TTT deeltje 118

ellow ladies…
weer gesport… en ben moe… erg moe… bedje… zucht…

@ marion owh fijn dat J een plek heeft. gaat hij daar dan nu vanaf sept naartoe?!
@ beps succes/sterkte? misschien kun je ff gaan taggen/ sterretjes/ opschonen :wink: of gewoon eieren rapen…

ik ga zo ff een soeppie in de pan fl*** en voor pampus op de bank liggen denk ik…
voel me net zo’n zombie… wezenloze blik…

@Bloem: Ook nodig aan vakantie toe zeker he? >>>

Ik ga zo ff koffie maken ( wie wil? ), maar moet nog ff wachten, want het vloertje is nog nat.

Laterssssss.

hi dames !!!

kom ook nog even op een vluggertje (even een foutje rechttrekken …).
Had ergens gepost (weet niet meer waar ???) dat we terugkwamen van ADR en dat de bevalling van de schoondochter dus voorzien was op 4 augustus … Ik met mijn domme verstand dacht toen zo maar even dat wij terugkwamen 30 juli (niet dus …:hihi:) en dat we niet te laat zouden zijn… Was het maar waar (van die 30 juli dus … :vak02:).
Zie dat ik verder een hoop bij te lezen heb; Ga het zeker proberen, maar mis nu de fut. Net gedaan met “kuizen” (Beppie …), kuisen dus. Even op adem komen…
Weet niet wat zo allemaal gebeurt en gezegd is hier, dus ga zeker mijn best doen …

Hallo allemaal,

Meld me voor vanavond even af…ga zo van start met een cursus (online), dus hoef er niet de deur voor uit, hahahahahaha.
Wens jullie allemaal een fijne avond, welterusten voor strakkies en natuurlijk een GEZOND WEER OP.

Hasta mañana :dag::dag::dag:

@viva en roanna
Van harte met jullie schoondochters.

@toos
Balen voor je dochter.

@marion
Goed dat je je schoonzus gaat bellen.

Kletsen kunnen jullie wel hoor : zit nog maar aan blz 34 om bij te lezen …

oma Carla : ook volgens mij welkom hier hoor ! Was er niet zo erg veel de laatste tijd, maar dat komt nog wel ! Jij bent dus 1 dag voor ons in ADR, dus al zeker kennis gemaakt met Beps en haar ventje en haar ouders.
En wat een heerlijke “moppies” hebben jullie trouwens !

Jac : Was ook even schrikken van papa. Wens jullie heel veel sterkte, en nu jij nog je goed verzorgen hé !

Toos : SLIPPERS !!! Haha !!! Hadden we vorig jaar ook over … vond geen enkel geschikt model voor mijn “elegante” voetjes !! Maar de “onze” (weet je wel) gaan gewoon terug mee hihi !!

Raak : ik ben ook nog hier als Belgsken hoor :kus:

En verder nog maar even verderlezen …

@Bloemmie: Gaat hier niet lukken, en eieren rapen al helemaal niet(is een download spel!) Maar goed… nog een uurtje…

goeie viva !!

@ beps… och… dan verveel je je vast wel heel erg…

ik heb ‘even’ uitgebreid gedouched… volgens mij was het water op in heel het huizenblok :stuck_out_tongue: hahaha
nu helemaal rosig… bank…

Beppie : wou toch jou en je hubbie toch nog even feliciteren hoor ! Als ik dat tikkertje zie … niet mis en een hele mooie prestatie voor jullie beiden
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/0-1bloemoranje.gif

@Kaylo Thanks…

@Bloemmie: Ja verschrikkelijk. Nu heb ik een online site gevonden waar je je spelletjes ook opslaat zeg maar. En dat ik ook nog een soort van nadenken moet! Anders zou ik erg gestoord worden(ben ik al, maar nog ergerderder zeg maar wel ongeveer zo een beetje…pfff GESTOORD BEN IK ERVAN AL…)

Ach nog 10 min en dan naar huis…meld me wel weer
Toedelsss

doeiii bepsie :dag: ik vond die site van funnygames vrij handig… lekker heel de dag sudokaatjes doen…

heb de bank niet gered… ben aan het shoppen :stuck_out_tongue: ben je altijd helemaal enthousiast en dan krijg je het thuis en dan denk …???

Ik nu op wellgames.nl(.com??) ook grappige dingen…

Oke shop ze ik ga naar bed. Morgen om 7 uur al beginnen…

@SGR
TE zware kost voor het moment, ik heb er lekker overheen gelezen.

@Roanna
De ramen blinken weer, goed gewerkt! En … kokkie mooi laten zuigen hoor als hij daar zo knap in is. De volgende keer dat ie weer verstopt is geen gepruts meer maar een nieuw filtertje uit de kast erin.

@OmaCarla
Online aan het cursussen vandaag. Wat zal jij geleerd worden!

