TTT deeltje 118

Toos ja soms begrijp je dan niet he.

Zo ik weer klaar voor vandaag…lekker naar huis en het zonnetje in…

@Viva: Snap er geen bal van, maar goed het zij zo. Het is verkocht, dat is het belangrijkste.
Geniet van de :zon02: vandaag. Ik ga de toko even stofzwieperen en dweilen. Dus tot latersss

iedereen druk in de weer…

voel me ff niet zo happy… probeer al tijden iets te doen in huis maar het lukt maar niet… heb er echt de puf niet voor… beetje 'voorjaars’moeheid…

:ninja: druk!

Goedemiddag all, ga na de lunch ff bijlezen en reageren. Probeer allemaal maar te genieten van het :zon02:

Bloemmie je zit er tegenaan te hikken, iedere dag een half uurtje en dan kom je er ook meis.

Viva: heb jij naar ADR ook die tijd van 17.00 uur???

nee Cynnie heb omgeboekt naar neckervrouw…5.15 uur, had bij Box wel die buttijd. Maar kon hem binnen 24 uur nog kosteloos annuleren.

ik zou dan bij Box met pegasus terug en dan al om 10.00 uur landen op schiphol, nu vertrek ik om 10.40 uur uit Bodrum

jullie wel??

ik weet het viva, maar lukt gewoon niet… voel me niet echt goed… misschien moet ik binnenkort maar eens een viezemienespuitje halen of begint het effect van het stoppen met die medicijnen nu pas op te treden… ik weet t niet…

@ cyn druk? op kantoor? rustig aan he?! je bent net terug van vakaaansie

Bloem je kunt ook naar de drogist voor zo’n vitaminepreparaat die je weer wat energie geeft.

of gewoon een dikke voorjaarsdip…dat kan natuurlijk ook, en als je het niet vertrouwd, gewoon even langs de ha.

Viva: ja heen om 16.55… maar terug om 21.40 ofzo ( onder voorbehoudt) :wink:
Bloem: ja druk op kantoor ja… haha is wel lekker om weer in het ritme te komen na 3 weekjes… :wink:

Cyn waar zijn de foto’s met de tijgers???

Ik ben niet naar de tijgers geweest… Het was zulk mooi weer… Ben lekker aan het zwembad gaan liggen :wink:

Goedenmiddag.

@Cynthia: Leuk kind. Ook meegenomen van daar? :wink:

@Bloem: Och jee, een voorjaarsdipje. Dat is heel goed mogelijk. Ach, je doet gewoon het huis, wanneer het je uitkomt en je zin hebt. Het zal heus niet meteen versmeren, neem ik aan. Nou, sterkte ermee.

@MK: Oh, gelukkig nu wel goed geslapen en de schade hopenlijk al ingehaald.

Jullie hebben het allemaal over vliegtijden… waar gaan jullie heen dan? :stuck_out_tongue:

Nou, verder heb ik even niets te melden… nouja, heb tussen de middag even de HA gebelt over de uitslag van dat uitstrijkje van laatst en gelukkig… alles goed.

hihihi…geen poezenkind dus.

Nou, verder heb ik even niets te melden… nouja, heb tussen de middag even de HA gebelt over de uitslag van dat uitstrijkje van laatst en gelukkig… alles goed.

daar nemen we een borrel op Roanna…gefeliciteerd…je weet het maar nooit nietwaar, kan maar weer gebeurd zijn voor 5 jaar.