@ marion jij weer lekker verwend. zou ik ook wel een keer willen… mn huid ziet er niet uit…
maar goed… moeilijk dat van je nicht. erg vervelend voor haar, maar is er echt iets wat jij daarin kunt doen?! ik zou zeggen, even afstand houden…
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Goede morgen … een bakkie, boterhammetje en daar hoort ook WW bij he!
Schoonzus. Tja, is er iets wat ik zou kunnen doen? Ik weet het niet, ze zei een poos geleden dat ze altijd goed met me kon praten en veel steun aan me had als ze het moeilijk had. Ze had nu haar medicijnen afgebouwd en weigert ze op het moment in te nemen. Als ik zou kunnen bereiken dat ze die weer in neemt kan mss een opname voorkomen worden. Er lopen wel 2 kids rond, ik moet er niet aan denken wat dat weer voor impact op die kleintjes heeft als ze er straks weer een maand niet is. En over 2.5 week doet de jongste de communie. Zo zielig als mams daar niet bij is. Ik vind het zoooo egoistisch als ik niets van me laat horen. Maar goed, eerst straks maar eens informeren bij m’n ‘schoonouders’ hoe het gisteren gegaan is allemaal.
@Bloem
Ook zin in een verwenbeurt. Toch best een redelijk bedrag maar je mag jezelf ook wel eens verwennen toch? Of anders nu zelf een maskertje doen en dan ga je lekker net voordat je naar ADR gaat.
@Viva
Als 1e gefeliciteerd met je schoondochter. Lekker jong nog zeg!
Naar paps vandaag. Misschien is hij in een opperbeste stemming nu hij een vriendin heeft. Lijkt me moeilijk voor je en verwarrend omdat ze ook nog dezelfde naam heeft als je moeder.
Zo ik net al een klant voor Oost-Turkije… altijd leuk
Bloem: 50 first dates is inderdaad leuk!! Ik heb hem op dvd… Vind de woensdagavond-films op RTL5 meestal super!!! Die van vorige week was ook wel aardig
Marion: jeetje het houdt niet op :kus: Alvast maar lekker aan Turkije denken!!!
Nou ik dus alleen vandaag… Geen idee hoe ik me tijd vol ga maken… maar dat zien we dan wel
Ohh een gezichtsbehandeling…nee gaat ook hier niet lukken helaas…
@Marion: Doe dat waardoor je jezelf in de spiegel kan blijven aankijken! En dat als er iets fout gaat daar, jij jezelf niets gaat verwijten…dat is het enige wat belangrijk is!!!
En ohhh nog een kleine week…ben JALOERSSSSS
Goeiemorgen,
Vandaag weer een crockdag, straks eerst naar mien dobbelsteen voor een shot viezemienen, kan ik er weer tegen tot volgende week @Marion: Doe wat jij denkt wat goed is en vergeet niet om aan jezelf te denken:kus: @Cyn: In je uppie vandaag, hopen maar dat je niet met je duimen hoeft te draaien vandaag @Bloem: Je kunt ook een lekker maskertje halen bij de drogist, het is geen echte gezichtsbehandeling maar wel lekker @Viva: Succes bij paps, wie weet is hij wel in een goeie stemming vandaag.
Gefeliciteerd met je schoondochter
Marion,:kus:moeilijke dingen altijd maar zoals de meeste zeggen doe waar jij je goed bij voelt,en als jij ervoor kan zorgen dat ze de medicijnen gaat nemen is dat toch al een hele stap.
Cyn,lekker als je zulke snelle beslissers heb.
Carla,succes met psp-en
Toos,crock ze weer vandaag.
Bloem,nog veel te doen dus om vakantie gardarobe klaar te hebben.
Viva,naar paps,hoop voor je dat hij nog steeds in een goede stemming is.En gefeliciteerd met je schoondochter.