TTT deeltje 79

@TRL: Hopelijk houden de supporters het ook vriendelijk. Fijne wedstrijd…

Beps,dank je,dat hangt helemaal van de wedstrijd af,ik denk dat als me cluppie verliest een aantal supporters vandaag verhaal willen gaan halen bij het bestuur,dus…Moeten we gewoon winnen!

En als ze wel winnen… dan zijn er de andere supporters die verhaal willen halen…
Nogmaals, ik hoop dat alles goed gaat, en de binnenstad het dit keer eens niet hoeft te vergelden

Ja maar de supporters van de tegenpartij kunnen niet veel doen in Amsterdam die komen met de trein aan en worden via de loopbrug het vak in gedirigeerd,of ze moeten uitbreken,maar tegenwoordig is het zo goed beveiligt dat er wel heel wat moet gebeuren.Maar zoals je al zegt ik hoop ook dat alles goed gaat,maar helemaal soepel zal dat niet gaan zijn toch wedstrijden op zich,dus zal allicht iets gebeuren.

Ik ben er vandoor,tot later vandaag…

Goede morgen …

@Beps
Dat is mooi nieuws zeg, geen pijn na het extra molletje, hopelijk blijft het zo!!
Ik ben vandaag niet bepaald het zonnetje in huis, stond vanmorgen weer op met een knallende koppijn en pijn in mijn nek. Ook slecht geslapen door een hub die te diep in het glaasje had gekeken gisteravond.
Lang leve de carnaval :angry:

@TRL
Veel plezier in Amsterdam en hopelijk houden de supporters zich rustig.

@Marion: Ik weet dat ik als ‘westerling’ natuurlijk geen carnavalgevoel heb…maar das voor mij nog zo een reden!!! Pffff als die sjachie-gezichten na een avond doorzakken, en dan 3 op een rij… :wink:

goedemorgen meiden…

Marion…niet lekker zo’n hoofdpijn, en hubs te diep in het glaasje gekeken, zal wel een orkest geweest zijn.
Tlr…veel plezier vandaag met je clupje
Beps…gelukkig geen pijn, trouwens mooi plekkie voor rolmopsje…heb even gespiekt op haar site.
Linda, laatste zaterdag gewerkt, vervelend zeg.
Toos, nog bij het reisbureau geweest???
Roanna…tupperware, ik heb er niets van…nou ja niets, 1 grote bak met deksel dat is alles, ik hou het wel op curver…maar moet eerlijk zeggen dat vroeger ik wel de bekers van heb gehad, dat waren de enige die niet lekten…hiihihih…maar die heb ik niet meer nodig. Dus die zijn geloof ik tijdens de verhuizing in de vuilnisbak beland.
Ikke vandaag lekker rommelen, gisteren een feestje gehad, was heel gezellig met een band, die een soort van rolling stones muziek maakten, maar op 1200 uur had ik heb wel zo’n beetje gehad…werd veel te eentonig…dus toen maar naar huis gesjeesd.
Damber kwam een kwartiertje later thuis, die was wezen stappen met een vriendin, en is nu naar Ridderkerk, iets met paarden, vanavond moet ze eten gaan proeven bij de cateraar die het buffet bij haar vriendin haar trouwdag gaat verzorgen…hihihihi, ze heeft amper tijd om adem te halen…

Goedemorgen. :slight_smile:

@Beps: Heerlijk eens weer een nachtje zonder pijn kunnen slapen. Er gaat heel gauw bij jou wat gebeuren he? Weet even niet meer wat, maar wel dat het heeeeel leuk is. :lol:

@Marion: Jeetje dan. Is toch ook weer wat dan met zo’n hoofd op te moeten staan. Ook even aan de molletjes vandaag en hopenlijk zakt het dan wat af.

@Viva:Ik had best wel veel van TW, maar gebruik het eigenlijk nooit. Ja, ook vroegah die bekers voor de kinderen ja. Ik ga ook niet meer naar die party’s, want ik neem me altijd voor , ik koop niks en ik kom altijd toch weer met wat thuis. Ik heb hier nu nog zo’n bakvorm van rubber staan en dat ding kosste me toen dacht ik iets van € 45 en ik heb het nog nooit gebruikt, want ik bak nooit zelf. :lol: Maarja, dan op dat moment met de uitleg…oh zo handig. Pfffffffffff, best goed spul hoor daar niet van, maar nu liggen die dingen voor nog geen € 5 bij Acti*n.

