Nou, ben er weer hoor! Zo’n tijd in het ziekenhuis gezeten. Ik begrijp nog steeds niet goed, waarom je op afspraak moet, want het klopt bijna nooit. Moesten ook nu weer zolang wachten op de beurt. Alles was in zoverre goed… maar… ze wou hem toch voor de zekerheid even laten catheriseren om te zien waar dat zuurstofgebrek in èèn van de aders zit.
Is een dag en nachtopname over een week of 4 tot 6. Aan de hand daarvan zijn 3 mogelijkheden:1 verder met medicijnen, 2 dotteren met dag en nachtopname in Zwolle of 3 operatie. Zelf dacht ze dotteren. Dus verder even afwachten. Gelukkig voelt hij zijn eigen helemaal niet ziek ofzo. Maarja als het dan toch moet, dan nu maar zo snel mogelijk hoor!
@Cynthia: Goed zeg, dat jou reis voor zover dan, door gaat! Geweldig.
@TRL: Goed zeg, dat jij nog kaartje kon krijgen voor de 24e febr. Ook geweldig.
@Bloem: Goed zeg, dat jij al hèèl gauw naar Italie mag. Ben jij toch :lol:? Jij gaat toch binnenkort? Toos niet, die ligt niet in de sneeuw, maar in een hangmatje nu in de zon. :zon:
Dus…allemaal…goed zeg.
@Viva: Met mijn broer gaat het weer redelijk goed. Vorige week met mijn verjaardag had hij mij nog gebelt en zei zelfs, dat hij partime bij een bloemist aan het werk kan, om bloemen en dergelijke te bezorgen. Het leek hem zo leuk om er weer even tussen uit te zijn. Ik zei tegen hem, gelijk heb je!
@Filiz: Nee, zo snel ook weer niet. Hij krijgt een oproep over… 4 tot 6 weken.
@ Beps: Nou, inderdaad errug, dat je dan zolang rustig aan moet doen. Kan jij dat wel? :lol: Maarja, je kan het ook maar beter gehad hebben, dan weet je misschien ook hoe en wat.
@Kaylo: Dat is zeker zeer snel naar de oogarts. Is hier ook echt niet zo snel hoor. Maarja ook voor jou geldt, beter zo snel mogelijk na laten kijken toch!
roanna : afspraak was de 4de, maar is nu veranderd op de 6de om 9u50. Mijn ventje moest werken en woensdag is hij thuis. Zal blij zijn als ik eindelijk van dat dubbel zicht zal af zijn !
Bezoekje zit erop, was erg leuk. Ze waren met 10 kinderen en 3 juffen. J. moest vertellen hoe alles in zijn werk ging en alle vragen beantwoorden. Na de rondleiding hebben de kids nog even in het stro gespeeld, nog wat drinken met wat lekkers en dan vliegt de middag voorbij.
Filiz,in Turkije hebben ze ook winkels hoor
Beps,je middagdutje al gedaan?Vooral niks overhaasten he.
Roanna,dat snap ik ook niet waarom je een afspraak moet maken,terwijl je altijd moet wachten,maar ja het zij zo.Nu wachten op de oproep.
Ik vanavond ff naar het ziekenhuis op bezoek,hoorde gister van me mams dat een kennis in het ziekenhuis ligt,heb ik niet zo vaak contact mee maar wel een soort band…Hij heeft van jongs af aan al suiker en dat gaat niet zo goed,nu hoorde ik gister dat hij in het ziekenhuis ligt en zijn voet geamputeerd is,dat was wel ff schrikken
@Cynthia: Ja valt zeker nog wel mee, maarja daarna eventueel weer op de wachtlijst voor dotteren en dat kan ook weer 2 maanden duren.
Misschien een beetje ego van mij, maar ik zei tegen die dokter(es)… ja dan zitten we wel met de vakantie. Wanneer gaat u dan, vroeg ze. Ik zei, 2 Jun, toen zei ze … oh maar dan kan alles al achter de rug zijn hoor!
Maargoed, we wachten wel af en anders maar een keer geen voorjaarsvakantie. :crybaby: Zo erg is dat ook weer niet. :frown:
@Marion: Oh, dus het was een soort workshop voor de kids bij jullie op de boerderij. Leuk hoor. Ook voor J. lijkt me, om dat te mogen doen.
Ik heb gisteravond ook nog een tijdje op Limew**e zitten zoeken, maar weet nog niet hoe alles werkt om het op mijn MP3 spelertjes te krijgen . Komt nog wel!
@Trl: Oh dat is ook erg dan van die kennis van jou. Daarom wordt mijn manneke ook heel goed in de gaten gehouden met zijn suiker en de voeten en vooral ook de ogen.
Ik hoor net van mijn manneke (die was ff de auto onder de carrpoort aan het wassen) dat de oppas van de buuf hiernaast, ook niet meer kon komen omdat ze een hersenbloeding had gehad. Dat denk ik, he bah wat hoor je toch weer nare dingen zo om je heen.
roanna, we gaan maar van het beste uit nietwaar…en wat je al zegt anders maar geen vakantie in het voorjaar, en najaar is ook lekker…en gezondheid staat nog altijd vooraan nietwaar…maar toch wel even schrikken zo’n bericht, maar als jou hubs het vaak benauwd heeft is het ook niet fijn…
Linda…we gaan duimen hoor meis…dat alles goed gaat tijdens het 2e gesprek, meestal krijg je dan de arbeidsvoorwaarden te horen.
Beps…beter voor jou even echt rust nemen…en dan idd slapen…
Bloemmie niet ziek worden…het lijkt wel of de duvel er mee speelt, als jij je ergens op verheugd dat komen koorts en belabberdheid om de hoek kijken.
Raak, grijs…daar bestaan middeltjes voor hoor…hihihihi, ik heb gisteren nog even mijn hoofd in de verf gehangen…staat zo slordig een uitgroei, en dan zeker voor een crematie nietwaar.
Tlr…dat is schrikken, zijn voet eraf…sterkte met het ziekenhuis bezoek.
[/quote]
heb gisteravond ook nog een tijdje op Limew**e zitten zoeken, maar weet nog niet hoe alles werkt om het op mijn MP3 spelertjes te krijgen . Komt nog wel!
[/quote]
appeltje eitje…stop je mp3 speler in de pc in een usbpoort, ga naar de plek in je pc waar je de muziek hebt opgeslagen en kopieer de nummer die je wil hebben naar de mp3 speler, die vind je dan in de kolom aan de linkerkant in je scherm.
Je kunt ook het nummer selecteren wat je wilt hebben, rechtermuisknop en dan opslaan op: schijf ect…daar staat dan ook je mp3 speler bij…