@Marion: Ik sluit me mij de rest qua adviezen aan, maar misschien op een en subtiele manier toch even aandacht er aan geven, zodat ze misschien toch weer, aan de voor haar zo nodige medicijnen gaat. Meer kan je ook niet doen. Je hebt momenteel ook zelf het een en ander aan je hoofd. Nou, alle wijsheid hoor meid! :kus:
Ik heb net de hele tijd met een stofzuiger zitten pulken. Ik dacht al, hij zuigt niet goed. (Tja, ik zuig ook eigenlijk haast nooit, doet mijn kokkie meestal) en wat blijkt… zit die filter helemaal verstopt en vol stof en troep. Kon ik dat eerst weer schoonmaken. Bah!!!
Oh, ik dacht dat PSPen iets met een politieke partij te maken had. Niet dus? Ha, ha.
Nou, ik drink ff mijn bakkie leeg en dan ga ik weer richting de rotonde en wens iedereen een fijne (werk) dag verder.
@Beps: Jij nog ff genieten van je vrije dag. :zon02:
Sorry ladies als ik nu niet zo veel meekwek nog, maar er ontgaat me een heleboel.
Jullie kennen elkaar al zo goed dat het voor mij heel moeilijk is/wordt om daaraan meteen lekker mee te kunnen doen.
Ik doe mijn best :vak02:
Crocken= werken op de wereldberomde crocks en aangezien Toos in de zorg werkt, loopt zij heerlijk op felgekleurde crocks haar werk te doen, evenals vele collega’s.
@Carla: Zo zijn we bijna allemaal begonnen. Gewoon meekletsen en de rest komt vanzelf @Cyn: Goed begin van de dag. Merken jullie iets van de crisis? Dochter werkt op stedenreizen bij een reisorganisatie en daar hebben ze deeltijdww voor aangevraagd en het is nog maar de vraag of ze het gaan redden. Snap het ook wel, stedenreisjes zijn best duur en dat is toch het eerste wat mensen gaan laten
Weet iemand toevallig wanneer ADR open is gegaan ? Kijk iedere keer op Vakantiereiswijzer en Zoover om te zien of er alle nieuwe reacties en/of foto’s zijn, maar … nog niks dus.
@ tickers… het zijn allemaal tickers en ik zie vaak aan de handtekening en manier van schrijven wie wat schrijft… dus met allemaal zo;n felle balk onderin zie ik t verschil nie meer…
maar goed, nevermind
@ cyn wat een rare landen heb jij nog bovenaan je lijstje staan.
ik bedoel, berlijn en kopenhagen zijn leuk, maar stockholm en barca echt wel leuker… maar goed, daarom is het jouw persoonlijke lijstje
en 5 jongens aan de balie… gezellig