Nou en daar zit ik dan in mn uppie… Tv niets aan, vanaaf nog lekker vrij, morgenavond werken, en vrijdag van 7-17 uur…(ja overdag eens, ook lekker) en dan vrij t/m WOENSDAG!!!
Ik ben ook bij die varkensspaarders geweest, waren op zich prima, maar het duurde van 1 bril gewoon VIER MAANDEN voor hij binnen was…
Nu dus bij de Paarl man… en ook met zonnebril op sterkte gratis(voor veraf) mn gewone bril krijgt zo een stukje ingeslepen waardoor ik lezen kan(en wat je ook gewoon ziet!)…jammer dan, niet mooi, maar wel voor mij het beste, anders moet ik maat jampot(qua grote) nemen om EN een groot leesdeel, EN een groot kijkdeel te hebben…
@Beps: Nou, dan heeft de perleman dat toch zo goed opgelost voor je. En van die 2e zonnebril klopt ook. Was in mijn geval alleen voor lezen, maar heb er nu een die wel multivocaal is, maar dan nog van onze Han*.
Wij zijn trouwens zaterdagavond in jou town. Gaan samen met een nicht en haar man uit Arnhem, naar een neef en zijn vrouw, die bij jou in de town wonen.
Oh ja, ik zou nog ff gaan strijken he? Nou, eigenlijk geen zin meer an. Misschien straks nog wel ff.
@Marion: Nog geslaagd voor een fiets voor J?
@Toos: :dag: :dag: Breiwerk bij je?
Nou zwaai even als je langsrijdt Roanna: als je hier binnenrijd heb je een grote rotonde(naast een groot gebouw, De Pijler, onze kerk) en daar woon ik ook zo ongeveer…haha, op 30 mtr afstand…ok 200 mtr haha
@Beps: Deze ticker had ik eerst ook, maar kreeg 'm met geen mogelijkheid onder mijn handtekening. ( nu weet ik waarom) Vond dat tot nu toe eigenlijk de leukste.
Nou, ik zal zwaaien hoor! Vast!!!:dag: Ik ben al zo’n tijd niet meer daar geweest. Ik ben ooit daar op het WC met Lee Towers op de foto geweest, maar dat was voor de oorlog volgens mij.
Wij moeten in de Vloedstraat zijn. Zegt je dat wat?
Ondertussen ff mijn tafelkeedje gestreken en dan ga ik morgen wel zuigen. Nu al te laat!!! ![]()
Ok je gaat bij de rotonde dus naar rechts(eerst zwaaien) en dan bij de 3de afslag(rechts blijven en dan met de 1ste baan mee) naar rechts en dan is het over de 2de bult hahaha!!!(je komt echt bijna OVER mn huis…door mn voortuintje zeg maar…
Meiden ik ga naar bed. Hubbie morgen vroeg eruit, dus ik blijf liggen(een ander het licht graag aandoen…ik slaap UIT!!! hahaha IKKE uitslapen haha)
Tot morgen, alle een goede nachtrust, zonder gesnurk naar jullie…(pfff ook hier graag haha)
:slapen: lekker :dag:
@beps
Wij zijn zondag nog langsgeweest. En toen richting Harderwijk, wat een bollenvelden echt schitterend. En op de terugweg bij de Mac gegeten.
Zo, toch nog even boven gezogen. De kamers wel te verstaan he!!! ![]()
Oke Beps… we vinden het vast wel en als ik je zie… tuurlijk zwaai ik dan wel ff. :dag:
@MK: Wat een mega update van je vanmiddag. Goed hoor! :nod:
Maargoed meiden… het wordt zo langzamerhand weer tijd om een etage hoger te gaan. Of is het nog te vroeg?
Ik doe dit :idea: dan wel vast uit, doet een van jullie maar even die andere. De deuren zijn al op slot.
Tot morgen weer. Weltrusten all. :dag:
:slapen: Met zopi. :slapen:
zo de film is afgelopen 50 first dates, leuke film
@ roanna is P&W al begonnen!?
@ beps ikke morgen sporten, dus vroeg opstaan, dus doe ik het licht wel aan…
denk dat marion al om 6h thuis was maar tot nu toe nog aan het bijlezen is
hahaha ![]()
okey ladies, truste!!
@bloem
Je hebt het helemaal te pakken met het sporten zeker…
Ik ga ook naar boven, tot morgen.
Ook ik zeg nog even welterusten…
Beps echt een leuke ticker.
@ mk valt wel mee hoor. gewoon 2x per week. niet meer en af en toe maar minder. heb een commitment gemaakt, moet me er dus aanhouden… en dat doen wel…
dus… slaapie doen!!
truste!
@ All welterusten voor iedereen :slapen: lekker en tot morgen :dag:
@Raak: Alvast bedankt voor de muziek opzoeken. Zou zeggen je mag het ook even brengen de 9de, maar ik geloof dat je dan al een afspraak hebt. Als je het opstuurt wel groot mijn naam erop anders maakt hub de enveloppe open en das nou net niet de bedoeling
@Roanna: Heb niet zitten breien, doe ik volgende week, ben ik 4 dagen vrij. Kan dan mooi in het zonnetje. Zag trouwens dat je hoog bezoek krijgt de 30ste, Bea komt even op de koffie in A.
@Marion: Geslaagd voor een fiets voor J.? Heb er nog wel een staan, maar met een boodschappenmandje voorop, is nie echt wat voor stoere jongens
Vanavond iemand geweest om naar de tuin te kijken, het is zoals het nu is niet naar ons zin. Hij heeft een leuk plan in gedachten, dus ben benieuwd
Iedereen met de kippen op stok, verstandig ga ik ook maar eens doen. Slaap lekker!!
Iyi akşamlar bayanlar … ik begin al wat in de stemming te komen ![]()
ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff … ik ben bijgelezen. Nee hoor, niet vanaf zes uur, ik kan best snel lezen als het moet :nod:
Ik was vrolijk begonnen aan een update, sta er om bekend zeggen ze, maar heb nu toch na een paar pagina’s de moed maar opgegeven. Er was geen beginnen aan. Ik heb van alles voorbij zien komen maar vooral … een hoop kwats. Het was weer ouderwets gezellig hier en Oma Carla is goed ingewijd.
Nou geen fiets voor J, de auto werd ingepikt toen ik thuis kwam van het werk en toen is hij maar gaan spelen.
Ik nog wat broeken weg gebracht naar iemand die knapper is met de naaimachine dan ik. Eentje moest een nieuwe rits in en de andere korter gemaakt. En ze zijn klaar voordat ik weg ga.
Vanavond mocht ik weer in de verwenstoel in bij mijn tante, de wenkbrauwen weer geepileerd, maskertjes, massages. Ik moet er weer tegen kunnen tot juli.
En het verdere nieuws, ik hoorde straks dat het met mijn schoonzusje niet goed gaat. Ze zit weer tegen een psychose aan. Maar hopen dat het niet zo gaat lopen als de vorige keer en opname niet nodig is. Misschien morgen maar eens even bellen, of bewust nog even wat afstand houden, ik ben er nog niet uit. Ik weet niet of ik de ellende van een ander er bij kan hebben nu. We zien het wel allemaal. Ik ga er eens een nachtje over slapen.
TRUSTE ALLEMAAL :slapen: !!!