Goede morgen …
PR de V, heb heel wat gemist geloof ik. Zal het straks eens allemaal na gaan lezen als er de tijd voor is.
Nu maar eerst zorgen dat we op tijd klaar zijn voor de boerenbruiloft, we moeten om 11.15 uur aantreden.
@Roanna: Ik weet wel wat er morgen is, maar ja ik ben dan ook geen DDD!!! AIJI KOMT MORGENMIDDAG!!! :node: :node: :node:
Zo ikke schoon en fris… weer een dagje vervelen. Als ik iets meer doe dan een wasje aanzetten dan ga ik dubbel van de pijn. Heb nu de juiste verhouding gevonden voor de medicatie… dus redelijk pijnvrij! Ga dan maar niet over mn grenzen omdat de pijn over is!
Met mij gaat het goed, druk maar ja, dat weet je met een baan en 2 jonge kinderen.
G. was vorige week een beetje ziekjes, hij heeft in 1 week tijd 4 tanden gekregen en daar had hij last van en de bijbehorende vieze luiers en kapotte billetjes. Nu gaat het gelukkig weer goed met hem. Donderdag is hij 7 maanden en dan kunnen we beginnen met brood.
M. is vanaf vrijdagnacht ziek. Een gebroken nacht, steeds het bed verschonen enz. Ze kon echt niets meer binnenhouden. Ze slaapt de hele dag (tussen het spugen door). Nu heeft ze vanaf gisteravond niet meer gespuugd, maar ja meer dan een paar kleine slokjes heeft ze ook niet gehad. Ik hoop dat ze snel weer een beetje opknapt, want dit is echt niks.
En zo blijf je dus bezig met de kinderen.
Nu weer op kantoor en daar is het ook druk. Ik moet voor het einde van de maand alles van 2007 klaar hebben voor de accountant. Ik vrees dat jullie me voorlopig nog niet zoveel zullen zien.
Goeiemorgen,
PRdV gezien gisteravond, gewetenloze knul die kan liegen alsof het niks is, je zal hem maar als zoon hebben. Ik denk dat er meer is dan hij nu vertelde. Het is te hopen dat de hele waarheid boven tafel komt. Het is vreselijk om als moeder niet te weten wat er met je dochter gebeurd is. @Beps: AFTELLEN!!! Spannend hoor. @MK: Beterschap met M, hoop dat ze snel weer opknapt. Nog een hoop werk te doen, succes!! O ja, nog bedankt voor je smsje
Dat zal ik je vertellen Beps, ik heb geen idee. Lijst was nog niet klaar toen ik wegging, had gevraagd of de teamleidster even kon doormailen wanneer ik weer moest beginnen. Heeft ze niet gedaan, dus straks maar even bellen
@Cyn: Ga ik nog doen hoor. Iedereen is weer aan het werk gegaan, ik nog vrij. Vandaag alles wegwassen en opruimen. Net even naar de reisverzekering gebeld, die dacht dat ik een grapje maakte dat we met sportvliegtuigjes van de dominicanen naar jamaica waren gevlogen. Moet ook voor hun alles op papier gaan zetten
Weet niet of het reisburo dat heeft doorgegeven, maar je moet wel een eis in je brief zetten! Bijvoorbeeld dat jullie de gehele reissom of iets dergelijks eisen…
Ja er komt wel een hoop bij kijken. Je verhaal weer vertellen, alles op papier zetten. Vind trouwens een schriftelijk excuus het allerminste is wat ze zouden moeten doen. Ook even de rechtsbijstand gebeld en ook daar moet het verhaal naar toe. Zij leggen vast een dossier aan voor het geval we met een schijntje afgescheept worden
Ja dat hebben ze gezegd. Behalve de gemiste dagen, lunches, drankjes, telefoonkosten enz ook de slechte kamer in punta cana, sportvliegtuig in plaats van chartervlucht moet ik ook een bedrag voor bedorven vakantiegenot aangeven. Zou de helft van de reissom niet meer dan redelijk vinden