TTT deeltje 79

Zo is het Kaylo, de scherpe randjes zijn er een beetje af en het leven gaat verder. Onze dochter heeft op haar hyves een stukje gezet over haar opa en hoe ze het toen en nu beleeft heeft. Ik las het daar in jamaica en heb echt wel moeten slikken.

toos : ben naar je foto’s gaan zien. Heel mooi, en prachtig hotel zo te zien ! Jammer dat het allemaal zo vlug voorbij is hé ?

Ja het was een prachtig hotel, erg groot ,maar ruim opgezet. Eten was geweldig, vers geperst fruit, vers fruit, 's middags bij de lunch gamba’s, gerookte zalm en krab en 's avonds de mogelijkheid om in een van de 7 themarestaurants te eten. Alles was even goed. Ik weet niet hoeveel bars, dus drinken zoveel je wilde vooral cocktails met rum.

Ach Toos, als dan Afrika en de Big 5 niets word… dan heb ik iig een alternatief…(hihi)

@Roanna: De likeurendispenser deed het prima. Er zat een koelkast onder met limonade zodat je zelf kon mixen. Hebben we regelmatig gebruik van gemaakt:slywink:

@Beps: Kan het je echt aanraden, kleine hint, neem een andere luchtvaartmaatschappij.

Ik ga er van tussen, even de hut rechttrekken. Straks komen mijn broer en schoonzus om de foto’s te bekijken, vanavond gezellie fonduen. Dussss Fijne zondag

@Toos: Nou, dat heeft vast een heleboel goed gemaakt. Alleen wat je zegt, te kort en dat alles door Ar*e, dus gaan jullie en je medereizigers er werk van maken. Groot gelijk!

Maar de foto’s zijn schitterend en dat pakt niemand jullie meer af.

Nou meisjes, ik ga er even tussenuit. Kom vast vanavond nog wel even aan wippen.

@Beps: Skaatsen kieken? :lol:

toos : buiten de problemen met de luchtvaartmaatschappij, heb je eigenlijk wel een héél toffe vakantie gehad lijkt me ! Hopelijk hebben jullie ervan genoten (en daar twijfel ik niet aan).

P.S. Die gamba’s en kreeftjes ? Misschien een tipje geven aan ADR ? :wink:

Ik er ook even mee weg ! Luierik uithangen op zondag !

Iedereen nog een gezellige zondagmiddag- en avond natuurlijk !

Zie, spreek, hoor jullie morgen wel weer ! :dag:

P.S. Spaghettitje heeft toch gesmaakt !

Toos, dus 1 vogeltje verlaat het nest…goed hoor van je andere dochter, je ziet met wilskracht kom je een heel eind…

ga ff je verhaal lezen op het andere forum…

@Toos
Wat een mooie berichten van je dochters!!! De een koopt een huis en de ander slaagt voor haar examens, de complimenten dat ze het zo goed doet op school. Snap dat je dan toch even moet slikken als je hoort dat ze het gehaald heeft.

Even snel tussen de drukte door bijgelezen…

Toos, groot gelijk dat je actie gaat ondernemen… en super dat beide dochters zo positief nieuws hebben.

Beps, geen pijn… hoop dat dat zo mag blijven… en euh… nog 2 daagjes :wink:

Kaylo ziet niet alleen dubbel, maar ook nog eens scheel… tegen dat laatste kun je wat doen… ETEN hihi

ik ga nu weer afsluiten, want ga zo lekker met dinnetje en haar a.s. hubbie eten proeven hihi

fijne avond

Pijn komt langzaam terug. Ik heb besloten elke avond zo een extra brufennetje erbij te nemen! Als het slapen goed gaat, heb je meer rek voor de dag!!

Over 2 dagen is ze hier al een uur of 3! Dus nog 45 uur… Ohh ik kan niet wachten!!!

@Beps
Wat duurt wachten lang he!!
Schitterend om te lezen hoe jullie je op de komst van Aiji verheugen

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif

Goeeeeedemiddagggg,

Ik weer thuis en helemaal happy cluppie gewonnen,3-0 maar had wel 7-0 kunnen zijn…Maar goed niet klagen 3 punten in de zak…

Toos,wat een super foto’s van jamaica.
Marion,niet goed geslapen,vanavond op tijd erin
Roanna,het huis vol visite.
Viva,leuk feestje gehad.
Damber,druk met van alles.
Beps,voelt weer pijn opkomen,rustig aan doen hoor.

@TRL: lalalala ze kunnen het dus nog wel,…

@Marion: Hebbie weer gelezen… hoe vind je t hoekje geworden???
Je mag best wat achterlaten hoor… Vind ik wel leuk!!!

Ik doe heel rustig. Maar het is raar. Mn maag helemaal leeg is pijn, mn maag vol is pijn, ertussen in heb ik honger, maar geen pijn. Ach straks na het onderzoek komt het wel goed!

Beps,gelukkig wel dat ze het nog kunnen alleen hadden ze dat een paar wedstrijden eerder moeten doen.
Weet je al wanneer je dat onderzoek hebt?

@Beps
Hoekie is mooi geworden!!!
De volgende keer laat ik wat achter hoor :D:D:D

@TRL
Yes … de punten zijn binnen. Alles rustig verlopen?

Ja, 15 februari, om 10.30… Pffff