@Cyn
Vrije dag morgen. Geniet er van, gaat mooi weer worden dacht ik zo. Nog plannen?

@Bloem
Gesport vandaag, ging het goed met het knietje? Nu totall loss, maar rustig aan vanavond he!
Klopt, J gaat in september daar beginnen en hij vindt het helemaal te gek.

@Kaylo
:dag: Het verdwaalde schaap ook weer terecht. Hoe is het met ventje? Knapt hij al wat op? Niet teveel in de watten leggen he, mannen raken te snel verwend.

@Beps
Nieuwe sites gevonden met spelletjes. Is het gedaan op de boerderie nu?

En nu de stand van zaken hier. Ik heb schoonzus even aan de telefoon gehad. Helaas vanuit het ziekenhuis. Vanmiddag moest ze op controle bij de psychiater en van daaruit is ze naar het ziekenhuis gebracht. Een echt gesprek kon je het niet noemen, gepraat van mij … stilte van haar en af en toe een ja of nee. Maar ze weet in ieder geval dat ik aan haar denk, met haar meeleef en trots op haar ben dat ze haar medicijnen ingenomen heeft (vertelde zwager me). En nu maar hopen dat ze snel weer op knapt.

@Marion: Oh meid, wat erg dan weer voor haar en het gezin. Wat je zegt, je hebt in ieder geval weer je belangstelling en medeleven getoond. De rest moet ze toch weer zelf doen.

De vrouw van mijn broer heeft ook jaren dergelijke klachten gehad en eigelijk nog ( manisch depressief) toen de kids zo klein waren. Gelukkig woonden ze toen bij mijn ouders in de buurt en hebben dat gezin toen heel veel opgevangen. Het gaat eigenlijk nu goed met haar, zolang ze maar haar juiste medicatie inneemt, waar ze ook nooit meer van af komt. Alleen heeft ze met haar oudste dochter een heel stroef kontakt, omdat zij nu durft te zeggen, dat ze vroeger "nooit’ een moeder hebben gehad.

Fijn gevoel ook voor jou, dat J. het een goede school vind en er zin in heeft.

Enneh… ik zal eraan denken als ik weer ga zuigen hoor!!! Als tie het niet doet… ff de filter nazien. :stuck_out_tongue:

Goede avond, ikke weer terug uit de stoel, heerlijk:smile:
Bloem : aan het inkopen, suc6 meisje
Beps : gewerkt maar niet veel te doen gehad dus nieuwe site gevonden
Marion : C begint op nieuwe school, fijn idee he. Schoonzus toch in ziekenhuis, hoop dat ze snel opknapt, zeker na wat opbeurende woordjes van jou, zal haar best goedgedaan hebben hoor
Cyn : Delphin palace, denk juiste keuze he ? jij fijne dag morgen
Roanna : ruzie met de stofzuiger en veeeeel gezeemd.proficiat met schoondochter, maarre kan helaas niet naar dr feestje
Viva : naar schoondochter op visite, proficiat en fijne avond
Kaylo : kwam even foutje rechtzetten, gelukkig ben ik niet meer de enige Belg hier :stuck_out_tongue:
MK : ook nog op de thee geweest, nog steeds druk ?
Toos : niet leuk voor je dochter zeg, hoop dat het in orde komt
Oma Carla : lekker aan de studie met een heerlijk kopje koffie bij de hand, suc6 hoor
Trl : ja kom binnenkort wel een daagje naar de veluwe hoor

@Raak: Wat kan jij goed onthouden zeg. Ik doe het je niet na. :thumbsup: :lol:

Dochter nu ook onder de pannen in Turkije. Geweldig!! Gaat ze gelijk met jou dan of later?

@Bloem: Wat hebbie besteld dan, of wil je nog bestellen? Kleding ofzo?

ja kleding idd. broeken, en hempies en een vest en weet ik veel allemaal nog meer…
t was een duizelingwekkend bedrag maar stuur alles wel terug als het niet goed is. zat 1 heeeeel leuk shirt bij, dus ik hoop echt dat ie past, net zo leuk is in het echt EN mij goed staat…
3/4 en 7/8 broeken (spijker, wit en zwart) dus hopelijk binnenkort ff passen…

die schoenen/ slippers komen later nog wel een keer (of niet)

@ raak, goeie update :thumbsup: alles goed daaro?
@ marion, dus toch naar het ziekenhuis maar wel al aan de medicijnen… gaat de goede kant dus op. ze zijn er op tijd bij en hebben het al een x meegemaakt… dan trek je denk ik eerder de grens… jij kunt tenminste jezelf weer in de spiegel aankijken :wink:
@ roanna, al uitgezogen!?!

ikke ga slapen, truste!

@Bloem: Oh… zo te lezen allemaal leuke dingen besteld dus. Nu maar hopen dat het past.

Enneh… voorlopig ga ik zeer zeker niet meer zuigen. :frown:

Weltrusten voor allen die slapen gaan.