Roanna : jaja af en toe willen die grijze hersencellen nog weleens actief worden ![]()
Nee, dochter heeft 2 kids en gaat 4 juli met nieuwe vriend, maar toch weer naar Antalya
Bloem : dank je, ja hoor alles ok, zelfs de auto is sinds gisteren weer gemaakt dus kunnen open gaan rijden het weekend. Hoop dat al je kleren leuk staan, is altijd ff afwachten he
Enne ik ga nog niet naar bed hoor
@Roanna
Juist, dat zeg je goed. Het gaat goed zolang ze maar de juiste medicatie in neemt. Jammer dat de rest dat niet onder ogen wil zien.
@Raak
In denk eerlijk gezegd niet dat mijn woorden tot haar door dringen op het moment. Daar is ze nu te ver voor weg. Maar zwager was erbij en hij kan wel een oppepper gebruiken nu.
@Bloem
Flink geshopt dus er zal vast wel iets passen. En dat MOET dan het leuke shirt zijn.
@Raak
O heerlijk, rond rijden met een open dak!!! Ik zie je al helemaal zitten ![]()
Marion : is niet leuk ook voor je zwager he, zijn zware tijden en hij zit ook met de kids. Hoop voor haar dat de medicijnen aanslaan
@Raak: Welnee de oudjes gaan nog niet naar bed. :lol: Heb P & W opstaan en nu toch maar zo langzamerhand naar boven.
Wat leuk dan voor je dochter he. Lekker een vakantie geboekt dus.
@Marion: Ik denk dat je al naar bed bent, maar wou nog even zeggen dat mijn schoonzus daar litium of zoiets voor heeft en dat helpt haar dusdanig, dat ze goed funtioneerd met zo af en toe ups en downs. Plus… ze zit nog met die ingekapselde longkanker, maar dat is momenteel ook rustig.
@Raak: Ik kijk de rest boven wel ff af. Groetjes aan je hubs van mij hoor!
Truste. :kus: :slapen:
Roanna : sorry, zat weer ff op msn te l.llen. Jij ook groetjes aan kokkie van thuis en hubs en ik zeggen :slapen: lekker en tot morgen
Denk dat iedereen naar bed is dus ik ga ook maar afsluiten P&W is afgelopen, nu het nieuws kijken en dan lekker mijn bedje in :dag:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Bloem,lekker geshopt,hoop dat het allemaal is wat je ervan verwacht.
Raak,dochter ook lekker op vakantie.
Beps,geniet van je vrije dagen.
Marion,fijn dat J het zo goed doet.
Roanna,nog gefeliciteerd met je dochter.
Hoe zou het met oma Miere zijn,al een tijd niet meer gezien hier.
Fijne dag allemaal
Zo ik zit op mn werk, tot 17 uur vandaag…
en dan VRIJ!!!
Tot straks…
mogguh ladies
@ beps werk ze
en de rest natuurlijk ook werkze…
owh… tis al snel de 28e!! lekker op vakantie marion…
ik ga ook zo maar richting werk…nog 1 dagje en dan weekend!
goedemorgen ladies…
Vrijdag…dus programma afwerken.
Beps werkse, zal wennen zijn een lange dag op kantoor, na al die gebroken diensten.
Bloemmie aan het shoppen geweest altijd afwachten hoe het er in het echt uitziet.
Damber gisteren van bon pr*x ook een bestelling binnen, dat was van goede kwaliteit en zag er leuk uit strandjurkjes.
Tlr, jij een halve dag vandaag en dan lekker genieten met C.
Marion toch even schoonzus gebeld, en even met haar gespoken voor jezelf dus even een wat rustiger gevoel.
Raak aan de kwebbel op msn.
Cynnie vandaag vrij geloof ik.
Roanna boven de kd vandaag.
Toos aan de Crock?
en toen was het helemaal grijs van boven, ik weet het niet meer.
Goede morgen … de :zon02: schijnt al weer lekker hier! Een goed begin van de dag he?
Zo meteen even aan het werk en vanmiddag heb ik de introductie van de thuiszorg, samen met de andere nieuwe. Ik ben benieuwd naar mijn nieuwe collega’s.
@TRL
Ik denk dat oma Miertje te druk is met het kleintje.
@Beps
Een hele dag vandaag. Tellen de uren lekker door he.
@Bloem
Ja, het schiet al lekker op he :unibrow:
@Viva
Damber leuke jurkjes gescoord. Loopt ze er up-to-date bij in ADR!! Een hele rij met Ali’s achter haar aan ![]()
Marion, ik zie de optocht al gaan hahahaha.
en jij intro bij de thuiszorg…fijne dag.
@Viva
Ik zag het ook al helemaal voor me.
Nou meiden … nog ff doorkletsen dan zijn jullie bevallen als ik afgewerkt ben.
Goedemorgen, al een aantal mooie updates gegeven, sluit ik me even bij aan. Hier een lekkere zonnige dag. Straks komt vriendin me ophalen, gaan we lekker terrasje doen en uit eten in Schiedam, dus dat wordt filerijden vrees ik
Goodmorning all.
@Viva: Daar bestel ik ook regelmatig wat, samen met een kennis van mij. Gister kreeg ik via de mail nog een bon van hun a €3, voor een volgende bestelling, omdat we de laatste spullen allemaal gehouden hadden en niets hadden teruggestuurd. Toch een aardige geste, nietwaar? Ik heb daar die tankini ook vandaan, die ik laatst hier ergens op TTT gezet had. ![]()
@Marion: Oh, spannend vandaag. Lijkt me wel leuk. Weet je een beetje met wie en wat enzo. Veel succes hoor. Wij hadden gister ook zo’n groep “nieuwelingen” van Sode*o, die ook zo’n dag hadden en bij ons mochten lunchen.
@Raak: Geen excuus hoor. Ik zat zelf ook de hele tijd op MSN gisteravond en bij het zoekplaatje. :zon02: Ha, ha.
@TRL: Mijn schoondochter was jarig geweest, maarja… wat maakt het uit. Voor jou :kus:.
@Bloem en Beps. al druk aan en op het werk. Meiden… werkse. Nog 1 dag en dan een poosje vrij.
Ja, ja, de koningin komt volgende week hier. Dus ga zo ff verder met poetsen, je weet maar nooit he? We krijgen trouwens dinsdag van CB allemaal zo’n oranje hoedje van die reklame die momenteel weer volop op tv de zien is. Nou, ben je lekker mee dan. :vak02:
Oh ja, ik heb vanmiddag weer dat personeelsuitje met onze eigen groep en gaan dan naar een workshop van een oud collega van ons die nu een eigen kookstudio heeft. Dus… ik en koken??? :so: :so: Nouja, we zien wel, voor de rest is het vaak toch alleen maar lol trappen.
We zijn er al bijna he? :dag:
hihi
@ roanna, gewoon kokkie meenemen
die kookt wel haah
@ marion succes bij het inwerken! hopelijk zijn ze allemaal lief en aardig voor jou
Marion,succes vandaag.
Roanna,sorry nog gefeliciteerd met schoondochter dan.
Viva,weer aan de poets.
Raak,veel plezier in schiedam.
Heb een onrustig gevoel in me,onbehaaglijk,weet dat ik het eruit moet gooien,maar gaat niet.