Wow Kaylo … lekker 3 weken naar Turkije!!
Is het toch weer AD geworden?
Hoe is het met je rug?
Is inderdaad terug AD geworden :wub: Voor de vierde maal nu.
Rug is iets beter, gelukkig door die pijnstillers. Ach ja, ik sleep me er wel door ! :tssk:
Mijn man had gisteravond al geboekt als verrassing voor vandaag. De schat ! :wub:
Hadden gister een mail gekregen van Snjts dat de brochures ter beschikking waren en dus konden boeken. Heeft hij dan maar gelijk gedaan ! ![]()
Zal eerst maar eens bijlezen, anders niet bij te houden hier ! ![]()
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/boeket.jpg](javascript:![]()
KAYLO:
GEFELICITEERDDDDD!!!
En natuurlijk ook met je vakantie volgend jaar!!
Zo meiden, ik heb meer dan 6 uur geslapen. En toen ik wakker werd ben ik gewoon blijven liggen.
Eens wachten wat vandaag weer brengt!
beps : dank je ! :kus:
Wakker ben ik he!!!
Inderdaad ja ! Dagje vrij ?
Heerlijk… ik werk maar 24 uur(vaak meer, soms niet) en deze week 24 uur dus!
Kaylo gefeliciteerd.met je verjaardag en nog vele jaren meis…
Antonie…wip gezellig binnen, en klep mee.
Beps…??? Ik snap het niet helemaal maar het zal wel…
Voor de rest iedereen een fijne dag…ikke op kantoor maar wel een heeeeeel kort dagje jippie…
viva : bedankt ! :kus:
ikke ben er ook weer
@ antonie… ga maar eerst rustig die 1e 60 delen lezen en dan kun je weer opnieuw beginnen met deeltje 61 t/m 123…
dit is ons turkse thee uurtje… over ALLES, nix, elkaar, eten, werk, turkije en nog meer… dus welkom
@ kaylo, van harte… ikke ben het niet vergeten en goed dat je geboekt hebt!!
@ beps :kus:
ppffff wat een berichten allemaal… mn hoofd tuimelt ervan
ikke zit klaar… denk dat de wk tickets om 10 uur in de verkoop gaan… moet er al de kippen bij zijn
@ marion, ja ga denk ik morgen toch nog ff naar het koninklijk paleis…
als ik er zin in heb
tis nu koeler, want zonnig en niet zo benauwd… maar ja… op een terrasje zitten in de zon zit er nog niet in… veels te benauwd…
bloemmie : ook bedankt ! :kus:
Goedemorgen dames.
Allereerst KAYLO… van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren toegewenst. :king: Ook een hele fijne dag gewenst en jeetje… wat heb jij al een mooi kado gekregen.
Wat zijn bij jullie de boeken al vroeg dan.
Ik kreeg gister al wel een nieuwsbrief van Coren*** om te kunnen boeken voor 2008. Maar ik wacht nog wel ff tot alles er is.
Ik las het ook van trl. Wat jammer he! Had het haar zo gegund en nu moeten eerst weer zo’n hele bureaucratie door. ![]()
Alle anderen die ook al online zijn en moeten werken… werkse meiden en zie dat je dag weer door komt. Ik strakkies ff werken en dan vanmiddag komt de thuiskapster om ons ff bij te werken. Hi, hi. Zie ik er volgende week ook weer op en toppie uit!
:dag: Nu eerst ff poedelen. :dag:
@ viva, alweer een kort dagje?? lekkerrrrr
@ TRL, wat ontzettend rukkkkkk rukkkk rukkkkkk
vind het erg rot voor jullie, hopelijk kan ie alsnog in maart ofzo komen, voordat ie weer in kusa gaat werken? en als je zaterdag thui komt… ben je er dan de 18e ook bij???
ze zijn al druk bezig, want de kaartverkoop pagina van thialf ligt eruit… shiiiittt
@ roanna, mogguh!! wat ben jij er vroeg bij!! en strax lekker de haartjes doen
ikke ben blonder dan toen ik weg ging, en dat zonder verfje… absoluut geen model, maar komt wel weer als ik in NL ben…
TRL: ***!!! He bah dat vind ik echt zo sneu voor jullie!!! :kus:
Bloem: Nog 30 minuten!! dan kun je je kaartjes bestellen!!!
Kaylo: Happy Birthday…
Pffff… Beps ik ga je ff een mail doorsturen, en dan wil ik heel graag je eerlijke mening!!
x
He Bloemmie…nou maar hopen dat de site er zo weer in komt om te boeken, anders zit je voor niets zo vroeg hierzo…
Vond het echt een baan voor jou gisteren,jammer van vorig jaar, maar nu heb je de goede leeftijd…
roanna en cyn : thx ! :kus:
Het waren wel nog niet de “echte” boeken. Je kon nu wel al online boeken. heeft ie dan maar meteen gedaan ! Ikke happy ! ![]()