Zo, moet nog ff douchen, maar heb eerst even de hut hier beneden glad getrokken. Krijg vanmiddag bezoek, dus moet het er wel weer een beetje orderlijk uit zien. Kokkie staat nu al in de keuken om de voorbereidingen te doen. Nee, niet te uitgebreid hoor! Gewoon Mie-Hoen met sate en hij nu de satesaus aan het maken.

Ben ook best benieuwd of Toos nog haar het reisbureau was geweest.

Kokkie al weer druk aan de kook, als ik zo vroeg aan mijn eten moet beginnen, hoef ik de hele dag niet meer te eten, alleen van de lucht al:disgust:…wel goed voor de lijn trouwens en ook goedkoop:teeth:, zal er toch maar eens over nadenken:unibrow:

Roanna, mijn vriendin heeft ook zo’n siliconen bakvorm van TW…ze krijg de cake er niet heel uit…en de buitenkant is donkerbruin gebakken, en vanbinnen is hij nog helemaal nat…

Raar meiden, ik heb alle vormen(ook gewoon gekocht) en ik zweer erbij… MAAR… ze mogen niet in de vaatwasser!!! Alleen ff met warm water uitspoelen, en afdrogen…

misschien dat daar het probleem in zit, zal het aan haar vragen of ze hem in de vaatwasser gestopt heeft…als dat zo is kan ze hem denk ik weggooien…

Goeiemorgen,
@Beps: Een goeie nacht gehad zonder pijn, duimen dat het zo blijft
@Marion: Aan de molletjes voor de hoofdpijn, heeft hubs geen kater vandaag?
@Trl: Veel plezier in amsterdam, hopen maar dat ze zich kunnen gedragen daar
@Roanna: Kokkie weer aan het werk gezet. Vroeger wel eens bekers en broodtrommels gehad voor de kinderen van TW
Gisteren naar het reisbureau geweest en ons verhaal gedaan. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt en waren er niet bepaald over te spreken. Ze vond dat arke hier niet zomaar mee weg kan komen. Zelf had het reisbureau gistermorgen de vertragingsverklaring van de 24ste gehad, meer niet. We moeten nu alles op papier gaan zetten, kopie van de instapkaarten, vertragingsverklaringen en foto’s erbij doen. Ik had daar in het hotel een briefje gevraagd en gekregen met de aankomsttijd in het hotel. Het reisbureau zelf doet er ook een brief bij dat de reissom niet meer in verhouding is met hetgeen we gekregen hebben. Ik heb ook aangegeven dat als het niet naar behoren afgehandeld wordt door arke ik mijn rechtsbijstand in zal schakelen. Dan is het afwachten wat arke gaat doen.
Ik heb trouwens foto’s neergezet onder vakantiefoto’s, ook van ons comfortabele vliegtuig van punta cana naar Montego Bay

@Beps
Die chaggie gezichten zijn nog niet het ergste. Was vorig jaar wel 2 avonden mee geweest en het was gewoonweg irritant. Het is niet meer zoals vroeger lol maken met elkaar maar meer zoiets van ‘met een slok op kan alles’. Loop je de kroeg binnen, stampend vol, wordt je van alle kanten in je k**t geknepen. Ergens anders staan er weer een heel stel zo ordinair te dansen dat je het idee hebt in een stripteasetent beland te zijn, de paal is het enige wat nog ontbreekt. Ben niet preuts aangelegd maar vind het gewoon walgelijk om te zien.

@Viva
Leuk feestje gehad zo te lezen, back to the 70-tees, maar kan me voorstellen dat het gaat vervelen als je de hele avond hetzelfde soort muziek hoort.

@Damber
Ook druk bezig met de paarden, stappen en de bruiloft van je vriendin.

@Roanna
Tupperware, wel goed spul hoor maar heb er natuurlijk veel te veel van en gebruik eigenlijk alleen maar de kaasdoos en die schalen om dingen te bewaren in de koelkast. De rest staat er gewoon als keukenkastvulling. Zal dus wel gaan verdwijnen als de nieuwe keuken er komt.
Veel plezier vanmiddag!!

@MariooN: PCIESSSSS ik houd NIET van carnaval…(of van zuipende menigten denkik)

Ik heb ook helemaal niks met carnaval, heb wel brabants bloed, maar geen carnavalvirus

@Toos
Geloof niet dat ie een kater heeft, daarvoor heeft ie al te veel croissants op.
En nu zal ik eerst eens naar je vakantiefoto’s gaan kijken, ben erg benieuwd.

Toos ga even je foto’s bekijken…

Toos : JE BENT TERUG ! Sorry hoor, maar ben niet meer komen gluren sinds vrijdag (dacht ik ?). Welkom terug hoor meid ! Ga direct alles eens bijlezen !

Ziet er prachtig uit Toos :vak02: