Zo, even de mooie foto’s van de hondjes gekeken en moet zeggen… dat ziet er mooi uit. Echt mooie beestjes.
Maargoed, iedereen verder druk zo te zien, ik dus nu ook met lekker even in het sunneke te gaan zitten. :zon02:
Tot laterssss.
Zo, even de mooie foto’s van de hondjes gekeken en moet zeggen… dat ziet er mooi uit. Echt mooie beestjes.
Maargoed, iedereen verder druk zo te zien, ik dus nu ook met lekker even in het sunneke te gaan zitten. :zon02:
Tot laterssss.
@Viva: Ja zekers wel. Ik geef ook hiervoor wel weer een rondje in ADR. ![]()
Nee, ik dacht dat het nu maar tot 60 jaar ( laatste keer voor mij dan) loopt en dan mag/kan het op eigen verzoek.
@ roanna das goed nieuws… maareuhmm :unibrow: was jij dan nog geen 60 dan ![]()
@ cyn als we die tijden hebben, hoe laat zijn we dinsdagnacht dan weer terug? owh echt erg, moet woensdag gewoon werken hahaha
Bloem: 23.50… Ik moet ook s’woensdags weer werken… :crybaby:
Bloem: Helaassssssssssssss :lol: :lol: :lol: al wel. :dag: :dag:
arme Bloem en Cynnie, terug van ADR en dan gelijk de volgende dag al weer werken pfffffff…
Roanna, ge zijt zo oud als ge zich voelt he.
Cyn : al weer helemaal in de running. geen tijgers gezien, wel :zon02:
Beps : thuis werken gaat lekker zo te lezen, mooie foto’s hoor
Toos : Nazar was waardeloos, gelukkig Lionel niet he
Bloem : misschien beetje last van voorjaarsmoeheid. huisje loopt niet weg hoor, gewoon beetje bij beetje
Marion “mag” vakantie betalen
Viva : heeft chocolade ei gehad, lekker he:unibrow:
Roanna : zit al in het zonnetje, uitstrijkje weer ok;)
MK : gelukkig weer een prima nachtrust gehad
Trl : :kus:
Ikke zo ook maar naar huis, veels te lekker weer om te werken:D
tja… zal nog een ‘pickel’ worden hoe ik weer op tijd in brabant kom… :tssk: daar ga ik nog ff overnadenken…
Bloemmie misschien bro of paps???
Raak: ja en ook heel veel regen en onweer!!!
Als iemand alvast een paar foto’s wil zien… zie www.columbusmagazine.nl/reisreporter/cynthia
@Cyn: heerlijke foto’s ben benieuwd naar derest!!!
Zo ik wakker…heb vanalles voorbij zien komen, gewicht, viezemientjes, rekeningen, reistijden, uitslagen van artsen(fijn Roanna!!) en mn aiji als pup op de pagina van de fokker(ja de leukste foto als pupsel!!)
Nu koken, vanaaf met aiji naar trainen(ja daar is ook weer tijd voor) en dan lekker nog een uurtje denk ik slapen. Vannacht de laatste nacht en dan heb ik er 5 overleefd!!!
Heel even snel voor het eten anders kan ik het straks helemaal niet meer bijhouden.
Vanmorgen even een bakkie gedaan bij buuf en vanmiddag flink gesport (thanks Viva ;)) En het vliegtuighotel bekeken. Was gisteren bij Hart van NL geloof ik, heeft iemand het gezien?
@Bloem
Nog steeds niet lekker en krijgt in huis niets gedaan. Troost je, je bent niet de enige. En niet te lang door lopen met die klachten he. Als je het niet vertrouwd toch maar even langs de huisarts.
@Roanna
Gelukkig een goede uitslag. Dat is een borreltje waard he?
@Cyn
Mooie foto’s heb je gemaakt zeg! Prachtig land lijkt me.
Beps: haha ja ik moet er thuis nog even 1400 omdraaien… op volgorde zetten etc etc…
Zal wel even een online foto-albumpje maken… dan kunnen jullie ze zien ![]()
Marion: het is echt een prachtig land!!! Heb er zo van genoten!!!
Alleen wat is Bangkok airport een DRAMA zeg!! hebben ruim 1 uur in de rij gestaan voor de paspoortcontrole… pffff ging zowat van mijn stokje, zo druk en warm… bah!
Ladies tot morgen!!! :dag:
Cynnie wel thuis…
1400 maar??? Hahahaha
Wij hadden er ehhhh ff kijken… 1700 maar dan wel NA alles eruit te hebben gehaald dat er niet uitzag haha(ik geloof iets van 2100 toen we thuis kwamen
Dat viel gelukkig bij ons nogal mee. Hebben wij niet zo ervaren, als het lang was 20 min…
Nu omkleden en wegwezen hihi. Lekker nog even buiten staan
Zo ik uit de tuin, wordt nu veel te koud.
Iedereen al naar bed??
Tja, ik wou ook al zeggen… wat een rust hier. ![]()
Had zelf steeds mail ( jullie niet dan?) en dan weer telefoon. Ik bleef maar bezig.
@Marion: Ik zal even zien waar ik de flessen met lekkers heb en schenk zo nog even wat in.
Daar mag weer op gedronken worden.
@Raak En nog een beetje kunnen ontspannen toen je op tijd naar huis ging?
@Beps: Jij je weer aan het gereed maken voor de nachtdienst, of heb ik het nu verkeerd? ![]()
nee hoor… ik was op team building… en nu ben ik kaduuk… gaap :retard: