TTT deeltje 118

JAAHAAAA WIJ GAAN!!!(vakantie betaald…)

@Bloem:
Nee, wordt de 1e keer ADR voor ons, 4e keer Turkije :zon02::zon02:

Ik ben ook weer bij gelezen. Hij gaat weer goed vandaag.
Nu even snel een boterham en de douche in want we moeten om 13.00 uur op de nieuwe school van J zijn. Hun bevindingen over zijn 2 dagen daar op school. Ik ben benieuwd.

En dan ga ik straks rustig op jullie allemaal reageren.

Ik ga ook!! Heb mijn vakantie ook betaald haha :wink:

@Carla: Voor ons 1ste ADR, 25 ste turkije ofzo… haha maar niet verslaafd hoor haha

Ook maar eens een andere afvalticker gemaakt…(ik sta zo verschrikkelijk vast!!! Kom niet van die 111-112 af!!)

Beppie: misschien helpt het wel zo’n nieuwe!!!

Ik weet waardoor het ‘komt’…gewoon omdat het nu niet meer zo snel gaat. Maar het gaat nog steeds. En ik vind onszelf nog steeds knapperts. Begonnen half november(nu dus zeg maar 5 mnd) en hubbie is 23 kg kwijt en ikke dus bijna 18… netjes hoor, blijf ik vinden

Marion,ben benieuwd wat ze zeggen over J op zijn nieuwe school.

Beps,knap hoor,ik in 4 maanden 20 kilo kwijt,maar was voor mij wat makkelijker he

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

,nu die laatste kilootjes nog.

Beps: is ook echt top!!

Meiden als er iemand de gratis mini-kaartjes van de Bruna heeft… en er niks mee doet… zou ik deze dan mogen?? Ik vind ze namelijk helemaal geweldig! :biggrin:

@ marion, spannend hoor… denk dat ze hem zo aannemen lijkt me :smiley:

@ cyn hoefde toch nog nie te betalen??

Steeds vaker zie je dat ze vragen 7 wkn vtv te betalen. Ivm de overmaakperiode ed. Dus jullie ook eind vd week officieel. Maar ach, dagje eerder of later…

Bloem: jij niet!!! maar ik had het geld al klaar staan :wink:

Beps: officieel is het voor de ANVR-voorwaarden 6 weken voor vertrek. Vind het raar dat er reisburo’s zijn die 7 weken hanteren…

En bij mijn eigen boeking kan ik altijd later betalen… en ook mijn reisgenoten :wink:

Ze zijn er wel die nog langer hanteren. Ik heb hier in de buurt al 8 weken gehoord.
Ons reisbureau zegt: zet de betaling 7 wkn van te voren klaar, de bank neemt 3-5 werkdagen om het op de rekening van de ontvanger te krijgen!(maar als je het betaald als de tickets er zijn, is het ook goed verteld de knul daar altijd!)

Wel vreemd… volgens de ANVR-voorwaarden mag dat officieel niet eens…

Raak: verzonden hoor!!!

Alles mag, jij betaald toch ook eerder. Als velen dat doen, gaan ze vanzelf de tijden naar voren schuiven!!!(ik betaalde altijd 3-4 wkn vtv! nu wilde mn ouders dat ik NU betaalde, het had nl gister al gemoeten :retard:)

@ cyn gelukkig… want heb het geld nu niet hahaha
@ beps, das echt de grootste onzin! als ik vandaag per internetbankieren 10duzend pleuries naar jou overmaak, dan heb je het vandaag ook…
er zijn alleen nog steeds mensen die het per post versturen, de postbank pakt nog een dag extra ennnnn niet onbelangrijk!! het reisburo kijk misschien maar 1x per dag naar de bank…

ach maakt ook allemaal niet uit… jullie betalen lekker of hebben al betaald.