@Bloem: Och ja, dat hebbie vandaag nog gezegd. Nu dus weer bekaf, zeg maar. Nou, weer vroeg erin dus en weer even niet de huishouding.
Dat komt van de week nog wel. Ha, ha.
O ja en ik was ook zeker nog wel een half uur wezen scooteren in de vooravond en had nog koffievisite. Nu weet ik weer, waar ik was vanavond.
ppff ja joh… huishouden verstof zo ook wel
alleen die bunnies… die willen strax nog wel een keer een schone bak…
of morgen… ik ga lekker slapen…
truste
Ikke wilde echt meekletsen vanaaf maar werd bezig gehouden op msn:p
welterusten all en tot morgen
Nou ik ben er idd ook weer in mn laatste nachtdienst. Ik heb er dan 5 opzitten en dat is ook echt genoeg. Eigenlijk zou ik nu vrij zijn, maar helaas(of gelukkig haha)
Iedereen heeft zo verlangd naar de zon, en nu ze schijnt kakt iedereen in haha!!
Ik houd me maar vast aan de 63 dgn(64 dgn-8 wkn) die het nu nog duurt voor ik lekker mag gaan nietsen. Dan zit ik ook rond deze tijd hier, typ een afscheid en een tot gauw aan diegenen die gaan volgen en zal dan in de auto stappen om naar schiphol te gaan…(ohhh ik kan niet wachten…)
Morgen/vandaag geen plannen, eerst even slapen en dan meld ik me wel
:dag:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Beps,de laatste nachtdienst erop zitten,ben je nu aantal dagen vrij ?
Roanna,lekker wezen scooteren.
Bloem, geen zin de stofzuigen,alles op zijn tijd he.
Cyn,mooie foto’s .
Marion,hoe gaat het met N haar gezicht ?
Raak,druk geweest op msn.
Fijne dag allemaal
mogguh
nix te melden, dus gauw naar het werk. na het werk auto naar de APK brengen… geen flauw idee hoe of wat… is serieus pas mn 1e keer dat ik dat moet doen… hopelijk valt het mee…
@TRL: nee niet echt. Morgenavond mag ik weer, trouwens tm maandag elke dag op het moment haha. Maar is goed voor het potje, want de weken erna is het HEEEEL STILLLL(qua uren dan…)
Nu zo afsluiten als er geen telefoon meer komt, en een paar uurtjes slapen
Meld me vanmiddag(als ik wakker ben dan)
De :zon02: schijnt al volop hier en dat is in ieder geval een mooi begin van de dag. Goede morgen!!!
Een paar uurtjes naar kantoor vandaag en verder heb ik eigenlijk niet zo veel zinnigs te melden.
@TRL
N is gisteren weer begonnen met werken. Het opgezette gezicht is weg maar ze is nog wel moe van de medicijnen.
Allemaal een fijne dag en geniet van de :zon02: als je de kans er voor hebt!
goedemorgen meiden, ik weer achter mijn bureau
sluit me voor het gemak bij Tlr aan.
Weinig te melden, alleen dat het heel lekker weer is, en dat het hier mega druk is.
Ook vanuit het zuiden een zeer zonnige dag toegewenst aan allen, ga nu nog een stukje zuidelijker, tot strakjes:dag:
Goedemorgen.
Ik zal ook even het weer doorgeven. Een heerlijk zonnetje en als het goed is wordt het vandaag zo’n 24 graden, dus ga het er maar eens op wagen op met het scootertje naar het werk te gaan straks.
Verder komt er bij mij ook niets zinnigs uit momenteel en klamp me even vast aan Beps vakantievooruitzicht, alleen wij dan precies een week later.
:vak01:
@Viva: Zo te lezen wel lekker druk vandaag bij jou. Des te beter maar weer.
Verder iedereen al op, of naar het werk. Dus iedereen werkse weer en Beps…tuste.
Oh, ik hoor net op de radio dat vanaf morgen alles alweer veranderd met het weer, stevige buien in de eerstkomende dagen, met 14 graden. Bah!!!:retard:
Goeiemorgen!!!
Ik vandaag al weer een vrije dag…
Beps: ja ik heb (gelukkig) maar 1400 foto’s haha… Ben blij dat het er niet meer zijn… Van Maleisie hadden we er vorig jaar 2400… pfffff… En bangkok was megadruk… ik denk vanwege het songkran… waardoor ook veel thaise mensen vakantie hebben… En er gingen 3 volle groepen mee naar NL… waarschijnlijk rondreisje ofzo… Goeie tijd nu he… de bollen staan in bloei ![]()
Zo nu wachten op MR. Postman… Dan heb ik weer een lekker telefoontje ![]()
Nou ik ga ff snel douchen!!
:dag:
@ marion wanneer begin je eigenlijk met je 2e baan in de thuiszorg???
@ cyn beetje bijgekomen al?
Bloem: jawel… Kan wel vrij moeilijk mijn bed uitkomen nog… maar dat komt vanzelf wel
Nu een begin maken aan een fotoboek… lekker klusje ![]()
@Cynthia: Je wacht op je nieuwe foon, maar je kon die "oude " toch nog wel gebruiken? Waarop heb ik jou en jij mij dan mee gesmst toen je weer thuis kwam?
Lekker alweer een vrije dag en ook boffen met dit weer. Kun je even aklimatiseren. :unibrow: Nou, geniet ervan.
Oja, ik heb ook al wat foto’s van je bekeken … mooi zeg. Echt heel mooi!
Ik ga er ook zo vandoor en zie jullie vast laters nog wel weer ergens.
Ik had nog een oud toestel thuis liggen… Dus die kon ik wel gebruiken… maar dat is een rotding… Heel snel leeg enzo… De telefoon die ik mee had naar Thailand… en dus in het water is beland doet niks meer :(… En in Thailand heb ik de telefoon van mijn pa gebruikt ![]()
Meiden willen jullie trouwens jullie mob nummer naar mijn pben? Aangezien de nummers in mijn tel opgeslagen stonden en niet op mijn simkaart ben ik bijna alles kwijt… Alleen Beps&Roanna heb ik nog… :crybaby:
Thanks!