TTT deeltje 79

Marion,voor zover ik weet is er niks gebeurt…

Beps,dat is al snel toch,gelukkig geen maanden wachten

@TRL: dat had ik ook niet uitgehouden hoor. MAANDEN… ik heb er zelfs over gedacht te bellen omdat 2-3 weken eigenlijk al niet vol te houden is!!! Maar goed… Ik slik 4 GR paracetemol per dag, en dan ook nog 400-800 mg ibu… en ik heb nog steeds pijn!!! (ja 4 gr… 4 keer 2 van 500…) Dus… maanden… nou nee…

Beps,dan is 2 weken eigenlijk al te lang he…Maar nog 2 dagen en dan heb je even afleiding

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

en kan je de pijn misschien even vergeten

Daar ga ik dan ook vanuit!! En het is wel te dragen hoor…(lees het net terug,… of ik doodga… nee hoor)

Zo aan het eten… oerholland, aardappels, verse spinazie en kipschnitzel

Goedeavond.

Zo, iedereen en alles weer weg. Was weer ff gezellig. Zoon ook nog gebelt vanuit… weet ik eigenlijk niet eens. Weet wel dat alles goed gaat en ze vandaag weer huiswaarts gaan. Hij heeft me het vluchtnummer gegeven, maar ik kan het niet terug vinden op Schiphol. Maargoed het zal wel. Hij komt in ieder geval ergens tussen de middag weer hier en of zijn pa hem en een collega even van het station kan halen. Ik heb net even zijn schip bekeken en dat is me toch ook een joekeloeres zeg! Prachtig!!!

@Beps: Oh, dan ben je toch nog aardig snel aan de beurt voor die behandeling, alhoewel… als je veel pijn hebt, duurt het meestal wel te lang.

@TRL: Goed weer he!!! :thumbsup: :lol:

@Roanna: Wachttijd was 2 weken, maar vanaf de aanvraag dus 3 weken. Maar ik kan het zo wel houden als dit het is…

Ik ga lekker boer zoekt vrouw kijken, en daarna P R de Vries… ben toch wel benieuwd!

Ja, het wordt weer een spannend avondje tv.

Nou, ik kom straks nog wel even weer een kijkje nemen hier! :dag:

ikke ook peter r. de vries kijken…deed hij het of deed hij het niet…lijkt wel een soap, alleen jammer dat het meisje het met haar leven moest bekopen…maar alles bij elkaar, wordt het een mediaspektakel, met mega hoge kijkcijfers en daar gaat het volgens mij alleen maar om, als het echt was geweest, om de dader aan de tand te voelen, dan hadden ze het gelijk uit moeten zenden, en de schoft die het gedaan heeft in zijn nekvel moeten grijpen…

@Viva: Ik ben het helemaal met je eens. Dat denk ik dus ook. Hoop opgeblazen allemaal.

Maargoed, iedereen zal wel gaan kijken, dus ik ook maar denk ik, anders kan ik er morgen niet over mee praten op het werk enzo. Ha, ha. :lol:

tja, de mediahype van het jaar 2008

Beps…gaat eigenlijk lekker zeg, je lijkt wel een lopende apotheek…nou ja het kan geen kwaad en als het maar helpt nietwaar…pijn is ook niet alles, dus meissie, als het helpt neem dan nog maar een extra molletje

Hey meisjes … ook nog even vanaf hier.
Vanmiddag maar even de bank op gekropen toen J was spelen met de buurjongen. De hoofdpijn wilde maar niet zakken zelfs niet met een paar molletjes. Heeft wel wat geholpen gelukkig want vanavond kwam N met haar moeder. We hebben een gezellige avond gehad, lekker met zijn viertjes gegourmetseld en daarna nog een stukje van ‘boer zoekt vrouw’ gekeken.

@Roanna
Ben benieuwd hoe je zoon het gehad heeft op die superdeluxe reis. Broer van een vriendin is ook op een cruiseschip naar de Bahama’s geweest op zijn huwelijksreis. Hij vond het machtig mooi allemaal.

@Viva
P. de V. niet gezien dus, had er ook helemaal niet meer aan gedacht dat het vanavond uitgezonden zou worden.

:idea:

Goedenmorgen allen
Niets nieuws onder de zon.
Gister dus naar PR d V gekeken, en het was wel wat. Maar wat hier nu uit gaat komen???
En dan te bedenken dat die knul iets van 15-16 was toen het gebeurde…pfffff

Maar goed, orde van de dag…
Laatste dag rust hier in huis. Als het goed is komen ze haar morgen rond 13 uur hier brengen… (Laat he!) Dus vandaag de laatste dingen, boodschapjes, morgen weer de laatste dingen en boodschapjes :lol: en dan…AIJI-TIME!!!

