Kaylo spoorse…
@Viva: Gelukkig heeft hij het haast nooit benauwd. Het komt enkel voor als hij een heuveltje op moet, of de wind van voren heeft. Dan heeft hij wat pijn aan de linkerkant van zijn hart, zeg maar. En dat kan komen zei ze, doordat die grote ader te weinig zuurstof naar het hart pompt door een verstopping ergens. En dat kunnen ze alleen zien met hartcatherisatie. Naar aanleiding van die uitslag, gaan ze kijken wat ze dan gaan doen.
Kun je niet even een avondje voorkomen doen hoe dat werkt? :lol: Ik wacht wel even tot de zoon er weer is. Die helpt mij wel verder.
goede reis kaylo ![]()
Wel thuis Kaylo. :dag:
Ik ga even mijn werkkleding strijken, want moet morgen weer aan de bak, na 2 dagen vrij te zijn geweest.
Latersssssssss :dag:
strijk ze roanna…![]()
Kaylo :dag:
Roanna strijk ze
Ik heb het nog ff soort van druk dus doei allemaal:kus:
ach ben donderdag toch in de buurt Roanna…epe…zwolle…dan kan a’doorn er ook wel bij nietwaar…maar ja heb paps en mams ook mee…dus schiet niet op…
ik heb net mijn strijk klaar, allemaal strak gestreken nette kleding voor de crematie, witte overhemd voor hubs en zijn broek geperst van zijn kostuum…
ikke mijn zwarte kostuum helemaal strak gestreken, witte blouse gestreken…dus weer gedaan…pff
het leven zit raar in elkaar, donderdag naar de crematie…en zaterdag een feest…hehe
Roanna…mail…
@Viva: Hebbes… Ik heb het al even doorgelezen en heb het even geparkeerd staan, om het nog eens even op mijn gemak door te nemen. In ieder geval al bedankt voor je moeite. ![]()
Zo ik niet naar bed geweest…
Strijken niet mijn ding, zelfs niet met die van Viva…ik ben er gewoon niet voor gemaakt!
Afspraak dus voor die scopie… net gebeld met ziekenhuis, gaat dus zonder roesje… pffff ik weet niet of ik blij ben. Met roesje, dan moet ik een dag blijven(Geen zin in) en dat is niet mijn ding zeg maar…
Nou jullie over van alles gehad, ik ben het al kwijt…
oh ja
@Roanna: Sterkte met hubs… is een ‘relatief’ makkelijke ingreep zeggen ze. Ik denk aan jullie
@Beps: Ja, ik weet het. Dat gaat hier aan de lopende band, maarja dat nachtje extra blijven doen ze voor het krijgen van eventuele bloedingen. Ze doen het tegenwoordig ook niet meer via de lies, maar via de polsader. Dan hoef je geen 24 uur meer plat te liggen en mag je gewoon lopen. Hij is er ook helemaal niet bang voor.
Jij zonder roesje? Vind ik wel knap dan. Maarja als het moet, moet het. Hoe dan ook!!!
Strijken is ook niet mijn ding en meestal doet kokkie het ook, maar die was ff met wat anders bezig en ik MOET morgen schone kleren aan.:lol:
Beps waar krijg je die scopie…in je maag??? slang slikken ofzo???:eek:
wel beter in je pols, mijn schoondochter hebben ze nog via de lies gecateteriseerd…auw…kind was dagen blauw van haar navel tot halverwege haar knie
mijn schoondochter is 20 jaar en heeft maatje 34, verleden jaar in leiden dat onderzoek gehad voor haar hart…zij heeft een dubbele starter in haar hart…maar daar kunnen ze niets aan doen, zit te dichtbij haar andere starter, als ze de een dichtbranden, heb je kans dat de ander ook het niet meer doet, zolang ze gelijk gaan is er niets aan de hand, maar als ze gaan hinkelen krijgt ze een hartslag van over de 150 terwijl ze stil op de bank zit…voor de rest kan het geen kwaad.
@Viva: Oh nou, daar is ze ook lekker mee dan! Ik heb ook van mijn eigen een snelle hartslag, maar is ook verder niet verontrustend, zeggen ze.
Mijn manneke heeft eigenlijk nergens last van, dan dat hij diabetes type 2 heeft en door al die controles komen ze telkens weer wat tegen bij hem. Zo ook dat van zijn hart dus. Maar hij doet het verder nog goed hoor!:lol: Hij is fitter dan ik!
Weet niet meer wie het vroeg of het schaatsen op tv komt van het weekend,heb ff in de gids gekeken en zaterdag vanaf 16.00 uur,zondag live vanaf 13.10 uur
@TRL: Dat vroeg ik gisteravond aan Bloem om eventueel een glimp van Bloem en vrienden en spandoeken op te vangen. :lol: Ik geef verder niks om schaatsen, dus zal het even aanzetten als ik er aan denk.
Maar vind het zo leuk van Bloem dat zij zo over, over enhousiast is he! Dat doet mij dan ook weer goed!
@TRL: Heb je nog wat van je ouders gehoord, of ze die laptop hebben kunnen scoren vandaag?
@Viva: ja die gastroscopie… maar goed ik slik heeeeel makkelijk… gerust 2 molletjes zonder water…of beter 2 klein pilletjes(zeg maar DE pil) 2 molletjes en een klein molletje op een klein slokje water… Dus ze denken dat het wel goed gaat…
Zo ik ben er klaar voor, zo ff lekker eruit…