Goede middag Kaylo!!
Je hebt ons echt schandalig verwaarloosd ;)![]()
@Beps en Viva: Dat zou best kunnen wat je zegt, mag niet in de vaatwasser, maar ik heb het nog nooit gebruikt en een vaatwasser heb ik zowiezo nie. :unibrow:
@Viva: Het ruikt hier nu best wel lekker, maar heb een goede afzuiging, dus met de geurtjes van eten valt het nog wel mee.
@Toos: Je bent er dus nog druk mee ook na je vakantie om alles geregeld te krijgen, maarja, je moet maar zo denken, hun spullen en jou geld. En jullie hebben niet gekregen waar je voor betaald had. Ik ga ff je foto’s bekijken.
@Marion: Dat is/was hier precies hetzelfde met die TW. Toen ik die oude kast moest leegruimen, heb ik heel veel ervan weggedaan.
Nee, ook mijn ding niet dat carnaval, maar dat had ik dacht ik al hier gezegd. :unibrow:
Ja hé ! :hihi:
Ben de boel aan het bijlezen, zit nog maar aan blz 36 ! Kletswijven ! :lol:
Moet een gerecht in het Turks schrijven, en moet nog eten. Scheel van de honger !
En als jullie me even willen “excuseren” ? Beloof dat ik straks terug kom en verder lees hoor ! :kus:
Toos…wat een walgelijke foto’s:angry:, ik snap niet dat je daar heen wilde zeg…:nod:(NOT)…ziet er wel ongerept uit,vooral bij de waterval… nu je moet maar denken, het was kort maar krachtig, misschien heb je geluk, en krijg je alles en een beetje extra terug van meneer *rke, heb je een goede reden om nog een keer die kant op te gaan, voor meer van dat soort :vak02:foto’s…alleen al om het te vergelijken…hihihihihihi
Kaylo, morgen toch naar de oogarts, ik zou van te voren wel wat eten, anders kan die goede man echt niet zien, wat er aan mankeert hoor meis…krijg je in plaats van een bril, een brood tegen het scheel zien hihihiihihi
@Toos: Mooie foto’s zeg! Van dat cruiseschip heb ik ook foto’s, maar dan in de haven van Kusadasi gemaakt.
@Kaylo: Ook weer even onder de levenden? :biggrin:
@Toos: Nu zie ik ook wat je bedoelde met…we gaan een waterval beklimmen. Gaaf hoor!
viva : oogarts is woensdagmorgen 09u50. ![]()
toos : heb enkel nog maar de foto’s hierop gezien met de dolfijnen. Wat schattig ! Had ik ook altijd al eens willen doen, zijn mijn lievelingsdieren. Komt er misschien nog wel eens van ! Ga later naar de andere foto’s zien hoor !
En nu ga ik ECHT iets eten !
Zondagse kost : spaghetti bolognaise ! Hihi ! Ventje moet werken, en eet daar, dus maak ik het mezelf makkelijk !
tot strakskes !
@Kaylo::dag:
@Viva: We willen zeker nog eens terug om meer van het eiland te zien. Wat je zegt het was kort maar krachtig. We hebben in die korte tijd wel genoten al blijft het gevoel nog zuur. Ik hoop dat we een leuk bedrag terugkrijgen als compensatie
@Kaylo
Krijg je alleen maar meer honger van als je over eten moet schrijven. Eerst maar eens gaan eten dan. Kan je er daarna weer volop tegenaan!
Hier is de man ook van huis straks, ga met J en N gourmetten.
@Toos
Natuurlijk krijgen jullie een mooi bedrag terug en anders de rechtsbijstand he!!!
@Marion: Dat gaan we zeker doen.
Het was trouwens niet alleen maar kommer en kwel in jamaica. We kregen ook goed nieuws. Onze oudste dochter was bij een huisje wezen kijken en heeft het ook gekocht. En de jongste, die moest net als een jaar geleden, de dag dat mijn vader overleed, examen doen. Toen zakte ze door alle omstandigheden en mocht uiteindelijk toch door omdat de cijfers waren opgetrokken. Nu dus op dezelfde dag weer een examen en ze heeft het gewoon gehaald. We waren echt apetrots toen het smsje kregen. Ik had het wel even moeilijk, alle herinneringen kwamen boven, maar ik heb gedaan wat ik met mezelf heb afgesproken, niet triest zitten zijn en we hebben er een flinke borrel op genomen
@Toos: Heel goed van je dat je het ook nog even op dat andere forum hebt gezet! Laat iedereen maar even weten, hoe Ar*e met z’n klanten omgaat! ![]()
@Toos: Toch ook nog goede berichten Toos. :slywink: Dat is toch ook wat waard om dat te horen.
@Roanna: Je hebt het gelezen. Heb het inderdaad op het forum van trsradr gezet. Hoop dat er reacties komen van mensen die op dezelfde vlucht zaten.
toos : gefeliciteerd me de uitslag van je dochter ! Dat verdient een pluimje !
En gelijk hebben jullie hoor ! Er een flinke borrel op genomen. Is niet altijd even makkelijk hé, maar het leven gaat natuurlijk door. Al zullen jullie nog wel zware momenten hebben. Koester de herinneringen die jullie hebben, dat sleept jullie er al een eindje doorheen, toch ? :kus:
Ja was daar echt blij mee. Ze moest 2 dagen later nog een examen doen en ook die heeft ze gehaald. Theorie met goed succes afgesloten, nu nog een half jaar stage en dan is ze klaar. Ze heeft nu een niveau 3 opleiding en ze wil naar niveau 4. Op zich niks bijzonders, maar ze komt van speciaal onderwijs en heeft zich tot dit niveau opgewerkt. Ik vind het knap
@Toos: Ik had het gelezen ja. Ik ben zo af en toe aan het forumhoppen :paranoid: en toen las ik het en dacht… komt me bekend voor.
Hebben jullie onderling dan geen adressen uitgewisseld? Dat deden wij toendertijd namelijk wel en zo hielden we elkaar na die k*tvakantie op de hoogte. Nu praat ik wel over jaren geleden hoor!
@Toos: Dat vind ik zeker heel knap van je dochter. Ook namens mij een hele vette pluim! Heeft ze verdiend! ![]()
Ik heb het e-mailadres van mensen die samen met ons in hetzelfde hotel zaten. We hebben afgesproken om contact te houden