TTT deeltje 118

Toedels meiden ik ben er weer klaar mee.,…,

Nu mn broodjes klaar maken om naar t werk te gaan

Zo ik weer terug van paps hij was idd in een goede bui.

Ik had voor portugal een automatische incasso getekend, zou 16 april afgeschreven worden…was er van de week nog niet af…vandaag wel. Dus dat is nummer 1 betaald:smile:. Vandaag bevestiging van neckervrouwtje binnen voor ADR betalen 266 nu en voor 9 mei de rest. Betaal de hele boel morgen wel. Dat is dan nummer 2 betaald:p.
Nummer 3 moet voor 4 juli dus die mag nog even wachten:chin:.

Bloem bij hunckermaller heel veel bh’s 50% korting.

x

Viva: hoeft ook niet… heb mijn stukje ook weggehaald, daarom snap je het waarschijnlijk niet… :wink:

Zoooooo, ben de hele morgen bezig geweest met boeken naar Turkije voor dochter, jeetje die doet er lang over maar met behulp van onze Cynnie, waarvoor mijn dank:kus:heeft ze nu ook geboekt. Naar Antalya>>>
Daar ging mijn tijd dus weer :stuck_out_tongue:

Raak: graag gedaan… Welke is het geworden?

Goedenmiddag all.

Ik heb alles bijgelezen en snap 'm ook niet Viva en ach… we hoeven ook niet alles te weten toch. Zal vast om een grapje gaan. Kan me niet indenken, dat er hier trammelant is.

@Carla: Het is voor ons de 2e keer ADR en de 6e keer Turkije. Hiervoor gingen we altijd naar Spanje incl. de eilanden en gaan dat vast en zeker nog wel weer eens doen. Misschien als last minute ofzo. Portugal ook 1 x geweest en was ook echt de moeite waard.

Als jullie allemaal al gaan betalen, zal ik dat ook maar even gaan doen.:stuck_out_tongue:

Ik ga nu even hier beneden de ramen zemen. Mijn nicht komt zaterdag hier om ons op te halen om naar L’stad te gaan en die is zo helder van haar zelf, dat ik even niet achter wil blijven. Wil het er ook even netjes uit hebben zien. Ha, ha. :stuck_out_tongue:

Ik blijf op de meeleesstand. :dag:

Roanna: zeemse!

Beps :kus:

Roanna…aan de zeem…tja met zo’n heldere tante kun je niet achterblijven.

Cyn druk geweest voor de dochter van Raak

Raak dochter ook lekker naar turkije>>>

Cyn waar is je ticker???

Op vakantie :wink:

Pffffffffff…wat een gedoe om dat betalen :o:o
Officieel is het gewoon 6 weken voor vertrek, geen dag eerder en geen dag later…dus dat ge-OH van 7 weken of langer kunnen jullie rustig naast je neerleggen.
Vind persoonlijk die 6 weken al erg lang en zou het heel normaal vinden om pas te betalen na ontvangst van de tickets. Misschien worden ze daar dan eindelijk ook eens wat sneller mee. Heb het al meegemaakt dat ze 1 dag voor vertrek ineens per koerier hier bezorgd moesten worden. Wist dus tot aan dat moment geen vertrektijd, helemaal niks. Beetje boel lastig als je taxi naar Schiphol moet bestellen.
Aan de andere kant is ons vaste reisbureau hier altijd heel soepel geweest als we eens wat later waren met betalen. Zij kenden ons goed en als ik het uitlegde was er geen enkel probleem.

Maar goed, het geld is er, zal dus voor 27 april (zoals gevraagd) betalen. Ook wel een fijn idee als het allemaal betaald is.

Wat gaan jullie eten vanavond ? Wij: kabeljauwfilet met mosterdsaus, gekookte krieltjes en jonge worteltjes :smile::smile:

hier filetrollade met snijboontjes en gekookte aardappels…

en zou het heel normaal vinden om pas te betalen na ontvangst van de tickets.

zou niet verkeerd zijn, als je bedenkt dat de touroperators pas betalen 6 weken nadat jij thuis komt.
Dat wist ik ook niet tot dat we op vakantie waren en te maken kregen dat de touroperator failliet ging. SGR heeft toen alles voor ons betaald, ik hoorde toen dan ze alles achteraf pas betalen.

OmaCarla: helaas werkt het niet om pas te betalen als de tickets er zijn… Reisburo’s dienen namelijk het bedrag ook (4-6 weken) al eerder te betalen aan de reisorganisaties… En niet erg netjes dat de tickets per koerier 1 dag voor vertrek moesten komen… :frowning:

Zo ik meld me af voor vandaag, ga hier nog even wat doen, en achter de pannen. Dan vanavond naar schoondochter…zoon is er niet die zit voor een oefening in Duitsland,bij de poolse grens…
Voor iedereen eetse, werkse en geniet van een lekkere avond.

Viva: ook namens mij nog gefeliciteerd en fijne avond!!! :dag:

@ viva grappig, man van collega hier zit ook aan de poolse grens (of was daar vorige week geloof ik)

ik snap em ff niet met de x jes en de rondjes… gaan we boterkaaseneieren spelen? zal wel wat gemist hebben… moest werken he :stuck_out_tongue:

Even tussen door. Bij Vaya.nl hoef je je hele reis pas 4 weken voor vertrek te betalen incl. de ann. verz. Hebben wij al 2 x zo gedaan. Kijk, betalen moet je toch, maar vind dit wel zo redelijk zoals Vaya het doet en soms ook D-reizen.

@Viva: Niet mijn tante komt, maar mijn nichtje even oud al ik. Waren altijd onze Spanjevrienden, maar door omstandigheden hunnerzijds, even niet meer.

Ga even verder met zemen. Bijna klaar. Maar nie heus. :dag:

Ja Cyn…helaas komt dit soort zaken toch nog te vaak voor. Niet elk reisbureau is ook per definitie een goed reisbureau helaas.
En wel of geen SGR/ANVR zegt tegenwoordig ook al niet veel meer.
Heb toen op TV dat programma gevolgd vorig jaar, waarin die ??? (kan even niet meer op zijn naam komen) langs diverse accomodaties in het buitenland ging vanwege wantoestanden die daar gemeld waren. Pfffffffff…heb dingen voorbij zien komen, en van zgn. gerenommeerde touroperators:unibrow:
Neem aan dat jij daar ook weleens mee te maken krijgt, klachten van mensen die zijn teruggekomen van een volledig “verpeste” vakantie.