TTT deeltje 79

volgens mij heb jij ook zoiets van instapweigering Toos, of hoe het ook heten mag…ze hadden je een vliegtuig moeten bieden waar je voor geboekt hebt, en niet een koffiemolen met vleugels.

@ viva, hoor wie het zegt

@ toos, wat is er allemaal gebeurd???

@Bloem: Gefeliciteerd met je 15000ste!!! Ok verhaal nog even in het kort, 7.5 uur vertraging, gestrand in Punta Cana, overnacht in een hotel, volgende dag pas weer vertrokken uit punta cana niet met een chartervlucht maar met een sportvliegtuigje voor 19 personen. grote chaos met bagage omdat er 5 vluchten waren vanuit punta, in jamaica nog 3 uur bij de bagageband gewacht op de koffers. moraal van het verhaal, geen 7 dagen jamaica maar nog maar 5 en een beetje. Het hele verhaal staat op trsrar. Verder wel goed naar ons zin gehad. Gezwommen met dolfijnen, bob marleymuseum bezocht, en een waterval. O ja foto’s staan bij de vakantiefoto’s. W
Was ik nog vergeten te vertellen, staan we op schiphol tegen andere mensen ons verhaal te doen zeg ik nog straks worden we door de douane eruit gepikt. Had het nog niet gezegd en ja hoor moesten mee, 1 koffer open. Zat verder niks bijzonders in alleen een cdtje en dvd gemaakt bij de dolfijnen. Als ik er nog 1 had gehad hadden ze ze ingenomen, schijnt niet te mogen. Konden daar de humor nog wel van inzien. Trouwens dominicanen en jamaica zijn risicolanden wat mariuana betreft. In punta Cana gingen ze met een hashhond langs de koffers en bij de slurf op schiphol ook. Gelukkig dat we geen ganja bij ons hadden.

Beps;sterkte,waardeloos hoor

Toos;haal je recht

@Roanna: Er zal gewoon betaald moeten worden en flink ook. Al komt de onderste steen boven.
@Viva: Ik ga even lezen, alle info is welkom

@trl
Wat vreselijk van je buurjongetje, dit is weer echt zo’n kippevel verhaal.

@bloem
Net je log gelezen, jullie hebben er weer een gezellige boel van gemaakt.
Je maakt ook wel nieuwsgierig hoor, wat hebben jullie meegemaakt dat niet online kan???

@beps
Nog 1 nachtje en dan is het zover!!!

@ toos OMG wat een verhaaaallll… wat zegt het reisburo??? poehee dit is echt absurd en je had zo hard een lekkere ontspannende vakantie verdiend!! sorry hoor, je zult het al wel 100x verteld hebben… jeetje he!

@ mk, hahaha, nou ja, zo veel bijzonders ook allemaal niet
maar wil niet hele verhalen ophangen van we hebben met die gepraat, met die thee gedronken, gelachen met die, op de foto met die, gegeten met die en die… nou ja. anyway t was cker leuk!! :smiley:

Bloemmie…:slywink:

@Viva: Ik denk dat je gelijk hebt. Wij kregen ook en vertragingsverklaring, maar pas bij vertrek uit Jamaica. We hadden dus een instapweigeringsverklaring in Punta cana moeten krijgen. Brief is nog niet weg, dus kan er nog alle info inzetten
@Bloem: Heb het inderdaad al vaak verteld, een keer meer geeft niet

@toos
Net nog even je verhaal op tro* r*dar gelezen, maar je wordt gewoon kwaad als je het leest. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt en natuurlijk eentje met een flinke vergoeding.

Goede avond kletskousen!!
Hebben een leuke dag gehad. Vooral het officiele gedeelte was heel erg gezellig. Onder de brabantse koffietafel een heleboel voordrachten waarbij het bruidspaar er natuurlijk flink door werd gehaald. Dat duurde tot een uur of 4 en was alleen voor genodigden. Daarna zat er een bandje kon iedereen mee komen feesten. En toen werd het voor de kinderen leuker, ze hadden al te lang op hun stoel moeten blijven zitten en konden nu rond rennen over de dansvloer. Die van ons had om 7 uur nog niet echt zin om al richting huis te gaan. Maar ja, der is een tied van komen en der is een tied van goan he!

@TRL
Jeetje wat een vreselijk nieuws van je buurjongen. Wordt je toch altijd weer stil van als je zoiets hoort.

@Bloem
Ook weer terug uit Bella Italia, en las op je log dat je het erg naar je zin had gehad.

En verder … een dikke kus voor iedereen!

@Marion: O ja, dat is waar ook!! Jullie hadden die boerenbruiloft he? Oh, wat fijn dat het toch leuk was voor iedereen. Wel apart zeker he?

zo meiden, ik stop ermee voor vandaag, morgen weer vroeg dag…drukke tijd voor mij…tentamenperiode…dus maak je borst maar nat…voor iedereen welterusten…

Weltrusten Viva :slapen: :kus: En doe een beetje kalm an op je werk hoor!

Ik ga er ook een eind aan breien voor vandaag.

Oh ja, voor de liefhebbers uit het (midden) oosten en omstreken:

16 Mei concert van Blof in de Americahal in Apeldoorn.

Weltrusten all. :kus: :dag:

@Roanna
Was deze keer wel leuk. Een aantal jaren geleden hadden we een boerenbruidspaar in de buurt. Toen was het officiele gedeelte echt supersaai en begon het daarna pas leuk te worden.
Was vooral leuk om die kids allemaal verkleed te zien in oude boerenkleren. Klompen, galgen, petten, wijde blousen. En dan die meiden met jurken en een overschort, witte mutsjes op.

En dan zit voor mij de carnaval erop. Morgen naar kantoor, zal daar ook knap uitgestorven zijn vermoed ik.

Dus nu het bed in … Truste allemaal!

@roanna: ga je er naar toe?

@marion: truste en werk ze morgen

Truste meiden:kus::dag::dag:

@Linda: Ik denk het wel.