Ttt deeltje 61 alweer

bloem : geluk met de kaartjes ! :thumbsup:

TRL : wat jammer nou toch voor jullie. Rot ! :tssk:

Morre ook Bloem. :zon02: Hoezo vroeg? Het is al 9,23 uur en ik moet nog doesen. Voor het doesen altijd even eerst een bakkie en even hier kijken en dan begint voor mij de werkdag. ha, ha.

Geniet nog ff van je verblijf daar! :zon:

Kwam deze morgen op bureau en gans de boel versierd ! Zit nu dus tussen de ballonnen, slingers en bloemenkransen ! :stuck_out_tongue:

En als “surprises” een doos penispasta en een doos anti-rimpelcrème ! Lief hè ? :smiley:

:unibrow: wat is dat???

een ander woord voor glijmiddel ofzo…jezus…en dat om half 10
hihihihi

@ roanna, meestal ben je er toch ff om half 11 ofzo
nou ja… maakt niet uit!!

@ viva, ja ik weet het, misschien ga ik nog wel een x solliciteren, maar die mensen houden mensen echt op een rottige manier aan een lijntje… maa ja… kan het wel nog een x proberen

Bloem niet geschoten is altijd mis…stel je er niet te veel van voor ,als het dan toch lukt…een mail met cv sturen is zo gebeurd nietwaar. Nu heb je ook weer wat meer ervaring…

Zou toch wat zijn als je wel wordt aangenomen…mens wat een wereldjob heb jij dan, ik vind jou echt de perfecte persoon daarvoor…

pasta is de vorm van penisjes ! Hihi ! En zit lekker receptje bij : GROTE BALLEN MET HETE SAUS EN PENISPASTA ! Morgen eens proberen :smiley:

sluitingsdatum 15 december dus je hebt nog even…

In de vorm van penisjes

bloem : over welke job gaat het ?

hahahahf Kaylo…ja die ken ik wel maar hoe je het noemde…leek het niet op PASTA…maar op een of ander middeltje om de potentie te verhogen zeg maar van de mannen…hihihihihi…helemaal op het verkeerde been in de vroege ochtend…

Heeft mijn manneke (nog) niet nodig :smiley:

Is Cris al vertrokken ? CRIS !!! Een hééééééééééél leuk weekendje Dublin hoor ! Beetje laat, sorry ! :o

@ viva, dat weet ik, ik heb dat vorig jaar ook gedaan, helemaal op gesprek geweest naar fecking hoofdkantoor daaro…
en je wordt gewoon aangehoord en vervolgens hoor je 6 weken nix, pas als je zelf belt, wordt je afgewezen
vriendin van mij is 3x op gesprek geweest, zelfs 2x op 2e gesprek, maar ze hebben zoveel aanmeldingen, dat ze zoooo arrogant zijn in hun manier van omgang met mensen en ik weet niet of ik voor zo’n bedrijf zou willen werken

tis echt een drooooombaaan!! i know
was het vorig jaar al en nu nog steeds

ikke word gekkkk
en beps ook!! hahahahaa

Goeiemorgen ladies,
Allereerst Kaylo gefeliciteerd en nog vele goeie en gezonde jaren samen met je ventje:kus: en ADR al geboekt:thumbsup:
@Trl: Visum niet gelukt, wat vreselijk K*T voor jullie
@Viva: Lekker kort dagje vandaag.
@Brenniej: Welkom thuis meissie:kus:
@Beps: Mamahond zwanger, nu maar hopen dat er een mooi rood meisje bij zit. Duim voor je

Gisteren dagje richting nijmegen, er zou een opkoper komen die de spullen zou bekijken en eventueel meenemen. Die kwam dus niet opdagen, nog gebeld, niks dus. Balen. Hebben wel alvast wat dingen meegenomen en nog planten uit de tuin gehaald. Waren pas bij 8 uur thuis, gegeten en toen… lag internet er de hele avond uit. Wat een baaldag.

@Bloem: Je hebt het vast over een baan bij *-reizen. Schoonzoon had precies hetzelfde, 2 keer op gesprek geweest, weken niks gehoord, afwijzing werd gemaild.

@ toos, zal wel emotioneel zijn
wat voor spullen had je vader???
heb misschien nog wel het een en ander nodig…