Zij die werken moeten: Ik denk aan jullie(en ben een btje jaloerss)
Zij die gewerkt hebben: :slapen: Lekker
Zij die geen werk hebben: Ik duim voor jullie
Zij die bij geen van de boven genoemde groepjes horen: Weer een nieuwe dag…

:dag:

Goedemorgen,

Gister ook de uitzending gezien,pffff als hij echt is zoals hij verteld dan wist tie niet eens of ze wel echt dood was,misschien was ze wel bewusteloos van de drank…Ik ben ook heel benieuwd wat hiermee gaat gebeuren…

Beps,nog 1 dagje !!!
Marion,gezellige avond gehad met N en haar moeder,leuk hoor.

Fijne dag allemaal

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif

**Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!

**

Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

En dan de verjaardagen nog …

14/o2Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps - 44
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goedemorgen :dag:

P.R. de V… nu weten we eigenlijk nog niets. Hij is medeplichtig… dat is 1 ding dat zeker is…

Nou ja… ze hebben weer kijkcijfers gehad…

Beps!! Nog 1 nachtje slapen!!! :wub:

Nu ga ik werken…

@TRL: Ik denk dat die figuur die haar te water heeft gelaten echt wel gevoeld heeft of ze er nog of niet meer was… Hij zelf ook!!! Dat zei die ook… ik heb er alles aan gedaan maar ze deed het niet meer(is een uitdrukking voor dat ze dood was!)… Maar goed, een geflipte vogel die gozer…hoe kunnen ouders zo een kind voortbrengen…of die moeten ook verknipt zijn…

@Damber: JAAAAA, pfff nog 29 uur…:wub: :wub: :wub:

@MK: Ik zie je online…lekker aan het werk?? Ik vind dat zo knap, de vrouwen die alles op tijd voor elkaar hebben, kids waar ze moeten zijn, man de deur uit, en vervolgens ‘fris en vrolijk’ zelf aan het werk… EEN TOPVROUW(moest het je gewoon ff zeggen!!!)

Goedemoggelllllll. Ja hij is er weer!

Nou, ik heb ook gekeken en heb er verder geen mening over. Die gozer loopt al 3 jaar te liegen en te bedriegen, dus waarom moeten we dit geloven? Maar als het werkelijk zo is, dat ze waarschijnlijk nog niet dood was en haar in zee heeft gedumpt of heeft laten dumpen, kun je wel zien hoe naief dat jonk is/was. Toendertijd net 15 of 16 jaar. Het zal je zoon maar zijn! Maargoed. Inderdaad over tot de orde de dag.

Ik krijg zo de kapster even. Nog gauw even voor ik naar het werk ga, dus ga zo gauw ff showeren.

Ik heb net nog weer ff op Schiphol gekeken en zoon komt op de verwachte tijd aan, om 10.24 uur dus. Ook weer thuis.

@Beps: Er is iets morgen… maar weet weer even niet wat? :lol: Had jij dan niet iets leuks in het vooruitzicht? Ga straks nog weleens ff kijken, wat ik nu weer mis. :slight_smile: :kus:

Doeggggggg

goedemorgen, was ik ook weer nog geen tijd gehad, om hier wat neer te pennen…was hier even mega druk, maar nu alles weer rustig…

Peter R. de V. gezien, tja een mediahype zoals ik gister al zei, 7 miljoen mensen gekeken…mega aantal dus…en dan die k*t reklame steeds er tussen door, het eerste blok na 3 minuten en vervolgens iedere 8 minuten weer een…
Tja, en wat hebben ze nu helemaal, een verklaring, dat hij dat meisje heeft laten verdwijnen, oke medeplichtigheid, maar hij heeft het zelf niet gedaan, dat zijn geen harde gronden…en nu die gozer die het zogenaamd voor hem zou hebben gedaan…die was ten tijde van het ongeluk/moord in nederland, en dat valt te controleren…telefoon waar de schoft mee gebeld zou hebben, daar kan je alleen mee bellen met een creditcard…is ook te controleren…ik hoop dat ze hem oppakken en in een kerker smijten en de sleutel weggooien, maar ik denk zelf dat hij er mee weg komt, maar denk ook dat zijn leven niet meer zeker is.