[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/Aiji180.jpg](javascript:![]()
Ze staat ook zooo lieffff
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/Aiji180.jpg](javascript:![]()
Ze staat ook zooo lieffff
:wub: vind het echt zoān schatje!!!
vooral met die pootjes zo opgetrokken :wub:
Toos,ten eerste welkom terug en wat een gave fotoās zeg en toch wel fijn om te lezen dat jullie een goed genoten hebben,ondanks de slechte startā¦Ben benieuwd wat ze op het reisbureau zeggenā¦
Beps,owww wat een mooie fotoās weer van jullie Aiji,ze staat als een koninginā¦
Net boodschappen gedaan en het is echt lekker weer buiten zegā¦
Hier straks door de straat een carnavalsoptocht :finger: dan hoor ik meteen niks meer⦠![]()
@toos
Echt super toos, wat en mooie fotoās.
En balen van die heenreis, maar kan me voorstellen dat de dolfijnen weer veel goedgemaakt hebben. Nu een klachtenbrief schrijven en afwachten wat jullie terug kunnen krijgen.
@cyn
Wel hoor, hoempapa muziek
![]()
Goedenmiddag inmiddels.
@Toos: Ook namens mij natuurlijk weer welkom thuis. Ik heb je verhaal hier gelezen. Wat een drama van die heenreis.
Nou, ik zou er ook alles aan doen, om dit niet zomaar over me heen te laten gaan.
Maar voor de rest heb je zo te zien, heerlijk genoten met hubs. Geweldige fotoās zeg! Gaaf joh!!
En lukte het je wel om wat vocht uit die bardispenders te krijgen? :lol:
@Beps: Toch weer pijn gehad? He bah, vervelend hoor. Doe kalm an he!
Carnaval? Nou, voor diegenen die gaan vandaag, heeeeel veeeel plezier.
Carnaval, not my thing, te westers denk ik
@Cyn
Vreemd he, dat telkens wakker worden. Heb het 1 jaar mee gemaakt de nacht nadat mijn oma overleden was. Werd wakker en voelde een hele koude vlaag over mijn lijf gaan. Heel raar als je onder de dekens ligt. Was toen een jaar of 16 en vond het best eng. Daarna is het ook nooit meer gebeurd.
@Beps
Stupid me!!! Is waar ook, dat maagonderzoek krijg je ook niet voor niets.
@Viva
Carnaval is ook niet (meer) mijn ding. Helaas is zwager met vriendin het boerenbuidspaar dit jaar en dan kan je het niet maken om thuis te blijven dus maandag MOET ik naar de carnaval.
@Toos
Jeetje wat een toestanden met de heenreis, en dan ook nog illegale vluchten. Groot gelijk dat je er werk van maakt bij A**e. Is zo zonde van je vakantie. Misschien ook even contact opnemen met je rechtsbijstandsverzekering, hebben wij ook ooit gedaan en dat heeft ons toen behoorlijk wat opgeleverd.
Gelukkig hebben jullie het daar wel goed naar de zin gehad. Is ook prachtig in de caribean, zooooo relaxed allemaal. Echt de donāt worry ⦠be happy-mentaliteit.
JE HEBT MET DE DOLFIJNEN GEZWOMMEN ⦠MEGAGAAF!!!!!
Wat een superfotoās zeg!
@Filiz
Mooi, alweer zover opgeknapt dat je erop uit kunt vanavond.
Carnaval? Nou, ook mijn ding niet. Ik kan me wel voorstellen als je uit die gebieden komt, dat je het wel leuk vind en er aan mee doet. Hier is er ook wel wat te doen vandaag, maar geef mijn portie maar aan fikkie. :retard:
Maargoed, zo heeft ieder zijn/haar ding toch?
Ik ben echt benieuwd hoe het reisburo van Toos zal reageren en wat ze er allemaal voor moet gaan doen. Ik heb het ook ooit meegemaakt. Wel jaren geleden, tot aan de geschillencommisie toe, maar heb er toen ook (terecht) veel uit kunnen slepen.
@Viva: Even vergeten te zeggenā¦, maar wat een super update weer van jou! :dag:
Meisjesā¦ik ga ff wat boodschapjes doen. Ik krijg morgen mijn schoondochter met haar ouders hier te eten, dus wil je wel wat lekkers in huis hebben.
O ja⦠onze zoon komt maandag weer terug van de Caribean.
Fijne dag nog allemaal⦠met of zonder feestneus op! :dag:
Laterssssssssss :kus:
@Roanna
Ben ook benieuwd hoe a*** gaat reageren. Maar na alles wat er gebeurd is kunnen ze iemand niet afschepen met een paar tientjes hoor!!
Morgen weer eters ⦠gaat Kokkie het weer druk krijgen.
Pfff wat een kl*te-herrie!!! Kan er echt heel slecht tegen!!! Wordt er gewoon chagerijnig van!!!
cynnie,ā¦oordopjes???
whaha zou het bijna doen!! Maar gelukkig is het alweer klaar!!! :biggrin: Pff heb geen zin meer⦠nog 2 uur!!
Zo ikke weer thuis, ff lekker wezen ontspannen. Naar een tuincentrum, alleen⦠en alleen maar 4 rozen gekocht voor in een vaasje⦠goed heā¦
Die herrieā¦PFFFFF niet mijn ding!!!
Beps: heel goed
:biggrin:
Ik hier een beetje verveeld⦠Heb niet zoveel zin!
Even snel een berichtje van mij ![]()
Toos, wat een ellende zeg⦠de heenreis⦠ze hebben jullie echt aan jullie lot overgelaten⦠Ik zou er zoals Cynthia ook al zei een mooie klachtenbrief van maken en geen genoegen nemen met het eerste antwoord. Wel errug gaaf die dolfijnen!
Zoon van Roanna ook weer bijna terug van de Caribean
Beps laat pupseltje nog even zien :wub: en heeft weer pijn gehad
Cyn, nog 1,5 uur dan ben je van de herry af⦠carnaval is ook niet mijn dingā¦
Damber, die herrie is al over!! Gelukkig wel, anders werd ik echt gek!