Waar ga je ook alweer heen Beps? O ja… naar de Mak** he? Veel plezier en niet teveel kopen he. :lol:
Roanna,nee niks van gehoord…
Fijne avond… en tot donderdag… Ben morgen lekker vrij!!!
:dag:
@Cynthia: Geniet van je vrije dag morgen en voor zo…wel thuis en nog een fijne avond. :dag::kus:
@cyn…geniet morgen lkkr van je vrije dag…!!
@beps…veel plezier in de makr*
ikke ga trainen…doeidoei :dag:
Cyn,fijne dag morgen
Ja meiden, de Mak*o…
Ik moet altijd toestemming vragen, hubbie zorgt dat er niet teveel geld op de rekening staat hahaha :lol:
Beps, doe je rustig aan?? Je moet wel op jezelf passen he!! Nog tot de 15e rust… lekker puppie tegen je aan op de bank… scopie… lijkt me niet prettig, vind je wel een echte bikkel… zonder roesje
Bloem, bovenaan het lijstje… helemaal hyper… en ziek
en site ontploft ![]()
Linda, sollicitatiebrieven en een tweede gesprek… ga voor je duimen!!
Roanna, mp3 speler gekocht voor een leuk prijsje… is niet zo moeilijk hoor, muziek erop zetten… je moet alleen even weten hoe dat moet
Zus… nieuwe tv gekocht, maar kan nog niet kijken… kabeltje trekken… Hopen dat het morgen bij je ouders wat rustiger is in de winkel… En… kaartje voor heerenveen!! Kennis een voet geamputeerd… balen hoor… kan me voorstellen dat je dan wel even moet slikken…
Marion, balen zeg voor N., weer fulltime aan het werk met een whiplash en ook een dikke knuffel voor de moeder van N… schiet niet op zo… al die bloedingen… Klas van J. op visite… gezellig, maar wel druk lijkt mij
Kaylo, traag internet en een afspraak met de oogarts… wat kun je al snel terecht! Bril… ik heb er ook een, maar zet hem alleen op als het moet (als ik moe ben en dan hoofdpijn krijg
)
Cyn, haren geverfd en internetbankieren aangevraagd… en vakantie vastgelegd… nu duimen dat er geen annuleringen zijn!!
Volgens mij ben ik wel aardig bij zo… sorry, het is echt megadruk op m’n werk… heb gewoon geen tijd gehad om bij te lezen en te kunnen reageren
Beps, veel plezier in de Makr0 ennuh… geld uitgeven?? Je moet geld laten rollen
anders hadden ze het niet rond gemaakt hihi
Viva wil nog even op de laptop, dus ik zeg alvast… fijne avond en slaap lekker!!
Nou rustig hier vanavond, weinig om op te reageren…dus zo op de bank HOUSE kijken…voor iedereen dus lekkere avond, en welterusten alvast, jullie horen mij morgen weer…
Net terug uit het ziekenhuis,pfff was wal ff slikken,ze hadden gister willen amputeren,maar ze hebben alleen zijn kleine teen gedaan,omdat ze toch wel geschrokken zijn,dus nu is besloten dat ze donderdag of vrijdag verder gaan amputeren,voorzover hij nu weet wordt het tot halverwege zijn onderbeen…
@TRL
Tjemig, is al niet niks als je voet geamputeerd wordt. En volgens de laatste berichten gaan ze nu nog verder. Vreselijk!!
@Cyn
Heb ze allemaal gedownload en degene die ik minder vond weer gewist dus weet niet meer precies welke er nu overgebleven zijn.
@Roanna
Muziek downloaden, dacht ik leg het je even uit, het hele verhaal getypt. Maar was niet nodig want Viva had het al gedaan. Hoe houd je jezelf bezig he ![]()
@Beps
Lijkt me niets dat onderzoek maar wat moet dat moet zeggen ze. Zou in ieder geval alle kleuren scht.
@Damber
Te druk op je werk momenteel maar je hebt een dijk van een update gemaakt zeg ![]()
@Beps
Lekker naar de Mkr de euro’s laten liggen. Volgens mij hebben ze daar ook leuke dingen voor pups dus weet niet of dat goed gaat allemaal.
trl : echt geen goed nieuws he ?
beps : gastroscopie zonder verdoving ? Jakkes ! Ik heb het één keer gehad, en na veel worstelen en … ging het ding er toch in ! Is al lang geleden, dus zal nu ook wel “gemoderniseerd” zijn ! Twee jaar terug moest “onder- en bovenuitgang” onderzocht worden. Toen hebben ze maar volledige verdoving gedaan. :drugged: Heb er niks van geweten, en maar best ook ! Had niet willen zien in welke houding ik daar toen gelegen of gehangen heb ! Hihihi ! :redface:
damber : ook prachtige updates ! Van wie heb je dat nou toch ? Van VIVA soms ? :lol:
En Marion heeft gelijk hoor ! Ze hebben daar prachtige dingen voor puppy’s !
Ik ga ff bankhangen.
Fijne avond allemaal
trl : fijne avond nog ! :kus:
Hans is dus toch nog onder de “levenden” heb ik gezien ?
:ITALY:Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!:ITALY:
Beps: 5 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet