TTT deeltje 79

Meiden fijne zondag!!! Ik ben weg hier!!!

:dag:

@Beps: WOW nog 3 daagjes en dan komt jullie nieuwe aanwinst!!
Super man!!

@Filiz: beterschap he nu met de carneval.

@ Toos: Welkom thuis in ons koude landje.
Wat een belevenis zeg, echt stom van A***.
Succes met het sturen van de brief.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe
Groetjes Jac

Heb het schaatsen opstaan,maar ja wordt niet veel geschaatst hoor net dat het afgelast is,balen voor Bloem.

Ik had haar al gesmst en hoor dat al. Maar ze zou maandag snel foto’s plaatsen op haar log!!

Beps,is er helemaal niet geschaatst dan of wel een paar ritten?

@TRL: Ik heb net naar een paar fragmenten van het schaatsen zitten kijken bij het sportjournaal en daar hebben zo te zien, alleen de dames in barre omstandigheden kunnen schaatsen, maar toen de heren moesten was ook de ijsmachine nog kapot, dus werd het verder afgelast.

Ik vind die mensen en met name onze Bloem een kanjer, om daar zo in dat koude druilerige weer te gaan staan kijken. Brrrrrrrrrr. :biggrin: Moet er niet aan denken. :smirk:

Halverwege de 5km voor heren zei ze. Maar ze gingen er weer voor morgen

Roanna,zeker beetje af voor die mensen en Bloem dat ze daar in dekou gaan staan.

Hoorde al dat een aantal schaatsers morgen niet gaan rijden,omdat ze alvast naar huis of ergens anders heen gaan om zicht voor te bereiden voor ik geloof Berlijn.

Goeieavond,
Even kijken wat ik nog weet. Ben er nog niet helemaal bij.
@Beps: Wat een lieffie en wat is ze gegroeid. Nog een paar dagen geduld. Rustig aan blijven doen hoor
@Roanna: Kokkie voor een catheterisatie, hoop dat het mee gaat vallen. Hebben verschillende cruiseschepen gezien. Wat vervelend voor je zoon om daarop te verblijven.
@Linda: Eindelijk een andere baan, gefeliciteerd!!

@Toos: Je doet het PRIMA!!!

Meiden ik ga ff zitten. Filmpje gehuurd, dus …
:dag:

Goedeavond.

Het is weer echt zaterdagavond he!!! :drugged: Zoooo rustig hier!

@Toos: Geen last van jet-leg?

@Beps: Filmpje afgelopen?

Goede avond :dag:!!

Kom ook nog even bijkleppen hier.
J had vanmiddag een vriendje van school te spelen. En moeders heeft gezellig een poos met vaders gekletst. Te laat geworden dus haasje-rep-je naar de supermarkt voor de laatste dingetjes. Was vanavond coladisco in het dorp voor de kinderen tot 15 jaar dus J daar afgeleverd en net weer opgehaald. Blijf je natuurlijk nog even hangen.
En zo meteen de bank op … relaxtime voor mij.

Zo Marion, dus jij hebt al even “bijgebabbeld” met vaders? :lol: En dan nu zo dadelijk lekker in rust even relaxen.

Zeker dit weekend geen voetbal voor J. i.v.m. carnaval?

Nou, meisjes ik ga ook nog maar even babbelen met paps ofzo. Hi, hi.

Trouwens Beps, ik had net nog even op je site gekeken. Wat ziet het er weer gezellig uit. Leuk hoekje voor jullie hondje. :thumbsup: Jullie hebben er wel werk van gemaakt he?

Ook leuk dat suiker en melksetje van Tupperwa**. Die had ik met het opruimen van de buffetkast meegegeven aan de buuf voor de rommelmarkt. Ik gebruikte het nooit en nu heb ik weer dat nieuwe model en staat ook in de kast…niks te doen. Oh erg he? :frowning:

:dag: Weltrusten allemaal :dag: Ga mijn ww zakje maken en dan nog lekker een poosje in bed tv kijken.

:dag: Tot morgen.

@Roanna: Ja leuk he, die oude spullen. Ik heb jaren met die spullen het land rond gereist, en de avonden gegeven. Vind nu juist de oude spullen leuk!!

Hoekje voor Aiji is idd leuk geworden, en de kat is GEK!!!

:slapen: allemaal

ikke vanavond ook film gekeken, morgenvroeg wedstrijd, mss nog naar optocht in duitsland darana met buurvrouw en kids eten bij die grote gele M

Oh ja heb vandaag voor het laatst op zaterdag gewerkt echt heerlijk

slaap lekker tot morgen allemaal

@Roanna
Is inderdaad geen voetbal in verband met de carnaval. Flauwekul eigenlijk, ze hadden vandaag nog best kunnen voetballen.

:idea:

Meiden ik heb niet veel nieuws behalve:
Ik heb geen pijn…

Heel raar, ik nam gisteravond een extra pijnstiller(dat mag) en sinds dat moment pijn helemaal weg(al bijna 8 uur) dus ik ben benieuwd!!

Goedemorgen,

Beps,heerlijk om geen pijn te hebben,hopen dat het zo blijft.
Linda,lekker om niet meer op de zaterdag te hoeven werken,hoe reageerde ze op je werk dat je weg gaat?
Filiz,lekker carnaval gevierd?

Ik over 1.5 uur naar Amsterdam voor de klassieker,nu ff douchen…

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif

**Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/203.gif

**

Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 5 maart - Tombola - Steden
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris