandaag dus TERUG thuis ! Had deze morgen weer dat rotte dubbele zicht ! Zag mezelf bijna niet in de spiegel (misschien maar goed ook, zo 's morgens om (5 uur !) :lol:
Zal blij zijn dat het woensdag is, dan mag ik naar de oogarts en HOPELIJK weten we dan meer ! Vervelende is dat ik niet met de auto mag/kan rijden !

Beps : heb jij je maagonderzoek al gehad ? Of heb ik dat hier over het hoofd gezien ? Sorry dan hoor, moet nog wat bijlezen.

@Kaylo: He, wat vervelend dan, dat je er nog niet vanaf bent. Hopenlijk vind je oogarts wel wat, want dit lijkt me ook niks zo.

Zo, zoon ook weer thuis en heb net ff mee op MSN gezeten. Heeft (maar) 400 foto’s gemaakt zei hij. Ook hebben ze het grandioos gehad. Echt een vakantie, met heel veel gezien en toch ook heel veel gerelaxt. Een paar heeft hij al op zijn Hyves gezet en die waren schitterend.

roanna : MAAR 400 foto’s ? Is heel wat hé ? Een prachtvakantie gehad, lijkt me ! En zo moet het ‘normaal’ ook hé ?

@Kaylo: Nee ‘pas’ de 15de… Maar ik heb de juiste combi gevonden zodat ik iig pijnloos kan rondlopen. Wel in overleg met uitzendbureau en artsen besloten tot die tijd in de ziektewet te blijven!